logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia: akcja Booksy, Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów

  PR 31.03.2020, przeczytano 816 razy
ilustracjastrzałka

Aplikacja Booksy oraz „Gazeta Wyborcza" i „Wysokie Obcasy" rozpoczynają dziś akcję wsparcia tysięcy fryzjerów, masażystów, kosmetyczek - przedsiębiorców, których działalność polega na bezpośrednich kontaktach z klientami i którzy z dnia na dzień stracili pracę. Za każdą wpłatę z hasłem "Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia" redakcja dziennika przekaże darczyńcom kod do korzystania z subskrypcji treści na Wyborcza.pl. Dodatkowo, w piątek, 27 marca br. wszystkie wydania lokalne "Gazety Wyborczej" prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i innych drobnych usługodawców, a ich historie można przeczytać na łamach dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidarni-2020.-przeslij-troche-wsparcia%3A-akcja-booksy%2C-gazety-wyborczej-i-wysokich-obcasow,386348,artykul.html

Potrzeba wzajemnej solidarności w obecnej sytuacji wybrzmiewa wyjątkowo mocno. Dlatego razem z polskim start-upem Booksy, właścicielem aplikacji do umawiania wizyt (1 mln użytkowników w Polsce) Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczynają akcję „Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia”. Chodzi o przekazywanie datków przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w wyjątkowo trudnym położeniu.

- Obawiam się, że trudny czas potrwa dla tej branży dłużej niż dla reszty społeczeństwa - mówi Stefan Batory, szef Booksy.

- Hasło „Wyborczej” to „Nie ma wolności bez solidarności”. Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu naszych czytelników wspólnie z Booksy uda się nam ocalić wiele miejsc pracy i pomóc wielu ludziom - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Każdy użytkownik aplikacji Booksy może przekazać salonowi, który zna, darowiznę w wysokości 20, 50 lub 100 zł. To nie przedpłata, to gest międzyludzkiej solidarności, dzięki któremu będziemy mieć dokąd wrócić, gdy epidemia się skończy. W podziękowaniu za okazaną pomoc darczyńca otrzyma kod na bezpłatną prenumeratę Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl. Długość prenumeraty będzie zależała od wpłaconej na konto sumy - to 1, 2 lub 3 darmowe miesiące korzystania z Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.*

W piątek, 27 marca br. na pierwszej stronie tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej" ukazał się tekst pod tytułem „Uratujmy 300 tys. miejsc pracy”. Wewnątrz numeru znalazł się wywiad ze Stefanem Batorym, szefem Booksy. Tego samego dnia wszystkie wydania lokalne „Gazety Wyborczej” prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i drobnych usługodawców oraz przedstawiają ich historie.

Wszystkie publikacje są też dostępne na Wyborcza.pl oraz w jej kanałach w mediach społecznościowych.

Działania wspiera promocja w serwisach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl, na profilach redakcji w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) - „Gazety Wyborczej", „Wysokich Obcasów", „Avanti" i „Logo" oraz w wydaniach papierowych dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Opcja „Prześlij trochę wsparcia!" jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników Booksy; do zrealizowania płatności trzeba podpiąć kartę płatniczą lub skorzystać z Apple Pay/Google Pay. Oferowana prenumerata w każdym z okresów to pakiet podstawowy Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764