logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia: akcja Booksy, Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów

  PR 31.03.2020, przeczytano 988 razy
ilustracjastrzałka

Aplikacja Booksy oraz „Gazeta Wyborcza" i „Wysokie Obcasy" rozpoczynają dziś akcję wsparcia tysięcy fryzjerów, masażystów, kosmetyczek - przedsiębiorców, których działalność polega na bezpośrednich kontaktach z klientami i którzy z dnia na dzień stracili pracę. Za każdą wpłatę z hasłem "Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia" redakcja dziennika przekaże darczyńcom kod do korzystania z subskrypcji treści na Wyborcza.pl. Dodatkowo, w piątek, 27 marca br. wszystkie wydania lokalne "Gazety Wyborczej" prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i innych drobnych usługodawców, a ich historie można przeczytać na łamach dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidarni-2020.-przeslij-troche-wsparcia%3A-akcja-booksy%2C-gazety-wyborczej-i-wysokich-obcasow,386348,artykul.html

Potrzeba wzajemnej solidarności w obecnej sytuacji wybrzmiewa wyjątkowo mocno. Dlatego razem z polskim start-upem Booksy, właścicielem aplikacji do umawiania wizyt (1 mln użytkowników w Polsce) Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczynają akcję „Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia”. Chodzi o przekazywanie datków przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w wyjątkowo trudnym położeniu.

- Obawiam się, że trudny czas potrwa dla tej branży dłużej niż dla reszty społeczeństwa - mówi Stefan Batory, szef Booksy.

- Hasło „Wyborczej” to „Nie ma wolności bez solidarności”. Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu naszych czytelników wspólnie z Booksy uda się nam ocalić wiele miejsc pracy i pomóc wielu ludziom - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Każdy użytkownik aplikacji Booksy może przekazać salonowi, który zna, darowiznę w wysokości 20, 50 lub 100 zł. To nie przedpłata, to gest międzyludzkiej solidarności, dzięki któremu będziemy mieć dokąd wrócić, gdy epidemia się skończy. W podziękowaniu za okazaną pomoc darczyńca otrzyma kod na bezpłatną prenumeratę Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl. Długość prenumeraty będzie zależała od wpłaconej na konto sumy - to 1, 2 lub 3 darmowe miesiące korzystania z Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.*

W piątek, 27 marca br. na pierwszej stronie tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej" ukazał się tekst pod tytułem „Uratujmy 300 tys. miejsc pracy”. Wewnątrz numeru znalazł się wywiad ze Stefanem Batorym, szefem Booksy. Tego samego dnia wszystkie wydania lokalne „Gazety Wyborczej” prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i drobnych usługodawców oraz przedstawiają ich historie.

Wszystkie publikacje są też dostępne na Wyborcza.pl oraz w jej kanałach w mediach społecznościowych.

Działania wspiera promocja w serwisach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl, na profilach redakcji w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) - „Gazety Wyborczej", „Wysokich Obcasów", „Avanti" i „Logo" oraz w wydaniach papierowych dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Opcja „Prześlij trochę wsparcia!" jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników Booksy; do zrealizowania płatności trzeba podpiąć kartę płatniczą lub skorzystać z Apple Pay/Google Pay. Oferowana prenumerata w każdym z okresów to pakiet podstawowy Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764