logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej

  PR 18.09.2020, przeczytano 379 razy

O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidnosc-i-bezpieczenstwo-wspolpracy-z-partnerami-z-branzy-reklamowej,388499,artykul.html

Najlepszym do tego sposobem jest skorzystanie ze sprawdzonego programu INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – wykazu firm niepolecanych w branży produktów promocyjnych. Program umożliwia zweryfikowanie wiarygodności potencjalnych partnerów biznesowych, a zarazem stanowi skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. W wyniku wezwania do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy w spisie INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND sporo spraw kończy się szybkim odzyskaniem należności. Przez 10 lat działania odzyskanych zostało 4 682 367,69 zł. Zabezpiecz swoją firmę i zyskaj dostęp do wykazu niepolecanych przedstawicieli branży upominków reklamowych.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

To brzmi jak reklama.
Nieoznaczona.

avatar użytkownika
,

To oznaczony zgodnie z wszelkimi wymogami prawnymi i obyczajowymi materiał marketingowy.  

,

A wygląda jak reklama.
Oznaczona inaczej.
  

avatar użytkownika
,

PR-owski materiał marketingowy nie jest reklamą mimo że ma promocyjny cel. Reklama jest tylko jedną z form promocji.  

,

Szczerze wątpię, by ten materiał dało się obronić jako PR.

Ale na szczęście jesteśmy w Polsce, tutaj za nieoznaczone reklamy nie ponosi się konsekwencji, nie ma komu tego robić.
  

avatar użytkownika
,

Nie rozumiesz pojęć PR, reklama, promocja i marketing. To dość elementarna wiedza, którą łatwo uzupełnić.  

,

Szczerze wątpię, by ten materiał dało się obronić jako PR.

Ale na szczęście jesteśmy w Polsce, tutaj za nieoznaczone reklamy nie ponosi się konsekwencji, nie ma komu tego robić.

A w zasadzie można to robić na bezczela.
  

avatar użytkownika
,

Spróbuj to zgłosić do UOKiK. W uzasadnionym wypadku naruszenia obowiązku oznaczenia materiału reklamowego, interwencja jest bardzo prawdopodobna.   

,

Nie chce mi się.

Ale robi mi się weselej na myśl, że udajesz świętoszkowatego w kwestii adblocka, a sam OKRADASZ czytelników, serwując nieoznaczone reklamy.
  

avatar użytkownika
,

Co w tym wesołego? To oburzające! Powinieneś się czuć oburzonym i oszukanym - i czym prędzej zgłosić sprawę do UOKiK oraz do Komisji Etyki Reklamy.  

,

Wszystko.  

avatar użytkownika
,

To zgłoś to z uśmiechem na ustach. Śmiało.  

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764