logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: Nowa wizja produkcji medialnej na targach IBC 2016

  PR 13.07.2016, przeczytano 794 razy
ilustracja

Na rozpoczynających się 9 września targach IBC 2016 w Amsterdamie firma Sony przedstawi swoją ofertę dla stacji telewizyjnych i nadawców, pokazując dogłębną znajomość branży oraz potencjał wprowadzania zmian poprzez współpracę z klientami. W ramach rozwoju koncepcji „Beyond Definition” Sony zamierza akcentować wsparcie, jakiego udziela podmiotom z sektora mediów pragnącym zmienić swoje podejście do produkcji medialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-nowa-wizja-produkcji-medialnej-na-targach-ibc-2016,29273,artykul.html

Szczególne znaczenie nadane zostanie innowacjom w dziedzinie obrazu, transmisji IP i organizacji pracy oraz ich wykorzystaniu do tworzenia nowych powiązań między widzami a podmiotami z sektora mediów i oferowanymi przez nie treściami.      

W prezentacji nowych produktów, systemów i rozwiązań oraz dyskusjach nad standardami technicznymi, dzięki którym media zyskają nowe metody pracy, będą uczestniczyć także partnerzy Sony. Firma przygotowała ponadto analizy przypadków własnych klientów, którzy z powodzeniem wprowadzili już nowe metody działania. Ważnym punktem programu będzie ponadto europejska premiera nowego systemu kamerowego Sony HDC-4800. Wiele uwagi poświęcone zostanie współpracy Sony z partnerami i konkurentami. Jej celem jest wypracowanie realistycznych rozwiązań, dostosowanych do obecnych praktyk w działalności stacji telewizyjnych. Dzięki temu postęp techniczny będzie się dokonywał z uwzględnieniem takich kwestii, jak współdziałanie rozwiązań, poszanowanie dotychczasowych osiągnięć oraz niezawodność działania.

W dniach od 9 do 13 września w budynku Elicium centrum wystawienniczo-kongresowego RAI w Amsterdamie będzie można oglądać pełny ekosystem Sony — od rejestracji przez produkcję po archiwizację.

Poważne zmiany, jakie zaszły w mediach, przyczyniły się do rozwoju nowatorskich technologii. W rezultacie szybko przybywa sposobów, by zapewnić widzom lepsze wrażenia, ale równolegle przed stacjami telewizyjnymi i dostawcami pojawiają się coraz większe wyzwania. Branża jako całość ewoluuje ku organizacji pracy opartej na połączeniu dogłębnego zrozumienia procesów i efektywnego działania z twórczymi technologiami, dlatego też potrzebne jest podejście ukierunkowane na rozwiązania. Z tego powodu nasi klienci chcą widzieć w nas innowatora, dostawcę rozwiązań i partnera biznesowego — mówi Michael Harrit, dyrektor marketingu w Sony Europe.

To sprawia, że targi IBC zawsze są dla nas bardzo ciekawym wydarzeniem, — kontynuuje Harrit. — Gromadzą one przedstawicieli branży i klientów, którzy wspólnie analizują potencjalne możliwości. Ostatnich 12 miesięcy przyniosło bardzo duże zmiany. Za przykład może posłużyć wykorzystanie łączy IP w produkcji na żywo: przeszliśmy tu od fazy dyskusji i badań do dostarczania wzajemnie współpracujących ze sobą technologii IP opartych na otwartych standardach. Niedawno poszliśmy jeszcze o krok dalej: uruchomiliśmy studio IP Live Studio zlokalizowane w naszym centrum DMPCE w ośrodku filmowym Pinewood Studios koło Londynu. Rozwijamy też współpracę z partnerami branżowymi, by zapewnić stacjom telewizyjnym praktyczne doświadczenie tworzenia pełnego łańcucha produkcyjnego IP Live. Z niecierpliwością czekamy też na możliwość zaprezentowania naszego rozwiązania Media Backbone Hive, które podczas tegorocznych targów NAB otrzymało nagrodę IABM Game Changer, oraz najnowszych ulepszeń w całej gamie rozwiązań do zarządzania działalnością mediów.

Stoisko Sony będzie zlokalizowane w budynku Elicium w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie. Konferencja prasowa Sony jest zaplanowana na godzinę 9:00 CET w piątek 9 września. Będzie ona transmitowana na żywo.

Źródło: Sony

pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD FlixClassic, która pozwala poznać i odkryć na nowo klasykę kinematografii z całego świata jest już dostępna w aplikacji Android TV.
WP zmienia strukturę, wzmacnia rolę technologii
Od 1 grudnia 2023 r. na stanowisko p.o. dyrektora technologii i produktu reklamowego Wirtualnej Polski Media awansuje Jędrzej Matla. Zmiana ta jest częścią procesu mocniej integrującego produkty reklamowe i wydawnicze z obszarem IT. Jednocześnie WP przyspiesza badania związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniem danych. Zespoły odpowiadające za te procesy...
Motowizja poszerza zasięgi
Na tę informację czekało wielu kibiców. Telewizja motoryzacyjna Motowizja dołączyła do oferty Polsat Box, Polsat Box Go oraz Netii. Od 1 grudnia br. wchodzi w skład pakietu L telewizji satelitarnej i kablowej IPTV oraz pakietu Bogatego telewizji internetowej z dekoderem Polsat Box, pakietu Polsat Box Go Sport w ofercie serwisu streamingowego Polsat Box Go, a także pakietu L...
Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764