logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony na targach ISE 2017

  PR 07.02.2017, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony powraca do Amsterdamu na targi ISE 2017, by na stanowisku 1-N20, pod hasłem „Beyond Definition”, pokazać innowacyjne rozwiązania audiowizualne i informatyczne, które zapewniają wyjątkowy realizm obrazu i pomagają klientom w optymalizacji procesu twórczego, organizacji działań oraz wartości ekonomicznej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-na-targach-ise-2017,31340,artykul.html

Większy realizm dzięki innowacyjnej technologii obrazowania

Goście stoiska Sony będą mogli poznać najnowsze rozwiązania zapewniające wyjątkowy realizm obrazów w różnorodnych środowiskach: od prezentacji przez symulacje po rozrywkę. Na targach ISE odbędzie się pierwsza publiczna prezentacja systemu CLEDISTM: szczytowej klasy rozwiązania do wyświetlania wielkoformatowego obrazu o rozdzielczości 8K x 2K. CLEDIS łączy duży kontrast (powyżej 1 000 000:1) z imponującą, równomierną jasnością obrazu, wynoszącą 1000 cd/m2. Partnerem Sony na tegorocznych targach będzie Grupa Volkswagen, która przedstawi samochód koncepcyjny XL1 oraz zastosowanie systemu CLEDIS w procesie wirtualnego projektowania.

Aby zagwarantować elastyczność i niezawodność systemu CLEDIS, firma Sony wdrożyła platformę programowalnej sieci wideo SDVoE (software-defined video over Ethernet), którą mogą wykorzystywać współpracujące aplikacje AV-over-IP. Sony może obecnie konstruować bardziej elastyczne systemy PowerWall pozwalające uzyskać rozdzielczość powyżej 4K, dowolne proporcje boków obrazu oraz dowolny układ prezentowanego materiału, bez względu na rozmiar wyświetlacza.

Firma Sony zaprezentuje też swoje rozwiązania projekcyjne SXRD do użytku w planetariach, symulatorach lotu, projektowaniu przemysłowym i innych zastosowaniach. Najpełniejsze wrażenia zapewnia projektor VPL-GTZ280. Wyświetla on znakomity obraz 4K w dwóch lub trzech wymiarach, a jego trwałe, laserowe źródło światła (Z-Phosphor) ma jasność 5000 lumenów. Dodatkowo, przy wyświetlaniu materiału można uwzględnić krzywiznę powierzchni, na której oglądany jest obraz.

Rozwiązania do prezentacji i intuicyjnej współpracy dla sektora edukacji i biznesu

Firma Sony będzie demonstrować pełne rozwiązania do aktywnej nauki i obsługi spotkań w firmach, w tym system Vision Exchange: dynamiczne, elastyczne rozwiązanie dostosowane do użytku w różnorodnych miejscach nauki i spotkań. System umożliwia zespołom współpracę i dyskusje w formie burzy mózgów. Każdy uczestnik może bezprzewodowo udostępniać materiały ze swojego laptopa lub tabletu. Równie łatwo jest zapraszać do dyskusji osoby z zewnątrz: wystarczy w tym celu dodawać połączenia wideo ze zdalnymi lokalizacjami. Praca zespołowa nabiera wówczas prawdziwie globalnego wymiaru.

Na wystawie znajdą się również dwa projektory Sony nowej generacji z laserowym źródłem światła (Z-Phosphor) o jasności 5000 lumenów: VPL-PHZ10 o rozdzielczości WUXGA oraz VPL-PWZ10 o rozdzielczości WXGA. Zwiększą one atrakcyjność cenową technologii laserowej w segmencie projektorów przeznaczonych do trwałej instalacji w klasach, salach wykładowych, audytoriach, salach konferencyjnych itp. Dzięki tym nowym modelom zalety lasera — jakość obrazu, reprodukcja kolorów i ograniczona niemal do zera konserwacja — staną się dostępne dla nabywców, którzy dotąd nierzadko używali tylko projektorów z tradycyjną lampą.

Zwiedzający będą mogli zapoznać się również z monitorami profesjonalnymi BRAVIA. Należą one do branżowej czołówki pod względem jakości obrazu i cechują się niezwykłą niezawodnością, niskimi kosztami użytkowania oraz uniwersalnym zestawem profesjonalnych funkcji. Jeszcze więcej atrakcyjnych możliwości daje powiększająca się oferta kompletnych rozwiązań dla monitorów BRAVIA : inteligentny system screencast przeznaczony do sal konferencyjnych w dużych przedsiębiorstwach czy oprogramowanie Digital Signage. Obu tych rozwiązań można użyć do łatwego i szybkiego tworzenia efektownych multimediów.

Wyjątkowy standard obsługi wydarzeń

Firma Sony, od wielu lat będąca liderem na rynku telewizji studyjnej i transmisji na żywo, demonstruje całą rodzinę opłacalnych, łatwych w użyciu rozwiązań, które upraszczają tworzenie i rozpowszechnianie materiałów wideo o wysokiej jakości.

Zwiedzający będą mogli obejrzeć nowo ogłoszony pilot RM-IP500. Ułatwia on sterowanie kamerami PTZ, przez co idealnie nadaje się do nagrywania wykładów i obsługi wydarzeń w firmach. Urządzenie jest przeznaczone do współpracy z kamerami PTZ Sony BRC-X1000/H900/H800 i SRG-360SHE oraz z mikserem produkcyjnym MCX-500. Jeden operator może obsługiwać do 100 kamer.

Na targach ISE pokazana zostanie kamera kompaktowa Full HD HXR-NX5R, przeznaczona dla szkolnictwa wyższego oraz producentów multimediów w firmach. Będzie ona prezentowana w zestawie z mikserem produkcyjnym MCX-500 oraz wielofunkcyjnym pilotem RM-30BP.

System Optical Disc Archive najnowszej generacji łączy wyjątkową niezawodność z niskim całkowitym kosztem posiadania, a dzięki większej pojemności i szybkości wyznacza nową jakość pamięci masowych do przechowywania multimediów.

Inne rozwiązania i produkty

Na ekspozycji pokazany zostanie także nowy projektor 3LCD z serii E VPL-EW578 o jasności 4300 lumenów i rozdzielczości WXGA, wyposażony w łącze HDBaseT. Współczynnik kontrastu nowych projektorów z serii E500/E400 wynosi 20 000:1. Ceniona technologia 3LCD BrightEra firmy Sony gwarantuje wysoką jakość obrazu i żywą, naturalną kolorystykę. Seria E500/E400 powiększyła się o siedem nowych modeli, idealnych do różnorodnych środowisk B2B, jak średniej wielkości klasy i sale konferencyjne.

Po raz pierwszy w Europie będzie można zobaczyć projektor do kina domowego VPL-VZ1000ES, który miał premierę na styczniowych targach CES. Jest on przeznaczony do wyświetlania z bardzo małej odległości, a dzięki połączeniu zaawansowanej technologii obrazowania SXRD z trwałym, laserowym źródłem światła (Z-Phosphor ) gwarantuje szczegółowy, kontrastowy obraz o rozdzielczości natywnej 4K oraz obsługę materiałów HDR. Goście będą mogli oglądać imponujący, zgodny z HDR obraz o jasności 2500 lumenów na ekranie o przekątnej ponad 100 cali.

— Targi ISE to doskonałe miejsce do prezentowania nowości — mówi Damien Weissenburger, dyrektor jednostki Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Ten rok nie będzie wyjątkiem: nowe rozwiązania Sony, takie jak system CLEDIS, na pewno zrobią wrażenie na gościach. Obraz ma zdolność inspirowania, pobudzania i zwiększania wzajemnego zrozumienia między studentami, nauczycielami i pracownikami. Czekamy więc na sposobność rozmowy z naszymi klientami, aby dowiedzieć się od nich, jak możemy im pomóc w wykorzystaniu potencjału obrazu do zapewnienia korzyści firmie.


Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764