logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony na ISE 2023 — z długoterminową wizją dla nowego pokolenia

  PR 07.12.2022, przeczytano 513 razy
ilustracja

Firma Sony przygotowuje się do udziału w targach ISE 2023 w Barcelonie. Na stoisku znajdą się zarówno nowe, jak i wystawiane już wcześniej produkty i rozwiązania dla biur, handlu, oświaty i domu. Sony dba o swobodę ekspresji klientów biznesowych, twórców i użytkowników końcowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-na-ise-2023-%E2%80%94-z-dlugoterminowa-wizja-dla-nowego-pokolenia,398260,artykul.html

Firma aktywnie tworzy świat wypełniony emocjami z myślą o nowym pokoleniu. Chcąc zapewnić wspaniałe wrażenia i przeżycia, wykorzystuje nie tylko kreatywność i technologię, lecz również inspiracje czerpane z otoczenia. Przyspiesza ponadto realizację własnych inicjatyw społecznych i ekologicznych, przyczyniając się do budowy zrównoważonego społeczeństwa z lepszymi perspektywami na przyszłość.

Zainteresowanie firmy Sony skupia się także na ułatwianiu firmom dostosowywania się do nowych metod pracy. Najnowsze badania rynku pokazują, że po pandemii „nową normalnością” stała się praca asynchroniczna. Dzięki niej pracownicy mogą efektywnie wykonywać swoje zadania, mimo że są dostępni online o różnych porach. Sony wspiera wprowadzanie modelu asynchronicznego, dostarczając pracodawcom odpowiednie rozwiązania. Za przykład może posłużyć system TEOS: nagradzane rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pozwala na pracę asynchroniczną i utrzymanie kontaktu z firmą.

Wizyta na stoisku firmy Sony będzie okazją do porozmawiania z ekspertami z branży o trendach na rynku, takich jak zrównoważony rozwój dla nowego pokolenia czy możliwości przygotowania się do wprowadzenia przyszłościowych metod pracy. Zwiedzający będą mogli także zobaczyć w działaniu najnowsze produkty i rozwiązania dla biur, handlu, oświaty i domu. Niektóre z nich zostaną zaprezentowane po raz pierwszy.

Na stoisku Sony znajdą się między innymi:

  • Gama wyświetlaczy Crystal LED i rozwiązanie Virtual Production do produkcji techniką „in‑camera VFX”. W skład tego rozwiązania wchodzi 137-calowy wyświetlacz Crystal LED z modułami z serii B, kamera kinowa VENICE z systemem śledzenia ruchu kamery oraz system przetwarzania obrazu w czasie rzeczywistym.
  • Pełna oferta monitorów profesjonalnych 4K BRAVIA, w tym modele z serii BZ40H, BZ30J i BZ35J przeznaczone dla biur, oświaty i handlu.
  • Zapowiedziane niedawno najmniejsze na świecie projektory laserowe 3LCD WUXGA VPL-PHZ51 i VPL-PHZ61, łączące zaawansowane właściwości funkcjonalne z dużą jasnością i uniwersalnością podczas instalacji. Targi ISE będą pierwszą publiczną prezentacją obu tych modeli.
  • Pełna oferta rozwiązań ułatwiających wspólną pracę w biurach, w tym system TEOS i monitory profesjonalne 4K BRAVIA.
  • Oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania automatyzujące rejestrację obrazu o wysokiej jakości w biurach i placówkach edukacyjnych, obejmujące rozwiązanie do analizy brzegowej i najnowsze kamery PTZ Sony.
  • Dwa domowe projektory laserowe SXRD o natywnej rozdzielczości 4K: VPL-XW7000ES i VPL‑XW5000ES, prezentowane we współpracy z partnerami. Te nagradzane, kompaktowe modele są najlepszymi produktami w swojej klasie i stanowią owoc 50-letniego doświadczenia firmy Sony w tworzeniu najwyższej klasy urządzeń projekcyjnych.

— Wobec szybkich zmian w otoczeniu biznesowym coraz większego znaczenia nabiera technologia, która pozwala łączyć ludzi, zapewniać niezapomniane wrażenia i podążać ku zrównoważonej przyszłości — mówi Damien Weissenburger, dyrektor działu Sony Professional Displays and Solutions. — Nasza firma dostarcza produkty i rozwiązania dla biur, handlu, oświaty i użytkowników domowych. Kierując się opiniami twórców, opracowujemy technologie, które wyzwalają emocje; technologie nie tylko dla nas samych, ale i nowego pokolenia. Jest to element naszej długoterminowej wizji i dążenia do budowy zrównoważonego ekologicznie społeczeństwa z dobrymi perspektywami na przyszłość. Mamy nadzieję, że uda nam się to pokazać za pomocą nowych, inspirujących technologii prezentowanych na targach ISE 2023.

Ekspozycja firmy Sony na stanowisku 3E400 w hali 3 centrum kongresowego FIRA Barcelona, Gran Via będzie otwarta dla zwiedzających od 31 stycznia do 3 lutego 2023 r. Dalsze informacje można znaleźć w witrynie pro.sony

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764