logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony DSLR-A390 i DSLR-A290 - nowe lustrzanki cyfrowe Sony entry level

   09.06.2010, przeczytano 4391 razy
ilustracjastrzałka

Oferta lustrzanek cyfrowych Sony Alpha wzbogaci się o dwa nowe aparaty klasy podstawowej. Modele DSLR-A390 (Alpha 390) i DSLR-A290 (Alpha 290), przeznaczone dla początkujących użytkowników lustrzanek cyfrowych, oferować mają dobrą jakość obrazu i łatwość obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-dslr-a390-i-dslr-a290---nowe-lustrzanki-cyfrowe-sony-entry-level,10794,artykul.html

Obydwa modele mają rozdzielczość efektywną 14,2 megapikseli, oraz umożliwiać mają szybkie wykonywanie zdjęć. Obecny w α390 tryb Quick AF Live View na uchylnym ekranie Clear Photo LCD ułatwi wykonywanie zdjęć w trudnych warunkach, z pomocą szybkiego autofokusa z detekcją fazową.

Najprostsza lustrzanka cyfrowa Sony, α290, oferuje tę samą rozdzielczość efektywną, co α390 - 14,2 megapikseli - w niewielkiej obudowie o wadze 456 g (bez akumulatora i nośników). Obydwa aparaty mają uchwyt o nowej konstrukcji, który zapewniać ma wygodę obsługi. Oba modele mają także zmodyfikowany w stosunku do poprzedników układ przycisków na górnej powierzchni obudowy.

Wyświetlacz graficzny pozwalać ma łatwo, intuicyjnie zrozumieć zależność między szybkością migawki i przysłoną oraz wpływ ustawień ekspozycji na końcowy obraz. Przewodnik zawiera zwięzłe wyjaśnienia funkcji aparatu zilustrowane przykładowymi fotografiami. Kolorowe ikony na ekranie ułatwiać mają dostęp do menu funkcji fotografowania i wyświetlania.

Aparaty α390 i α290 są wyposażone w miniaturowe złącze HDMI do bezpośredniego połączenia z dowolnym telewizorem obsługującym ten standard (wymagany dostępny opcjonalnie kabel). Obsługa trybu PhotoTV HD ma owocować lepszą prezentacją zdjęć na modelach zgodnych z telewizorami Bravia. Funkcja Bravia Sync pozwalać ma na wygodne sterowanie pokazami slajdów i innymi funkcjami odtwarzania zdjęć z aparatu za pomocą pilota do telewizora.

Nowe lustrzanki cyfrowe Sony α390 i SOny α290 będą dostępne od lipca br.

Najważniejsze cechy (DSLR-A390 - α390 / DSLR-A290 - α290)

  • Typ - Lustrzanka cyfrowa z wbudowaną lampą błyskową i wymiennymi obiektywami
  • Współpraca z obiektywami - Obiektywy Sony α, Minolta AF i Konica Minolta AF
  • Matryca (Rozdzielczość efektywna) - 14,2 megapikseli
  • Nośniki - Memory Stick PRO Duo/Memory Stick PRO-HG Duo/Memory Stick PRO-HG Duo HX, SD / SDHC
  • Balans bieli - Automatyczny, światło dzienne, cień, zachmurzenie, światło żarówek, światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, ustawienie użytkownika
  • Autofokus - System detekcji fazowej TTL; liniowe czujniki CCD (układ 9-punktowy z centralnym czujnikiem krzyżowym)
  • System pomiaru światła - 40-segmentowa fotodioda krzemowa w układzie plastra miodu
  • Wizjer - Pentapryzmatyczny układ luster, niewymienny
  • Monitor LCD - Ekran Clear Photo LCD o przekątnej 2,7 cala (6,7 cm)
  • Podgląd na żywo - Funkcja szybkiego podglądu Quick AF Live View (dodatkowa matryca i ruchome lustro w pryzmacie) / Nie
  • Migawka - Sterowana elektronicznie, szczelinowa, z przebiegiem pionowym
  • Stabilizacja obrazu - Mechanizm stabilizacji matrycy
  • Wbudowana lampa błyskowa - Automatycznie podnoszona, liczba przewodnia 10 metrów przy czułości ISO 100, pokrycie do 18 mm
  • Tryby zdjęciowe - Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz (z wyborem opóźnienia 10/2 s), seryjne z samowyzwalaczem (3 lub 5 zdjęć), wyzwalanie zdalne
  • Interfejsy - USB2.0 Hi-speed (pamięć masowa, PTP), minizłącze HDMI (typ C)
  • Drukowanie - Exif Print, Print Image Matching III, PictBridge
  • Liczba zdjęć na jednym ładowaniu akumulatora - Około 500 zdjęć przy korzystaniu z wizjera, około 230 zdjęć w trybie podglądu na żywo (pomiar zgodnie ze standardem CIPA) / Około 500 zdjęć przy korzystaniu z wizjera (pomiar zgodnie ze standardem CIPA)
  • Masa - 549 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick Pro Duo) / 508 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick Pro Duo)
  • Wymiary (szer./wys./głęb., bez elementów wystających) - Ok. 128,1x97,1x83,5 mm / Ok. 128,1x97,1x79,6 mm
  • Temperatura pracy - 0-40 st. C


Źródło: Sony

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764