logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage: Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs

  PR 27.06.2022, przeczytano 627 razy
ilustracja

W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage%3A-sony-nawiazuje-wspolprace-z-navori-labs,396393,artykul.html

Navori Labs dostarcza firmom z sektorów publicznego i prywatnego rozwiązania z zakresu Digital Signage oraz analiz marketingowych opartych na sztucznej inteligencji (AI). Navori Labs proponuje sklepom detalicznym, restauracjom szybkiej obsługi i obiektom hotelarskim kompletny zestaw oprogramowania odpowiedni do każdego zastosowania, sprzętu czy modelu hostingu.

Dzięki współpracy z Navori Labs firma Sony zaoferuje klientom z sektora detalicznego kompletny pakiet rozwiązań do Digital Signage, łączący monitory profesjonalne BRAVIA 4K i rozwiązanie Navori oparte na technologii SoC (system na chipie), co podkreśli solidne i bezpieczne funkcjonowanie.

- W ostatnich latach firma Navori Labs przyspieszyła innowacyjny rozwój w obszarze SoC, dzięki czemu nasi klienci mogą zarządzać zewnętrznymi odtwarzaczami multimediów i cyfrowymi ekranami SoC w sposób przejrzysty, bez żadnych ograniczeń - powiedział przy okazji ogłoszenia Jeffrey Weitzman, dyrektor generalny Navori Labs. - Od teraz klienci wybierający monitory profesjonalne BRAVIA 4K firmy Sony zyskają zarówno ogólne zalety rozwiązań do Digital Signage SoC typu all-in-one w postaci uproszczonej instalacji i wdrażania, jak również korzyści oferowane przez oprogramowanie QL Player: zautomatyzowane odtwarzanie treści, zdalne włączanie treści, obsługa dynamicznych kanałów informacji i zarządzanie urządzeniami na odległość. Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzania dalszych innowacji w dziedzinie technologii SoC we współpracy z firmą Sony.

Cieszące się uznaniem rozwiązania Navori będą dostępne dla klientów Sony korzystających z produktów serii BZ30J, BZ35J, BZ40J i BZ40H.

- Cieszymy się, że firma Navori dołącza do naszego ekosystemu partnerów - stwierdza Damien Weissenburger, dyrektor działu Professional Displays & Solutions w Sony. - Obsługa oprogramowania Navori jako rozwiązania typu SoC na monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K pozwoli nam wspólnie sprostać potrzebom użytkowników końcowych i dostawców usług zarządzanych na rynkach detalicznym i hotelarskim. Zaoferujemy w pełni funkcjonalny system zarządzania treścią (CMS), harmonijnie zintegrowany z wyświetlaczami komercyjnymi o niezrównanej jakości obrazu.

Nawiązanie współpracy zbiegło się w czasie z ekscytującą zapowiedzią wprowadzenia ośmiu nowych modeli do oferty kultowych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA. Mają one zapewnić klientom najlepsze w swojej klasie jakość i wzornictwo, a także wpisywać się w nieustające wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w każdym obszarze działalności. Aby dowiedzieć się więcej o zobowiązaniach firmy Sony na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz aby przekonać się, jak produkty BRAVIA dostarczają porywających wrażeń przy mniejszym wpływie na środowisko, odwiedź stronę pro.sony/sustainability.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak monitory profesjonalne Sony BRAVIA 4K wspierają firmy działające na rynku detalicznym, odwiedź stronę pro.sony.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764