logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony na targach ISE 2018

  PR 06.02.2018, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony po raz kolejny uczestniczy w targach ISE, prezentując swoje najnowsze rozwiązania audiowizualne i informatyczne, które sprzyjają współpracy, zwiększają wydajność i stają się źródłem niepowtarzalnych, intensywnych przeżyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-na-targach-ise-2018,35343,artykul.html

Firma Sony powraca do Amsterdamu, by na rozpoczynających się targach ISE 2018 zademonstrować rozwiązania nowej generacji, które zgodnie z filozofią Beyond Definition intensyfikują współpracę i komunikację między klientami, studentami i współpracownikami. Wizyta na stoisku 1-N20 umożliwi poznanie najnowszych technologii audiowizualnych i informatycznych do symulacji, rozrywki, aktywnej nauki i zwiększania wydajności pracy. Ekspozycję Sony zorganizowano na wzór kampusu, dzięki czemu wszystkie rozwiązania demonstrowane są w realistycznej, a jednocześnie interaktywnej scenerii.

Nowy wymiar symulacji i rozrywki

Pierwszoplanowym elementem ekspozycji jest Crystal LED: przeznaczony dla różnych branż, zaawansowany system wielkoformatowych, bezramkowych wyświetlaczy Sony, który umożliwia wyświetlanie superrealistycznych materiałów wizualnych w rozdzielczości 8K x 2K. Ze względu na nadzwyczajną jakość obrazu, dochodzące do 180° kąty widzenia oraz wyjątkową skalowalność to imponujące rozwiązanie może jakościowo zmienić prezentacje, symulacje i rozrywkę. Na targach ISE pokazane zostaną nowe materiały z takich sektorów, jak moda luksusowa, gry / e-sport i kino. Uzmysłowią one zwiedzającym potencjał systemu Crystal LED w różnych dziedzinach: projektowaniu przemysłowym, symulacjach, motoryzacji, handlu i rozrywce.

Aby ułatwić wdrażanie rozwiązania Crystal LED w tych branżach firma Sony wprowadziła nowy sterownik ZRCT-200. Jest on wyposażony w porty HDMI i DisplayPort obsługujące obrazy HDR (SMPTE ST 2084 i S-Log3). Uzupełni go nowe rozwiązanie do zarządzania kolorami, pozwalające reprodukować te same barwy zarówno na wyświetlaczach wysokiej klasy, w tym naszych monitorach OLED, jak i modułach Crystal LED. Radykalnie zmniejsza ono czas i nakład pracy potrzebne do ujednolicenia kolorystyki na różnych urządzeniach wyświetlających, a w konsekwencji usprawnia pracę. Zwiedzający będą mogli zobaczyć to rozwiązanie w działaniu na stoisku Sony.

Wychodząc naprzeciw życzeniom projektantów przemysłowych i zapotrzebowaniu na przetwarzanie dużych ilości danych, których rozdzielczość i głębia nierzadko przekracza 4K i 10 bitów, firma Sony zorganizuje pokaz technologii pozwalającej na użycie łączy IP do współużytkowania materiałów o rozdzielczości powyżej 4K. To kompleksowe, skalowalne rozwiązanie oparte na łączach IP zapewnia mechanizmy bezproblemowego współużytkowania materiałów i oceny projektów. Łatwą w rozbudowie platformę programową można zintegrować z wieloma urządzeniami potrzebnymi do prezentacji, na przykład systemem Crystal LED czy komunikatorami IP. Efektywne prowadzenie prezentacji ułatwia dodatkowo oparty na sieci www, graficzny interfejs użytkownika instalowany na komputerze lub tablecie.

Na stoisku Sony znajdzie się także najnowsza technologia dźwięku przestrzennego Sonic Surf VR, która pozwala zanurzyć się w „wirtualnym morzu dźwięków” lub odwiedzić wirtualne muzeum. Na rozwiązanie to składają się unikatowe technologie audio połączone z nowo opracowanymi, wielokanałowymi głośnikami oraz specjalnym oprogramowaniem. Umożliwia ono symulowanie trzasków oraz ruchu i separacji dźwięków w jednej przestrzeni przy użyciu intuicyjnej w użyciu aplikacji. Powstająca w rezultacie interaktywna przestrzeń daje złudzenie samorzutnego przemieszczania się dźwięku. Sonic Surf VR ma szeroki wachlarz potencjalnych zastosowań, obejmujący między innymi parki rozrywki, wystawy, muzea, oceanaria i pomieszczenia ekspozycyjne w firmach.

Oparta na współpracy przyszłość kształcenia

System Vision Exchange — flagowe rozwiązanie Sony do interaktywnych prezentacji i aktywnej nauki — tworzy niespotykane dotąd możliwości twórczej współpracy i aktywnej nauki w szkolnictwie wyższym. W ramach pokazu technologicznego Sony zademonstruje integrację systemu Vision Exchange z narzędziem Skype for Business: jednym z najpopularniejszych rozwiązań do komunikacji na odległość w edukacji i biznesie. Zespoły mają możliwość współpracy, bezprzewodowego udostępniania materiałów z różnych urządzeń, prowadzenia burz mózgów i podłączania się ze zdalnych lokalizacji w celu pracy o autentycznie globalnym zasięgu. Na stoisku Sony obecni będą także przedstawiciele University of Wales Trinity Saint David (UWTSD). Wyjaśnią oni, w jaki sposób system Vision Exchange przyczyni się do poprawy warunków pracy i nauki na uczelni.


Koncentracja na efektywności funkcjonowania biura

Ideą rozwiązań TEOS jest przekształcanie miejsc pracy w taki sposób, by uprościć wykonywanie pracy, rozszerzyć współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem. Pierwszym rozwiązaniem z tej serii jest wprowadzony w ubiegłym roku TEOS Manage, dający firmom pełną kontrolę nad wewnętrzną komunikacją w miejscu pracy. Platforma TEOS Manage umożliwia scentralizowane zarządzanie wszystkimi urządzeniami IP: monitorami, projektorami i tabletami Sony, a na życzenie także produktami innych marek.

System TEOS znajdzie praktyczne zastosowanie na stoisku Sony: zostanie użyty do zarządzania wszystkimi dostępnymi salkami spotkań. Do demonstracji pracy systemu przy planowaniu wykorzystania miejsc spotkań posłuży nowe rozwiązanie Corporate Reception. Goście stoiska dowiedzą się także z pierwszej ręki, jak system TEOS Manage poprawił współpracę w koncernie Festo (automatyka przemysłowa) i zwiększył efektywność jego działania.

Świetlana przyszłość projektorów

Podczas ISE 2018 firma Sony ogłosi powiększenie oferty swoich projektorów laserowych o pięć nowych modeli instalacyjnych. Dwa spośród nich — przeznaczony do dużych pomieszczeń i audytoriów VPL-FHZ120L oraz pomyślany do średnich VPL-FHZ90L — będą miały najwyższą jasność ze wszystkich projektorów instalacyjnych Sony: odpowiednio 12 i 9 tysięcy lumenów. Do sprzedaży trafią ponadto trzy kompaktowe projektory średniej klasy: VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) oraz VPL-FHZ58 (4200 lm). Wszystkie nowe modele mają rozdzielczość WUXGA.

— Tegoroczne targi ISE znów będą okazją, by zobaczyć wszystkie innowacyjne rozwiązania Sony — mówi Damien Weissenburger, dyrektor działu Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Z niecierpliwością czekamy, by zaoferować zwiedzającym możliwość praktycznego zapoznania się w realistycznych warunkach z systemem TEOS, nowymi projektorami czy rozwiązaniem Sonic Surf VR, nie wspominając o atrakcyjnych pokazach technologii, eksponujących potencjał naszych rozwiązań. Wydarzenie to stanowi dla nas doskonałą okazję, by wspólnie z naszymi partnerami AV z sektora biurowego i edukacyjnego wypracowywać lepsze rozwiązania i zapewniać lepsze wrażenia.

Każdego dnia w sali prelekcyjnej trzykrotnie będą się odbywały pokazy rozwiązań dla jednego z trzech sektorów: edukacji, biur i motoryzacji. Ich uczestnicy poznają zaawansowane możliwości współpracy i udostępniania multimediów w czasie rzeczywistym, na które składają się tradycyjne rozwiązania do produkcji materiałów wideo, jak system do produkcji na żywo z użyciem wielu kamer Sony MCX-500 czy całkowicie zautomatyzowane, zdalnie sterowane kamery HD, oraz rozwiązania firmy UbiCast do zautomatyzowanego utrwalania wykładów. Pozwalają one na współużytkowanie multimediów w czasie rzeczywistym oraz na nagrywanie sesji w celu powrotu do nich w późniejszym terminie.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Źródło: Sony

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era
Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne...
Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764