logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: lekki, stałoogniskowy obiektyw FE 35 mm F1,8

  PR 10.07.2019, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony ogłosiła nowy obiektyw z mocowaniem typu E przeznaczony do korpusów pełnoklatkowych: stałoogniskowy model szerokokątny z dużym otworem przysłony FE 35 mm F1,8 (SEL35F18F).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-lekki%2C-staloogniskowy-obiektyw-fe-35-mm-f1%2C8,383194,artykul.html

Mimo dużego otworu przysłony nowy obiektyw ma niewielkie wymiary i wagę, co zapewnia wygodę i mobilność w szerokim zakresie zastosowań. Jego wyróżnikiem jest wyjątkowa jakość obrazu w całym kadrze, nawet przy w pełni otwartej przysłonie. W fotografowaniu i filmowaniu pomaga także cichy system AF i precyzyjne śledzenie ostrości. Małe wymiary obiektywu pozwalają używać go na korpusach z matrycą pełnoklatkową lub APS-C. W tym drugim przypadku efektywna ogniskowa ma wartość 52,5 mm[i].

Najważniejsze cechy produktu

Zwarty, lekki obiektyw o dużym otworze przysłony i wysokiej rozdzielczości przeznaczony do korpusów pełnoklatkowych

Nowy standard poręczności: duża maksymalna przysłona F1,8 przy wadze zaledwie 280 gramów i wymiarach 65,6 mm (średnica) x 73,0 mm (długość)

  • Zaawansowana konstrukcja optyczna z soczewką asferyczną do kompensowania aberracji i zapewnienia wysokiej rozdzielczości całego kadru oraz 9-listkowa przysłona kołowa zapewniająca subtelny efekt „bokeh”
  • Minimalna odległość fotografowania 0,22 m przy maksymalnym powiększeniu 0,24x

Elastyczność w użyciu i uniwersalność w szerokim zakresie zastosowań

  • Dogodnie umieszczony przycisk blokady ostrości o definiowanej funkcji oraz przełącznik trybu ostrości do błyskawicznego przełączania trybów AF/MF
  • Dokładne ręczne ustawianie ostrości dzięki systemowi Linear Response MF
  • Odporna na pył i wilgoć konstrukcja[ii] zwiększająca uniwersalność, niezawodność i komfort pracy

Cichy system AF i znakomite śledzenie ostrości przy nagrywaniu filmów i fotografowaniu

  • Szybki, dokładny i cichy system AF z liniowym napędem do precyzyjnego ustawiania ostrości zdjęć i filmów oraz technika „wobbling” zwiększająca płynność sterowania ostrością

ilustracjastrzałka

— Fotografowie chętnie sięgają po stałoogniskowe obiektywy 35 mm ze względu na ich uniwersalność i przydatność do różnego rodzaju zdjęć — mówi Yann Salmon-Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w dziale Digital Imaging Sony Europe. — Nasz nowy model FE 35 mm łączy szczegółowość obrazu w całym kadrze z lekkością konstrukcji. Jesteśmy przekonani, że zainteresuje się nim wielu autorów zdjęć i filmów.

Dostępność

Sprzedaż obiektywu FE 35 mm F1,8 w Europie rozpocznie się w sierpniu 2019 r.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.pl

Dodatkowe informacje:

[i] W przeliczeniu na format pełnoklatkowy
[ii] Nie gwarantuje się całkowitej odporności na pył i wilgoć

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764