logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony przedstawia prototyp 24-calowego monitora do produkcji 4K HDR

  PR 15.11.2019, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Na rozpoczynających się w Japonii targach International Broadcast Equipment Exhibition 2019 (Inter BEE 2019) firma Sony po raz pierwszy zaprezentowała prototyp profesjonalnego monitora LCD 4K z 24-calowym ekranem. Ze względu na wysoką jakość obrazu i dokładną reprodukcję kolorów projektowany model będzie wiarygodnym, niezawodnym narzędziem do użytku w profesjonalnych produkcjach 4K HDR. Jego zastosowania obejmą między innymi podgląd obrazu na planie, montaż nieliniowy, wyświetlanie obrazu na ścianie monitorów w studio czy podgląd w szafie rack w wozie transmisyjnym lub centralnym pomieszczeniu technicznym stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-przedstawia-prototyp-24-calowego-monitora-do-produkcji-4k-hdr,384724,artykul.html

Nowy monitor wizyjny to produkt tworzony z myślą o przyszłości, zapewniający niezrównaną jakość, dokładność i stabilność obrazu 4K HDR.

Rozdzielczość Ultra HD (3840 x 2160 pikseli) połączona z luminancją białego ekranu 1000 cd/m2 gwarantuje wyjątkową szczegółowość reprodukowanego obrazu — bardzo ważną w produkcjach 4K HDR. Szeroki zakres barw przekłada się na spójne i wierne odwzorowanie kolorów i tworzy optymalne warunki do kontroli kolorystyki. Urządzenie odznacza się szerokim kątem widzenia obrazu i jest wyposażone w wejścia 12G-SDI oraz HDMI. Zapewnia większą uniwersalność i efektywność podczas pracy w terenie, przy obsłudze wydarzeń na żywo, a także w produkcjach filmowych i tworzeniu treści komercyjnych.

Dodatkowe informacje o nowym monitorze oraz jego dane techniczne zostaną podane w późniejszym terminie. Prototyp monitora wizyjnego Sony można oglądać na targach International Broadcast Equipment Exhibition 2019 (Inter BEE 2019) w Japonii w dniach 13–15 listopada 2019 r.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764