logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony dbając o zrównoważony rozwój prezentuje nowości na targach ISE 2023

  PR 31.01.2023, przeczytano 794 razy
ilustracja

Na targach ISE 2023 Sony zaprezentuje szerokie portfolio produktów, a wśród nich m.in. najnowszy wyświetlacz Crystal LED o przekątnej 220 cali, a także nowo zapowiedziane, debiutujące na rynku kamery PTZ 4K - SRG-A40 i SRG-A12.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-dbajac-o-zrownowazony-rozwoj-prezentuje-nowosci-na-targach-ise-2023,398822,artykul.html

Sony zaprasza gości na swoje stoisko 3E400 w hali 3, gdzie będą mogli porozmawiać z ekspertami z sektorów korporacyjnego, edukacyjnego, sprzedaży detalicznej. Umożliwi to poznanie korzyści płynących ze współpracy z firmą Sony, która wnosi wartość dodaną i zwiększa swobodę w tworzeniu treści. Przykładem są najnowsze rozwiązania Sony Professional dla sektora sprzedaży detalicznej, współpracujące z systemami CMS i pozwalające przenieść ofertę cyfrową sprzedawców detalicznych na zupełnie nowy poziom.

Goście będę mogli również dowiedzieć się więcej o zaangażowaniu firmy Sony w zrównoważony rozwój. Stoisko Sony zostało zbudowane z materiałów przyjaznych dla środowiska, i w ramach jego specjalnej sekcji, będą prezentowane najważniejsze rozwiązania i inicjatywy firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju społeczeństwa i lepszej przyszłości.

- Powrót do Barcelony na targi ISE jest zawsze świetną okazją do zaprezentowania najlepszych produktów, rozwiązań i przykładów współpracy firmy Sony z partnerami — mówi Damien Weissenburger, szef Sony Professional Displays and Solutions Europe. - Poczynając od kamer SRG, a kończąc na naszym najnowszym modelu wyświetlacza Crystal LED, Sony tworzy świat pełen emocji dzięki możliwościom technologii, która inspiruje i łączy. Nie moglibyśmy zapewniać niezwykłych wrażeń bez inspiracji z otaczającego świata, dlatego tworzymy nowe produkty z dbałością o środowisko i mamy nadzieję, że pokażą one naszą prawdziwie inspirującą i kreatywną wizję na targach ISE 2023.

Superrealistyczny obraz na miarę wyobraźni

Firma Sony zapowiedziała niedawno wprowadzenie na rynek czterech nowych wyświetlaczy Crystal LED, oferujących jasny, szczegółowy obraz (seria BH) i bogactwo immersyjnych wrażeń (seria CH). Urządzenia z nowych serii, stworzone z myślą o środowiskach korporacyjnych i handlu detalicznego, są dostępne w wersjach o rozstawie pikseli P1,2 mm oraz P1,5 mm. Zapewniają wyjątkową jakość obrazu i precyzję odwzorowania kolorów dzięki technologii Crystal LED, większą swobodę instalacji oraz niższe zużycie energii — a wszystko to w bardziej przystępnej cenie. Na targach ISE goście będą mieli także okazję zobaczyć nowy wyświetlacz 4K z serii BH o rozstawie pikseli 1,2 mm i przekątnej 220 cali.

Prezentowane po raz pierwszy na targach ISE rozwiązanie systemowe Sony Crystal LED Virtual Production zwiększa swobodę wyrazu na potrzeby twórców treści. Jest to możliwe dzięki metodzie „efektów specjalnych w kamerze”, która opiera się na wykorzystaniu 137-calowego wyświetlacza Crystal LED z serii B i kamery filmowej VENICE w połączeniu z systemem śledzenia kamery i silnika działającego w czasie rzeczywistym.

Zautomatyzowane kamery PTZ oparte na sztucznej inteligencji z myślą o rejestracji obrazu wysokiej jakości

Nowe kamery 4K SRG-A40 i SRG-A12 umożliwiają rejestrowanie materiałów filmowych wysokiej jakości dzięki wbudowanej technologii automatycznego kadrowania opartej na sztucznej inteligencji. Pozwala ona na automatyczne śledzenie osób z wykorzystaniem funkcji obracania, pochylania i przybliżania oraz technologii stworzonej w oparciu o doświadczenia profesjonalnych operatorów kamer, aby zapewnić bardziej naturalne kadrowanie i komfort oglądania. Efekty są doskonałe niezależnie od sylwetki i sposobu poruszania się śledzonej osoby.

Rozwiązanie Edge Analytics firmy Sony może być wykorzystywane w połączeniu z naszymi kamerami sieciowymi w środowiskach związanych z edukacją. Ta technologia analizy wideo łączy w sobie oprogramowanie rzeczywistości rozszerzonej i technologię sztucznej inteligencji, aby zwiększyć atrakcyjność prezentacji, poprawić jakość obrazu i dźwięku, a także zwiększyć zaangażowanie odbiorców wirtualnych treści.

Partnerstwo na rzecz większej kreatywności i wartości

Informacja. Rozrywka. Współpraca. Partnerstwo firmy Sony zapewnia większą kompatybilność i swobodę twórczą w zakresie zastosowań profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K. Zwiększając liczbę partnerów, z którymi firma podejmuje współpracę, działa na rzecz uproszczenia integracji, obniżenia kosztów operacyjnych i lepszej komunikacji międzyludzkiej.

Na targach ISE zostaną zaprezentowane efekty współpracy z innymi podmiotami. Przykładem jest aplikacja BRAINware firmy Kramer, która po zainstalowaniu na monitorach BRAVIA pozwala stworzyć kompletny system kontroli pomieszczeń bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu. Będzie można również zobaczyć, jak we współpracy z firmą signageOS stworzono połączony system sygnalizacji cyfrowej i zarządzania treściami, niemal dwukrotnie zwiększając kompatybilność wyświetlaczy Sony, aby umożliwić obsługę blisko 60 opcji CMS.

Przygotowanie firm na przyszłość pracy

Po doświadczeniach z pandemii jednym z priorytetów Sony jest pomoc firmom w przygotowaniu się na przyszłe modele pracy. Badanie wykazało, że praca asynchroniczna, w której pracownicy nie są online w tym samym czasie, staje się nową normą. Jednocześnie 58% pracowników, którzy wzięli udział w ankiecie Sony, stwierdziło, że firmy nie mają narzędzi, które wspomagałyby ten sposób pracy. Firma Sony chce to zmienić, wykorzystując swoje rozwiązania, takie jak system zarządzania środowiskiem pracy TEOS i profesjonalne monitory 4K BRAVIA. Mają one zaspokoić nowe potrzeby technologiczne pracowników i dostarczyć firmom profesjonalne narzędzia zapewniające łączność.

Na targach prezentowane będą rozwiązania dla środowiska pracy, w tym systemy TEOS Meet i TEOS Lite.

Lepsze warunki do robienia zakupów

Pomagamy branży retail aranżować wspaniałe przestrzenie handlowe, w których klienci mogą korzystać z tego, co najlepsze w rzeczywistym i cyfrowym świecie zakupów. Od dynamicznego Digital Signage po efekty wizualne — profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ściany Crystal LED i projektory laserowe mogą przekształcić przestrzenie handlowe w miejsca immersyjnych i interaktywnych doświadczeń zakupowych.

Odwiedzający stoisko Sony będą mogli zapoznać się z ofertą profesjonalnych monitorów BRAVIA, obejmującą m.in. modele BZ40H, BZ30J i BZ35J. Urządzenia BRAVIA doskonale sprawdzają się na potrzeby Digital Signage oraz wielu innych zastosowań w firmach. Prosta instalacja i łatwe w obsłudze oprogramowanie, które współpracuje z wiodącymi na rynku systemami zarządzania treścią, sprawiają, że rozwiązania BRAVIA są najlepsze dla firm. Ich tryb PRO umożliwia użytkowanie w 24/7, szybką konfigurację w środowiskach profesjonalnych, a także wyłączenie pilotów i fizycznych przycisków.

Dodawanie mocy komunikacji wizualnej

Podczas targów ISE, zostaną zaprezentowane projektory VPL-PHZ51 i VPL-PHZ61, które dają możliwości kreatywnej projekcji wizualnej oferując wysoką jasność, swobodę instalacji i zaawansowane funkcje. Projektory wykorzystują opracowane przez Sony technologie Reality Creation i Bright View oraz inteligentne ustawienia, a ich jasność wynosi 7000 i 5800 lumenów.

Nowa era projekcji w domu

W tym roku przypada 50. rocznica rozpoczęcia produkcji projektorów marki Sony, którą świętujemy, prezentując dwa nowe projektory SXRD Home Cinema o natywnej rozdzielczości 4K: VPL-XW7000ES oraz VPL-XW5000ES. Te najbardziej kompaktowe na świecie - projektory laserowe wyznaczają początek nowej ery projekcji obrazu w domu. Oba urządzenia uzyskały ocenę pięciu gwiazdek i znalazły się na krótkiej liście w zestawieniu „Produkt roku” portalu What Hi-Fi (Wielka Brytania).

Stoisko Sony będzie znajdować się w hali 3, stoisko 3E400 na FIRA Barcelona, Gran Via, od 31.01 do 3.02.2023 r.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764