logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: rozszerzenie funkcji digital signage w monitorach Bravia

  PR 19.12.2022, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

Sony Corporation łączy siły z firmą signageOS, która umożliwi usprawnioną integrację z monitorami profesjonalnymi 4K BRAVIA marki Sony oraz stworzy bardziej zintegrowaną strukturę Digital Signage i systemu zarządzania treścią (CMS) dla firmy i jego partnerów na całym świecie. Nowo nawiązana współpraca partnerska z signageOS niemal podwoi liczbę rozwiązań kompatybilnych z wyświetlaczami marki Sony. Dzięki temu mogą one obsługiwać prawie 60 zintegrowanych opcji CMS.  Porozumienie umożliwi sieci integratorów systemów, sprzedawców, partnerów handlowych, dostawców usług zarządzanych i twórców oprogramowania Sony łatwiejszą rozbudowę i rozszerzenie wdrożeń monitorów profesjonalnych BRAVIA dzięki pojedynczemu interfejsowi programowania aplikacji firmy signageOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-rozszerzenie-funkcji-digital-signage-w-monitorach-bravia,398394,artykul.html

- Jesteśmy podekscytowani nie tylko samą współpracą z firmą signageOS, ale też możliwością rozszerzenia funkcji i zwiększenia wartości wyświetlaczy Sony oraz wyników finansowych partnerów należących do naszego rozwijającego się ogólnoświatowego ekosystemu - powiedział Damien Weissenburger, dyrektor Professional Displays & Solutions w Europie. - Współpraca z signageOS zwiększy wartość gamy wyświetlaczy profesjonalnych BRAVIA marki Sony. Zaoferuje lepszą kompatybilność, przyczyni się do zrównoważonego rozwoju i rozszerzy zakres przypadków zastosowania, zwłaszcza w sektorze sprzedaży detalicznej, jednocześnie pozwalając zoptymalizować i ujednolicić wiele odmiennych ofert.  Dzięki partnerowi pokroju signageOS zyskujemy również wiele możliwości wspólnego rozwoju i umacniania naszej firmy poprzez tworzenie lepszego ekosystemu rozwiązań do Digital Signage dla branży.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem współpracy partnerskiej z Sony. Wraz z dalszym rozwojem wszechstronności rozwiązań do Digital Signage będziemy z dumą pomagać firmie Sony wspierać wielu dostawców, którzy napędzają transformację branży i dzięki którym staje się ona szybsza, przystępniejsza i bardziej zintegrowana - mówi Stan Richter, dyrektor generalny signageOS. - Firma Sony zdecydowanie skupia się na budowaniu prężnych relacji B2B. Z niecierpliwością oczekujemy możliwości rozwoju i rozszerzenia współpracy z Sony, aby bezpośrednio przyczynić się do realizacji jej programu partnerskiego, jednocześnie spełniając potrzeby społeczności.

Monitory profesjonalne BRAVIA 4K HDR marki Sony mają przekątne od 32 do 100 cali. Wykonano je z myślą o współczesnych połączonych środowiskach audiowizualnych.  Są wyposażone w system na czipie (SoC) obsługujący język HTML5 i system operacyjny Android z najnowszą przeglądarką internetową. Gama produktów marki oferuje łatwą integrację, bezpieczeństwo, inteligentne opcje dostosowania, stałe aktualizacje, funkcje łatwego udostępniania treści i zarządzania treścią oraz otwarte interfejsy programowania aplikacji.  Najnowsze technologie wyświetlaczy zapewniają doskonałe kolory, kontrast i klarowność treści w przestrzeniach firmowych, edukacyjnych, handlowych i publicznych oraz w rozwiązaniach do oznakowania cyfrowego.

W monitorach profesjonalnych BRAVIA położono nacisk na zrównoważony rozwój, ponieważ eliminują one potrzebę korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów, co zmniejsza zużycie energii i w mniejszym stopniu obciąża łańcuch dostaw. Mogą być również wykorzystywane z istniejącą infrastrukturą.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764