logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sono Idoni z nagrodą Retail Marketing Awards

  PR 25.04.2016, przeczytano 1424 razy
ilustracjastrzałka

Nagroda przyznawana jest przez firmę Promedia najlepszemu sklepowi na polskim rynku. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk marketingowych w handlu detalicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sono-idoni-z-nagroda-retail-marketing-awards,28314,artykul.html

SONO IDONI to pierwszy w Polsce multibrand z włoskimi markami, którego salony znajdują się w poznańskim Starym Browarze oraz w Centrum Handlowym Silesia w Katowicach. W konkursie oceniane były działania promocyjne, obsługa klienta, asortyment oraz visual merchandising. Aranżacje witryn, na każdy sezon oraz projekt i wykonanie elementów identyfikacji wizualnej realizowane są przez firmę Advertis.

Filozofia marki

Jury konkursu Retail Marketing Awards postanowiło przyznać pierwsze miejsce salonowi Sono Idoni w Starym Browarze ze względu na innowacyjne działania marketingowe, a także spójną komunikację i jasno zdefiniowaną filozofię marki. Spodobało nam się, że firma konsekwentnie buduje swój brand nawiązując do włoskiego stylu życia – poczynając od oferty i visual merchandisingu, po promocję zewnętrzną – podsumowuje Ewa Fijałkowska, przewodnicząca jury Retail Marketing Awards.

Otrzymanie nagrody głównej Retail Marketing Award to duży sukces, tym bardziej, że sieć Sono Idoni obecna jest na polskim rynku od niedawna. Uroczyste otwarcie pierwszego salonu miało miejsce we wrześniu 2015 roku. 

Czujemy się wyróżnieni i zaszczyceni, że nasza praca została doceniona przez jury konkursu Retail Marketing Awards – mówi Paweł Ciechanowski, Prezes Zarządu Sono Idoni. Nasze działania marketingowe prowadzimy we współpracy z Partnerami najwyższej rangi, kojarzonymi z klasą, doskonałym stylem oraz tym, co nas ze sobą łączy –  życiową pasją i energią do zdobywania wspólnych szczytów. Najlepszym przykładem jest nawiązanie współpracy z importerem ekskluzywnych włoskich samochodów z Katowic – Maserati Pietrzak. Jesteśmy zawsze otwarci na dialog oraz na wszelkie nowe i niekonwencjonalne formy marketingu i reklamy. Organizujemy pokazy mody, metamorfozy na żywo, wychodzimy z modą na ulice miast. W ubiegłym roku, nasi styliści przemierzyli Poznań na skuterach, aby porozmawiać z mieszkańcami o modzie oraz ich zakupowych oczekiwaniach. Te  spotkania zaowocowały miedzy innymi rozwojem w kierunku e-commerce. Chęć rozmowy, otwartość na ludzi i znakomita jakość oferowanych przez nas ubrań, są naszym kluczem do sukcesu.

Wszystkie elementy strategii marketingowej sieci SONO IDONI budują spójny wizerunek marki, której celem jest najwyższy komfort klienta. Usługa Su Misura – szycia na zamówienie, zatrudnianie wykwalifikowanych stylistów do obsługi klienta czy też, tak zwane pogotowie biznesowe – kompleksowa oferta zakupów dla osób będących w podróży służbowej, z dostawą do hotelu – to tylko kilka propozycji z bogatego wachlarza działań SONO IDONI.

Włoski klimat w najmniejszym detalu

Warto podkreślić, że każdy z salonów włoskiej marki, to miejsce nie tylko dla miłośników mody, lecz także ludzi ceniących piękno, oryginalne wzornictwo oraz wysoką jakość materiałów. Dlatego bardzo istotnym elementem promocji jest visual merchandising.

Aranżacje witryn dopasowywane są zarówno do klimatu sieci SONO IDONI, jak i do stylu aktualnej kolekcji oraz specyfiki danej lokalizacji. Uwagę odwiedzających przykuwają podświetlane portale o fakturze nawiązującej do szlachetnego onyksu, zestawione z drewnem, którym pokryte zostały ściany przy wejściu do salonu. Zastosowane w aranżacji przestrzeni połączenie klasyki i ekstrawagancji, to kombinacja jakże charakterystyczna dla mody włoskiej – mówi Monika Gardasiewicz, Art Director Advertis.

Nagroda Retail marketing Award została wręczona 21 kwietnia podczas Retail Marketing Forum w Business Center Club w Warszawie.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764