logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidna Oferta w kampani Praktikera

  PR 25.04.2015, przeczytano 1314 razy
ilustracjastrzałka

Każdy wie, do czego służy kosiarka. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę, że w sezonie kosi nią nawet 5 powierzchni dużego boiska piłkarskiego! Właśnie rusza najnowsza odsłona Solidnej Oferty, która poprzez ciekawostki promuje setki produktów w super cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidna-oferta-w-kampani-praktikera,24671,artykul.html

Akcja ma charakter prosprzedażowy, a jej głównym celem jest promocja atrakcyjnego cenowo asortymentu Praktikera. Kreacja kampanii została oparta na ciekawostkach dotyczących wybranych produktów z oferty oraz niestandardowym - nawiązujący do przekrojów technicznych – sposobie ich prezentacji. W ten sposób oprócz kosiarki promowana jest również myjka wysokociśnieniową, która wytwarza 18-krotnie większe ciśnienie wody niż wąż ogrodowy. 

Oś komunikacji stanowią 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix oraz Polsat Mix. Akcji towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną (dostępną w wersji online na www.praktiker.pl) oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana kampania online.

Kreację, materiały ATL oraz POSM przygotowała Agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Red8 Advertising. Produkcją zajął się dom produkcyjny Propeller Fim, a postprodukcją firma Chimney.  Za kreację digitalową odpowiada Agencja Saatachi&Saatachi, a gazetkę promocyjna opracowała Agencja ABC4Brands.

Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus. Działania w internecie zaplanowała Agencja Codemedia. Komunikację PR  prowadzi Agencja Kuźnia PR. 

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL I BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras. 

Ogólnopolska akcja promocyjna, która potrwa do 05.05. obejmuje wszystkie markety Praktikera oraz sklep internetowy www.praktiker.pl i dotyczy wybranych produktów z asortymentu. 

Źródło: Praktiker

www.praktiker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764