logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Solidarnośćprowców, czyli branżowa pomoc Agnieszce Bednarczyk

  PR 30.01.2020, przeczytano 731 razy
ilustracja

Agnieszka Bednarczyk, poszkodowana w wypadku samochodowym PR-ówka, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyszła ze szpitala po dwóch poważnych operacjach, czekają ją kolejne. W zorganizowanej zbiórce pieniędzy zebrano już ok. 40 tys. zł. od blisko 450 osób, agencji PR oraz PSPR i ZFPR. W przygotowaniu są kolejne działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidarnoscprowcow%2C-czyli-branzowa-pomoc-agnieszce-bednarczyk,385509,artykul.html

Zbiórka publiczna została uruchomiona trzy tygodnie temu, prowadzą ją najbliżsi rodziny. PSPR zorganizowało także składkę wśród członków, a zarząd przegłosował zapomogę dla Agnieszki. W pomoc włączyły się także agencje PR, natomiast Związek Firm Public Relations wpłacił na rzecz poszkodowanej darowiznę.

Poza pomocą finansową PR-owcy wspierają swoją branżową koleżankę poprzez umawianie konsultacji medycznych, prawnych i ubezpieczeniowych.

- Jestem Wam wdzięczna, za to wszystko czym obdarowaliście mnie oraz moi bliscy, rodzina i przyjaciele. Otrzymałam od Was moc wsparcia, pięknych słów i realnej, nadal potrzebnej pomocy. Nikomu nie życzę takich traumatycznych doświadczeń, tyle bólu i cierpienia, ale tak pięknych gestów płynących prosto z serca i tylu cudownych przyjaciół życzę każdemu - pisze Agnieszka Bednarczyk w swoim poście na Facebooku.

Przed Agnieszką Bednarczyk jeszcze wiele operacji i miesiące rehabilitacji. Obecnie przebywa już w domu, powoli odzyskuje siły, choć jeszcze nie sprawność i możliwość samodzielnej egzystencji. Jak sama pisze z nadzieją wita każdy kolejny dzień, licząc na odzyskanie zdrowia i szansy na powrót do normalnego życia, a kiedyś do tego wszystkiego, co kochała robić w życiu przed wypadkiem.

Członkowie PSPR przygotowują szereg działań pod wspólnym hasłem #SolidarnośćPR-owców, które wesprą Agnieszkę w trudnym czasie. W nadchodzącym czasie odbędzie się m.in. turniej wiedzy o PR, licytacja dzieł sztuki, czy PR-owa potańcówka. Zgłaszają się także osoby gotowe poprowadzić specjalistyczne szkolenia zrzekając się honorarium na rzecz Agnieszki. Swoją pomoc w postaci specjalnej akcji podczas XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations zadeklarował także Dariusz Tworzydło, honorowy prezes PSPR, organizator wydarzenia.

- Zaangażowanie PR-owców pokazuje, że potrafimy zjednoczyć się dla dobra sprawy. Wierzę, że kreatywność osób z naszej branży i ich zaangażowanie pomoże zebrać niezbędne dla Agnieszki środki. Również wsparcie formalno-prawne i niesamowita wiedza naszych członków jest w tym momencie na wagę złota. W PSPR po wypadku nastąpiła duża mobilizacja i uruchomienie jego potencjału jako środowiska. Mocno zintegrowaliśmy się wokół tego wyzwania. Pięknie dziękujemy wszystkim z branży PR za wykorzystanie swoich kontaktów, możliwości, dzięki którym udało się pomóc Agnieszce i jej rodzinie w bardzo różnych aspektach - mówi Cyprian Maciejewski, Członek zarządu PSPR.

Zbiórka pieniędzy na platformie pomagam.pl cały czas jest jeszcze aktywna: www.pomagam.pl/aga_bednarczyk

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764