logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidarna Polska ogłasza konkurs na logo partii

   08.03.2012, przeczytano 1480 razy

Solidarna Polska ogłasza konkurs otwarty na projekt loga Solidarnej Polski, partii która powstanie dopiero 24 marca. Logo powinno ujmować takie elementy (wartości) jak: Polska, Rodzina, Wsparcie, Wspólnota, Współpraca, Bezpieczeństwo, Naród. Do wygrania 5 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidarna-polska-oglasza-konkurs-na-logo-partii,14905,artykul.html

Projekty loga należy przesyłać na adres mailowy kluby.ziobro(at)gmial.com lub umieszczać na profilu facebookowym Solidarnej Polski - w terminie do dnia 19 marca 2012 roku. Autor zwycięskiego projektu loga otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5.000 zł.

Solidarna Polska ma być formacją odwołującą się do wartości i tradycji, ale też nowoczesną formacją centroprawicową, organizatorzy chcieliby znaleźć tego odzwierciedlenie w nowym logo.

Źródło: Klub Parlamentarny Solidarna Polska

www.facebook.pl/solidarnapl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala IAB Mixx Awards transmitowana online
Już 6 października o godzinie 19:00 ogłosimy nagrodzonych w 14. edycji IAB MIXX Awards. Kto zwycięży w digitalu? Zapraszamy do oglądania gali rozdania nagród w nowej wirtualnej formule dostępnej dla każdego. Wydarzenie będzie transmitowane live na Facebooku IAB Polska.
Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.
Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764