logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony na targach NAB 2019

  PR 11.03.2019, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony przygotowuje się do udziału w kolejnej edycji targów NAB w Las Vegas. Zaprezentuje na nich najnowsze produkty, usługi i rozwiązania, dzięki którym klienci z sektora mediów i produkcji studyjnej łatwiej sprostają konkurencji i osiągną sukcesy w przyszłości. Ekspozycja Sony będzie czynna od 8 do 11 kwietnia br. na stanowisku C11001.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-na-targach-nab-2019,381581,artykul.html

— W czasach, w których usługi telewizji strumieniowej zaczynają przewyższać popularnością tradycyjną płatną telewizję, szybko zwiększa się także konsumpcja mediów na urządzeniach mobilnych, a konsumenci oczekują coraz lepszej jakości treści na coraz liczniejszych platformach. Dla mediów nadszedł zatem najkorzystniejszy moment, by dzięki wykorzystaniu nowych usług dostosować się do nowej rzeczywistości i zapewnić sobie przyszłe sukcesy. My zaś pragniemy pomóc naszym klientom w tym procesie — wyjaśnia Stuart Almond, dyrektor ds. marketingu w Sony Professional Solutions Europe.

Kinematografia i tworzenie treści

Targi NAB to dla Sony okazja do pokazania ostatnich innowacji w dziedzinie obrazu 4K, UHD i HDR. Obejmują one cały łańcuch procesu produkcji treści — od rejestracji po archiwizację — i pozwalają mediom zwiększyć wartość własnych treści, skuteczniej przyciągać i utrzymywać widzów oraz zapewniać im lepszej jakości, bardziej szczegółowy obraz o lepszej kolorystyce i kontraście..

— Produkcja w 4K stała się już nieformalnym standardem w branży, przybywa też konsumentów oczekujących obrazu 4K we własnym domu — dodaje Stuart Almond. — Z badań rynku wynika, że do końca 2018 r. dostawy telewizorów 4K UHD miały osiągnąć poziom 80 milionów sztuk, z czego 60% stanowiły modele z HDR (badanie „Worldwide TV Market Report” przeprowadzone przez Futuresource Consulting).

Firma Sony kontynuuje ścisłą współpracę z twórcami z przemysłu filmowego, a jej rozwiązania pomagają uchwycić emocje w każdej klatce obrazu. Na stoisku Sony będzie można zapoznać się z pełnoklatkową kamerą filmową nowej generacji VENICE, użytą ostatnio do zdjęć do najnowszego thrillera politycznego „Official Secrets”. Kamera będzie prezentowana z ostatnio wydanym wewnętrznym oprogramowaniem w wersji 3.0 (oraz elementami opracowywanej wersji 4.0). Firma pokaże ponadto system rozszerzenia (CBK-3610XS), wykorzystywany obecnie w produkcji sequeli filmu „Awatar”.

Sony zaprezentuje też szerszą gamę rozwiązań, których zadaniem jest pomoc filmowcom w rozbudzaniu emocji obrazami na ekranie. Nie zabraknie wśród nich uniwersalnego kamkordera PXW-FS7 II oraz kompaktowego modelu 4K PXW-FS5 II. Na stoisku znajdzie się również profesjonalny monitor studyjny TRIMASTER HX BVM-HX310 oraz 16,5-calowy monitor referencyjny OLED TRIMASTER EL BVM-E171, przeznaczony do krytycznej oceny jakości obrazu.

Wiadomości, IP i produkcja na żywo

Do największych wyzwań, z jakimi borykają się dziś stacje telewizyjne, należy presja na maksymalne zmniejszenie kosztów produkcji przy zachowaniu wysokiej jakości tworzonych materiałów. Sony pokaże więc narzędzia zwiększające elastyczność i wydajność całego łańcucha produkcji, w tym nowo wprowadzone kamkordery kompaktowe 4K — flagowy PXW-Z280 oraz prostszy PXW-Z190 — i rozwiązania do produkcji w chmurze.

Na zwiedzających będą również czekały najnowsze modele z rodziny HDC: system kamerowy typu „Point of View” (POV) HDC-P50, przenośny system kamerowy HDC-3500 oraz przystępne cenowo systemy kamerowe z łączami światłowodowymi i Triax: HDC-3100 i HDC-3170.

Coraz więcej klientów wybiera oferowane przez Sony rozwiązania IP Live, a technologia IP jest postrzegana przez całą branżę jako przyszłość. Sony inwestuje więc w rozwój wzajemnej współpracy rozwiązań IP Live. Firma uczestniczy w pracach nad kolejnymi standardami branżowymi oraz tworzy rozwiązania gotowe dziś i otwarte na przyszłość.

Intelligent Media Services (IMS)

Sony pokaże również postępy w rozwoju chmurowych serwisów i mikroserwisów, których premiera miała miejsce na targach IBC 2018. Rozwiązania te zmieniają tradycyjne łańcuchy produkcji mediów, nadają materiałom dodatkową wartość i umożliwiają abonowanie usług OTT.

Dzięki wykorzystaniu potencjału chmury i platform cyfrowych serwisy IMS zmieniają efektywność organizacji i pozwalają tworzyć, kontrolować, łączyć i przekazywać materiały w dowolnym momencie, w dowolne miejsce i na niespotykaną wcześniej ilość platform dystrybucji. Zwiedzający poznają najnowsze rozwiązania dla sektora nowych mediów: oparte na technologii chmury serwisy produkcyjne Sony Virtual Production i XDCAM air, a także system Media Backbone Hive.

Ekspozycję Sony na targach NAB 2019 będzie można zwiedzać na stanowisku C11001 w hali centralnej C5 Las Vegas Convention Center od 8 do 11 kwietnia 2019 r.

Konferencja prasowa Sony rozpocznie się 7 kwietnia 2019 r. o godzinie 23:00 czasu środkowoeuropejskiego i będzie transmitowana na żywo.

Źródło: Sony Professional

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764