logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony Professional na Targach Retailshow

  PR 17.11.2015, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Przed nami VI edycja Targów RetailShow – jedynych w Polsce targów poświęconych w całości wyposażeniu, technologiom i usługom dla handlu, Sony Professional – jako wystawca zaprezentuje profesjonalne monitory Sony Bravia B2B, kamery PTZ oraz projektory do biznesu i edukacji, a także zastosowań eventowych i digital signage


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-professional-na-targach-retailshow,26562,artykul.html

Portfolio Sony Bravia B2B składa się z 11 modeli. Są to urządzenia w wersji Full HD o przekątnej od 40 do 85 cali, oraz monitory 4K - od 43 cali do 85 cali. Wybrane z nich będzie można zobaczyć na tragach. Warto poznać funkcje takie jak GOOGLE POWER ANDROID i GOOGLE CAST, które dają nie tylko szerokie możliwości personalizacji i sterowania, ale też oferują dodatkowe opcje dostępu i możliwość przesyłania materiałów z różnych urządzeń oraz udostępnia treści np. ze smartfonów i tabletów.

Do atutów profesjonalnych monitorów Sony Bravia należą: tryb hotelowy, automatyczne uruchamianie przez HDMI, różnorodne opcje zdalnego sterowania z wykorzystaniem protokołu IP oraz możliwość pracy przez 17 godzin na dobę.

Dużą swobodą w zakresie instalacji szczególnie cenioną w centrach handlowych, w zastosowaniach digital signage oraz eventowych wyróżniają się projektory laserowe (VPL-FHZ60; VPL-FHZ65; VPL-FHZ700L) o żywotności światła do 20 000 godzin. Na RetailShow będzie można poznać funkcjonalności zdalnie sterowanej kamery PTZ - Sony SRG-300SE, która pozwala na przesyłanie danych za pośrednictwem sieci IP. Oprócz nagrywania urządzenie oferuje możliwość transmitowania obrazu na żywo w wybranej sieci.

Rozwiązania Sony będą dostępne w dniach 18-19 listopada 2015 r. w EXPO XXI przy ul Ignacego Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie - STOISKO F09. Wstęp na targi jest bezpłatny.

Źródło: Sony

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764