logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: rozszerzenie funkcji digital signage w monitorach Bravia

  PR 19.12.2022, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka

Sony Corporation łączy siły z firmą signageOS, która umożliwi usprawnioną integrację z monitorami profesjonalnymi 4K BRAVIA marki Sony oraz stworzy bardziej zintegrowaną strukturę Digital Signage i systemu zarządzania treścią (CMS) dla firmy i jego partnerów na całym świecie. Nowo nawiązana współpraca partnerska z signageOS niemal podwoi liczbę rozwiązań kompatybilnych z wyświetlaczami marki Sony. Dzięki temu mogą one obsługiwać prawie 60 zintegrowanych opcji CMS.  Porozumienie umożliwi sieci integratorów systemów, sprzedawców, partnerów handlowych, dostawców usług zarządzanych i twórców oprogramowania Sony łatwiejszą rozbudowę i rozszerzenie wdrożeń monitorów profesjonalnych BRAVIA dzięki pojedynczemu interfejsowi programowania aplikacji firmy signageOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-rozszerzenie-funkcji-digital-signage-w-monitorach-bravia,398394,artykul.html

- Jesteśmy podekscytowani nie tylko samą współpracą z firmą signageOS, ale też możliwością rozszerzenia funkcji i zwiększenia wartości wyświetlaczy Sony oraz wyników finansowych partnerów należących do naszego rozwijającego się ogólnoświatowego ekosystemu - powiedział Damien Weissenburger, dyrektor Professional Displays & Solutions w Europie. - Współpraca z signageOS zwiększy wartość gamy wyświetlaczy profesjonalnych BRAVIA marki Sony. Zaoferuje lepszą kompatybilność, przyczyni się do zrównoważonego rozwoju i rozszerzy zakres przypadków zastosowania, zwłaszcza w sektorze sprzedaży detalicznej, jednocześnie pozwalając zoptymalizować i ujednolicić wiele odmiennych ofert.  Dzięki partnerowi pokroju signageOS zyskujemy również wiele możliwości wspólnego rozwoju i umacniania naszej firmy poprzez tworzenie lepszego ekosystemu rozwiązań do Digital Signage dla branży.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy partnerskiej z Sony. Wraz z dalszym rozwojem wszechstronności rozwiązań do Digital Signage będziemy z dumą pomagać firmie Sony wspierać wielu dostawców, którzy napędzają transformację branży i dzięki którym staje się ona szybsza, przystępniejsza i bardziej zintegrowana - mówi Stan Richter, dyrektor generalny signageOS. - Firma Sony zdecydowanie skupia się na budowaniu prężnych relacji B2B. Z niecierpliwością oczekujemy możliwości rozwoju i rozszerzenia współpracy z Sony, aby bezpośrednio przyczynić się do realizacji jej programu partnerskiego, jednocześnie spełniając potrzeby społeczności.

Monitory profesjonalne BRAVIA 4K HDR marki Sony mają przekątne od 32 do 100 cali. Wykonano je z myślą o współczesnych połączonych środowiskach audiowizualnych.  Są wyposażone w system na czipie (SoC) obsługujący język HTML5 i system operacyjny Android z najnowszą przeglądarką internetową. Gama produktów marki oferuje łatwą integrację, bezpieczeństwo, inteligentne opcje dostosowania, stałe aktualizacje, funkcje łatwego udostępniania treści i zarządzania treścią oraz otwarte interfejsy programowania aplikacji.  Najnowsze technologie wyświetlaczy zapewniają doskonałe kolory, kontrast i klarowność treści w przestrzeniach firmowych, edukacyjnych, handlowych i publicznych oraz w rozwiązaniach do oznakowania cyfrowego.

W monitorach profesjonalnych BRAVIA położono nacisk na zrównoważony rozwój, ponieważ eliminują one potrzebę korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów, co zmniejsza zużycie energii i w mniejszym stopniu obciąża łańcuch dostaw. Mogą być również wykorzystywane z istniejącą infrastrukturą.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764