logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Somfy rozpoczyna współpracę z Komunikacją+PR

  PR 08.06.2021, przeczytano 509 razy

Firma Somfy rozpoczęła współpracę z Komunikacja+PR, agencją wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Somfy jest światowym liderem w zakresie automatyki domowej i budynkowej oraz kluczowym dostawcą rozwiązań smart home do sterowania w budynkach mieszkaniowych i komercyjnych.  W ramach umowy K+PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations oraz komunikacji na portalu LinkedIn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/somfy-rozpoczyna-wspolprace-z-komunikacja%2Bpr,391807,artykul.html

Działania Komunikacji+PR z zakresu komunikacji produktowej prowadzone dla Somfy skupią się na zwiększeniu aktywności w obszarze media relations i CSR, prowadzeniu biura prasowego, realizacji kampanii komunikacyjnych w obszarze kluczowych projektów marki Somfy, koordynowaniu kampanii influencerskich oraz w bieżącym wsparciu strategicznym. Ponadto K+PR odpowiada za prowadzenie komunikacji profilu firmowego marki na portalu LinkedIn.

Liderem zespołu po stronie agencji jest Magdalena Maksymiuk, która pełni funkcję PR Consultant w dziale Tech&Consumer kierowanym przez Marcina Kuchno. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada za to Social Media Consultant - Aleksandra Czyżewska.

Współpraca została podjęta w drodze konkursu.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764