logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony rozbudza kreatywność na ISE 2022

  PR 21.12.2021, przeczytano 620 razy
ilustracja

Firma Sony przygotowuje się do targów ISE 2022 w Barcelonie. Zaprezentuje na nich najnowocześniejsze produkty dla biur, branży retail i edukacji. Na stoisku 3E400 znajdą się więc technologie, które mają stymulować zainteresowanie w firmach i instytucjach pragnących przygotować się na nadejście nowej rzeczywistości w pracy, kształceniu i handlu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-rozbudza-kreatywnosc-na-ise-2022,394222,artykul.html

Produkty i rozwiązania prezentowane przez Sony podczas ISE 2022 opracowano z myślą o uniwersalności, łatwiejszej współpracy i ciekawych doświadczeniach. Będą one inspiracją dla zwiedzających i integratorów, którzy pragną dostarczać swoim popandemicznym klientom najnowocześniejsze narzędzia łączące ludzi z markami i umożliwiające komunikację.

Wizyta na stoisku Sony podczas ISE 2022 będzie okazją do rozmowy ze specjalistami Sony o głównych wyzwaniach i trendach rynkowych, w tym o środowiskach pracy i nauki hybrydowej oraz wykorzystaniu zaawansowanych technologii audiowizualnych do poprawy jakości udostępniania treści i pracy zespołowej w biurach, oświacie i handlu. Pozwoli też poznać produkty i rozwiązania Sony, a także wziąć udział w pokazach nieprezentowanych przedtem nowych produktów.

Na stoisku Sony (3E400) znajdą się między innymi:

  • Dwa urzekające jakością obrazu wyświetlacze Crystal LED o rozdzielczości Full HD i 4K × 2K, idealne do zastosowań w projektowaniu pojazdów, na ekspozycjach handlowych, w pomieszczeniach recepcyjnych i sektorze rozrywki.
  • Flagowe monitory profesjonalne 4K BRAVIA, w tym najnowsze modele z ekranami 100″ i 32″
  • Najnowsze, zaawansowane projektory laserowe 3LCD, w tym niedawno zapowiedziane VPL-FHZ80 i VPL-FHZ85
  • Pełna oferta rozwiązań TEOS do zarządzania miejscem pracy oraz systemy digital signage i rozwiązania do zarządzania salami spotkań
  • Gama najnowocześniejszych rozwiązań dla sektora edukacji, obejmująca kamerę SRG, mikrofon kształtujący wiązkę i rozwiązanie do analityki brzegowej

— Po bardzo długim okresie, w którym wszyscy byliśmy pozbawieni dużych, ważnych wydarzeń takich jak ISE 2022, miło będzie znów spotykać się ze zwiedzającymi, klientami i partnerami i prezentować nasze produkty i rozwiązania — mówi Damien Weissenburger, dyrektor działu Sony Professional Displays and Solutions. — Choć wiele z nich miało premierę w ciągu ostatnich 12 miesięcy, będzie to ich pierwsza prezentacja dla tak szerokiej publiczności. Mamy zatem nadzieję, że pokazy oferty Sony rozbudzą ciekawość i kreatywność w organizacjach z sektora biur, handlu i edukacji, przyczyniając się do powstania nowych metod pracy, sposobów nauczania i stylów życia. Stale opracowujemy nowe sposoby rozbudzania emocji i łączenia ludzi i marek za pomocą obrazów o wysokiej jakości i inteligentnych rozwiązań do współpracy. Mamy nadzieję, że uda nam się w pełni ukazać tę wizję gościom naszego stoiska na ISE 2022.

Ekspozycja Sony na stanowisku 3E400 w centrum kongresowym FIRA Barcelona, Gran Via, będzie otwarta dla zwiedzających w dniach 1–4 lutego 2022 r.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764