logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony na ISE 2020

  PR 11.02.2020, przeczytano 910 razy
ilustracja

Na rozpoczynających się targach ISE 2020 firma Sony prezentuje śmiałą wizję idealnej przyszłości na uczelniach i w miejscach pracy. Na stoisku 1-N20 znalazły się najnowsze rozwiązania audiowizualne i informatyczne Sony, takie jak mikrofon kształtujący wiązkę (ang. beamforming) MAS-A100 do użytku podczas wykładów i prezentacji, nowa wersja 2.2 systemu do zarządzania miejscami pracy TEOS i znacznie powiększona linia projektorów laserowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-na-ise-2020,385638,artykul.html

Wizyta na stoisku Sony jest okazją do spotkania ze specjalistami Sony i rozmowy o zmianach zachodzących w firmach i instytucjach pod wpływem technologii cyfrowej oraz o znaczeniu, jakiego nabiera dziś elastyczność, zdolność do adaptacji czy personalizacja. Dla gości przygotowano również interaktywne pokazy najnowszych produktów i rozwiązań Sony. Niewątpliwą atrakcją będzie system wyświetlacza Crystal LED o rozdzielczości 4K x 2K. Posłuży on do wyświetlania urzekających materiałów wizualnych i nowych treści interaktywnych.

— Technologia zmienia wszystkie aspekty współczesnego życia — mówi Damien Weissenburger, dyrektor jednostki Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Pomagamy więc naszym klientom w pełni wykorzystywać nowoczesną technologię i jej zdolność do tworzenia idealnej przyszłości w miejscach pracy, na uczelniach i wszędzie indziej. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować na ISE 2020 nasze najnowsze, zaawansowane produkty i rozwiązania, od pionierskiego mikrofonu kształtującego wiązkę po nowe elementy naszego rozwiązania TEOS do kompleksowego zarządzania miejscem pracy. Wprowadzane przez Sony innowacje są owocem wieloletniego doświadczenia oraz współpracy z klientami i partnerami przy tworzeniu nowych rozwiązań.

Przyszłość edukacji

Sony powiększa ofertę zaawansowanych rozwiązań do przekazywania, nagrywania i transmisji prezentacji i materiałów wideo w środowiskach edukacyjnych. Demonstracja wszystkich tych rozwiązań na jednym stanowisku i na żywo pozwoli zwiedzającym zrozumieć, na czym polega zaawansowane kształcenie i uczenie się.

  • MAS-A100 — Ten nowy mikrofon sufitowy z technologią kształtowania wiązki (ang. beamforming) i łączami IP pozwala prowadzić wykłady i prezentacje z wolnymi rękami, a dzięki połączeniu technologii kształtowania wiązki z funkcją redukcji sprzężenia zwrotnego zapewnia wyraźny dźwięk przy nagrywaniu i wzmacnianiu mowy. Mikrofon jest także zgodny z cyfrowym standardem sieciowym audio-over-IP Dante*1, a przez to łatwy do zintegrowania z istniejącymi systemami audiowizualnymi.
  • Urządzenie do analizy brzegowej (REA-C1000) — Ten produkt pozwala tworzyć efektowne materiały wideo przy minimalnym zaangażowaniu zasobów. Jest oparty na sztucznej inteligencji, a zestaw jego funkcji obejmuje automatyczne wydobywanie pisma odręcznego z tablic tradycyjnych i elektronicznych. Funkcja nakładania grafiki komputerowej bez klucza chrominancyjnego pozwala wyodrębniać obraz mówcy i nakładać go na dowolny inny obraz — bez używania specjalnego tła i bez specjalistycznych szkoleń. Z kolei śledzenie z użyciem kamery PTZ umożliwia utrzymywanie prowadzącego w kadrze i płynne, dokładne śledzenie jego postaci.
  • UbiCast — To łatwe w użyciu, zautomatyzowane rozwiązanie dla biznesu i edukacji pozwala tworzyć i udostępniać dynamiczne, przeszukiwalne, bogate materiały wideo. Firma UbiCast zaprezentuje również nową generację rejestratorów wideo współpracujących z najnowszymi kamerami SRG. Rejestratory te, a także platforma wideo, będą wyposażone w moduły Sony do automatycznej regulacji wzmocnienia i redukcji szumu, przez co zapewnią lepsze wrażenia widzom w Internecie.

Przyszłość pracy

Rozwiązanie Sony TEOS nadal odgrywa ważną rolę w przekształcaniu miejsc pracy oraz zwiększaniu efektywności i zaangażowania pracowników. Jego użytkownikami jest już ponad 200 podmiotów z 28 krajów, w tym firmy Capgemini i Siemens. Po najnowszej aktualizacji system TEOS staje się najbardziej wszechstronnym zestawem narzędzi ułatwiających wspólną pracę. TEOS 2.2 wykorzystuje postęp w technologii czujników IoT do zwiększenia poziomu integracji i wydajności. W nowej wersji systemu pojawiło się 20 nowych cech i funkcji do rezerwacji pomieszczeń, obsługi recepcji i udostępniania treści. Należą do nich dostosowywane narzędzia do inteligentnej automatyzacji, nowy interfejs Meeting Display i intuicyjna integracja z systemem Outlook.

  • 4 nowe tablety profesjonalne TEB-XP — Nowe modele z ekranami w rozmiarze od 7 do 22 cali przeznaczone do sal spotkań, klas i recepcji
  • Odtwarzacz 4K z systemem Android — Urządzenie służące do kopiowania treści signage i obrazu z monitora w sali spotkań przy użyciu rozwiązania TEOS Connect
  • Dwa nowe czujniki inteligentne — Czujnik stołowy do pomiaru obłożenia (wykorzystania miejsc) i czujnik do sali spotkań umożliwiający pomiar obłożenia i stężenia CO2

Goście stoiska będą mogli ponadto poznać 7 modeli monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA, łączących wyjątkową jakość obrazu i eleganckie wzornictwo z zaawansowanymi, profesjonalnymi rozwiązaniami, które spełniają potrzeby podmiotów komercyjnych i instytucji.

Przyszłość projekcji laserowej

Sony oferuje projektory na każdą kieszeń i do każdego obiektu, od klas szkolnych przez sale konferencyjne po muzea. Są wśród nich zarówno proste modele, jak i urządzenia z segmentu premium. Instalację wszystkich nowych modeli laserowych ułatwia zaawansowana funkcja „inteligentnych ustawień”. Pozwala ona wybrać wstępnie zdefiniowane ustawienia jasności, systemu chłodzenia, koloru oraz innych właściwości projektora, by zapewnić optymalne działanie w konkretnym środowisku pracy.

  • VPL-FHZ131L — Ten najnowszy i najjaśniejszy spośród oferowanych przez Sony projektorów WUXGA wysokiej klasy ma jasność 13 000 lm. Pokrywa 100% przestrzeni barw sRGB, co w połączeniu z wysokim kontrastem ∞:1 przekłada się na wyjątkową jasność i atrakcyjność wizualną obrazu. Model ten wyróżnia się szerokim zakresem zmian osi obiektywu. Pozwala też na użycie sprzedawanego oddzielnie obiektywu krótkiego rzutu VPLL-Z4107, ułatwiającego instalację w stosunkowo małej odległości od ekranu.

Wiosną firma Sony zamierza wprowadzić inne, wymienione poniżej projektory. Nie będą one prezentowane na targach ISE.

  • VPL-FHZ101L i VPL-FHZ91L — Te modele WUXGA również zaliczają się do produktów wysokiej klasy, a ich jasność wynosi odpowiednio 10 000 lm i 9000 lm.
  • VPL-PHZ12 — Nowy projektor WUXGA Sony średniej klasy jest wyposażony w laserowe źródło światła o jasności 5000 lm oraz 0,76-calowy panel LCD z wbudowanym optycznym modułem kompensującym. Wyświetla żywe, jasne obrazy z wiernie zreprodukowanymi kolorami i dużym kontrastem: ∞:1.
  • VPL-CWZ10 — Ten nowy model to najmniejszy na rynku*2 projektor laserowy WXGA o jasności 5000 lm. Urządzenie jest o 40% mniejsze i o 35% lżejsze od modelu VPL-PWZ10.  Przystępna cena i małe wymagania konserwacyjne laserowego źródła światła sprawią, że ten prosty projektor z powodzeniem zastąpi modele z lampą.

Firmy zainteresowane zakupem wielu projektorów do różnych zastosowań u jednego producenta znajdą w ofercie Sony modele łączące wysoką jakość obrazu statycznego i filmowego ze spójnością kolorystyki, wzornictwa oraz sposobu obsługi i integracji, niezależnie od zastosowania i wielkości pomieszczenia.

Przyszłość rozwiązań do studia i telewizji

Część stoiska Sony przeznaczono na rozwiązania z oferty Media Solutions, służące do  prostego i niedrogiego tworzenia treści w edukacji i biznesie. Demonstrowane będą między innymi:

  • Virtual Production — To dostępne w formule „na życzenie”, chmurowe rozwiązanie zawiera pełny zestaw narzędzi do tworzenia treści i ich dostarczania na różne platformy.
  • Kamery profesjonalne — Wyróżniają się nieprzeciętną jakością obrazu, uniwersalnością i najnowocześniejszą technologią przy tworzeniu materiałów w każdym standardzie. Sony zaprezentuje szereg kamkorderów obsługujących formaty 4K i HDR.
  • Profesjonalny sprzęt audio — Sony oferuje rozwiązania gwarantujące wysoką jakość dźwięku. Należą do nich zgodne ze standardem Dante*1 cyfrowe mikrofony bezprzewodowe z serii DWX oraz niewielkie i lekkie modele z serii UWP-D. Powstały one dzięki ponad 60-letniemu doświadczeniu w doskonaleniu twórczych i technicznych aspektów nagrywania na żywo i obróbki nagranego dźwięku.
  • Nowy pakiet SDK do tworzenia oprogramowania (Camera Remote SDK) — Na targach odbędzie się pierwsza publiczna prezentacja nowego pakietu SDK do wybranych aparatów z wymiennymi obiektywami Sony α (Alpha). Umożliwi on twórcom programów i integratorom tworzenie aplikacji ściśle spełniających specyficzne potrzeby użytkowników.

Ekspozycja Sony na stanowisku 1-N20 w centrum ekspozycyjnym RAI w Amsterdamie będzie otwarta dla zwiedzających w dniach 11–14 lutego.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

Dodatkowe informacje:

*1: Dante jest znakiem towarowym Audinate Pty Ltd.
*2: Wsród projektorów 3LCD z laserowym źródłem światła o jasności 5000 lm. Stan na 11 lutego 2020 r., na podstawie badań Sony.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764