logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony Imaging Pro Support już w Polsce

  PR 08.10.2021, przeczytano 441 razy

Sony Polska ogłasza wsparcie dla profesjonalnych fotografów w ramach Sony Imaging PRO Support


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-imaging-pro-support-juz-w-polsce,393309,artykul.html

Już od października 2021 r. profesjonalni fotografowie z Polski będą mogli ubiegać się o członkostwo, aby skorzystać ze wsparcia programu Sony Imaging Pro Support.

Sony Imaging PRO Support to usługa członkowska wspierająca działalność fotograficzną profesjonalnych fotografów, posiadających wybrane produkty Sony.

Usługi na wyłączność

Korzystanie z usług Sony Imaging PRO Support zapewni fotografom wsparcie, dzięki któremu będą mogli bezproblemowo wykonywać swój zawód. Członkowie programu otrzymają doskonałą pomoc w każdej chwili, gdziekolwiek będą się znajdować.[1]

W ramach usług na wyłączność, Sony Imaging PRO Support oferuje:

Telefoniczne centrum pomocy technicznej

Telefoniczny punkt pomocy technicznej zapewnia dodatkowe wsparcie przy korzystaniu z aparatów Sony Alpha.[2]

Bezpłatne czyszczenie matrycy

Bezpłatna usługa czyszczenia matrycy dwa razy w roku oraz sprawdzanie oprogramowania sprzętowego, aby utrzymać sprzęt w jak najlepszym stanie.

Zapasowy sprzęt

Bezpłatny zastępczy sprzęt, który zapewni Ci ciągłość pracy w czasie, gdy Twoje narzędzie pracy będzie w naprawie.

Naprawy – odbiór i zwrot

Bezpłatna usługa odbioru i zwrotu urządzeń wymagających naprawy.

Jak ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support?

Aby ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support, należy podać swoje dane zawodowe oraz dowód posiadania produktów Sony objętych programem Sony Imaging PRO Support.

  • Więcej informacji na temat sposobu działania program można znaleźć TUTAJ.

Przed zgłoszeniem należy zapoznać się z warunkami umowy i być gotowym do przesłania wymaganych dokumentów.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

Dodatkowe informacje:

[1] Dotyczy krajów objętych programem Sony Imaging PRO Support na terenie Unii Europejskiej.
[2] Telefoniczne centrum pomocy technicznej zostanie realizowane przez zewnętrznego partnera Sony.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764