logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną

  PR 03.12.2024, przeczytano 497 razy
ilustracja

Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-z-nowym-logo-i-identyfikacja-wizualna,406714,artykul.html

Nowy znak graficzny jest ewolucją poprzedniego. Celem rebrandingu było uwspółcześnienie, poprawienie czytelności oraz uproszczenie logo. – Poprzedni znak firmowy towarzyszył nam przez wiele lat, ciesząc się ogromną rozpoznawalnością i symbolizując renomę marki Sokołów – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Głównym założeniem wprowadzonych zmian było jego unowocześnienie, przy zachowaniu kluczowych, charakterystycznych wyróżników, do których nasi konsumenci są bez wątpienia mocno przywiązani. Sokołów to firma, która czerpie z tradycji to, co najlepsze, a jednocześnie jest prekursorem zmian w branży, kreuje trendy i słynie z innowacyjności. Nasze nowe logo jest wyrazem tych właśnie atrybutów Sokołowa.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W nowym logo zachowana została kluczowa symbolika. Pozostał w nim charakterystyczny liść dębu z kształtem drzewa, obrazujący tradycję, siłę i stabilność.

Wyraz „Sokołów” został uwydatniony, poprzez użycie większej, nowocześniejszej, bardziej klarownej typografii, wzmacniającej czytelność. Jednocześnie autorski krój fontu podkreśla oryginalność.

W nowym znaku graficznym wprowadzony został claim: „Tradycja od 1899”. Stanowi on odwołanie do początku działalności dawnego zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.

Zachowany został również nieodmiennie kojarzony z marką Sokołów głęboki, bordowy kolor, który podkreśla szlachetność i prestiż, zwłaszcza w połączeniu ze złotym odcieniem. Jednocześnie zastosowana biało-czerwona kolorystyka nawiązuje do polskości marki Sokołów.

Proces rebrandingu oznacza także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Szata graficzna opakowań zostanie ujednolicona i odświeżona. Ich nowoczesna estetyka poprawi czytelność, wzmocni rozpoznawalność i podkreśli wysoką jakość produktów. Pierwsze produkty w opakowaniach z nowym logo są już dostępne w sprzedaży.

Źródło: Sokołów S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764