logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Somersby Mango & Lime w nowym spocie TV

  PR 05.04.2019, przeczytano 1946 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby w ramach platformy komunikacyjnej „Isn’t that wonderful” rozpoczeła kampanię telewizyjną nowego wariantu o smaku mango i limonki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/somersby-mango-and-lime-w-nowym-spocie-tv,381979,artykul.html

Somersby w nowym spocie zaprasza do swojego zielonego pełnego niespodzianek ogrodu. Bohaterowie reklamy odkrywają smak lata, jaki daje nowy wariant Somersby Mango & Lime. Połączenie soczystego mango i orzeźwiającej limonki to doskonałe rozwiązanie na upalne letnie dni i ciepłe wieczory.

Somersby Mango & Lime trafiło na rynek na początku marca. To odpowiedź marki na aktualne trendy konsumenckie poszukiwania nowości, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń. W ofercie marki oprócz tegorocznej nowości znajdują się cztery popularne warianty: Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime oraz hit ubiegłorocznego lata - Somersby Watermelon.

Segment piw smakowych i beer mixów odnotował w 2018 r. wzrost o ponad  30 proc. wartościowo w porównaniu do 2017 roku, z udziałem w rynku piwa w sezonie na poziomie 7,4 proc. Marka Somersby w 2018 roku zwiększyła również o 0,6 punktu procentowego swój udział w rynku piwa.

Nowa reklama ruszała 1 kwietnia i emitowana będzie w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za jej kreację i produkcję odpowiada agencja Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, zaś działania w Internecie prowadzi agencja Kamikaze.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764