logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony rozszerza możliwości integracji wyświetlaczy Bravia

  PR 09.04.2024, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Sony Professional Displays & Solutions rozszerza ekosystem integracji z dostawcami CMS (Content Management System). Firma nawiązała współpracę z Telelogos, europejskim wydawcą oprogramowania odpowiedzialnym za rozwiązania dedykowane mobilności, digital signage i zarządzaniu przestrzenią roboczą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-rozszerza-mozliwosci-integracji-wyswietlaczy-bravia,403765,artykul.html

Rozwiązanie Digital Signage firmy Telelogos, Media4display, umożliwia łatwe zarządzanie treściami wyświetlanymi na monitorach w różnych sektorach, w tym w handlu detalicznym, korporacjach i środowiskach edukacyjnych. Wykorzystując możliwości układu SoC (System on Chip) Android zintegrowanego z monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K, Telelogos oferuje niezbędne funkcje do zarządzania treściami i aplikacjami, zapewniając bezpieczeństwo i umożliwiając zdalne sterowanie monitorami. Oprócz tego Telelogos proponuje oprogramowanie CLYD do zdalnego zarządzania sprzętem. To rozwiązanie programowe może monitorować urządzenia i pozwala użytkownikowi kontrolować takie funkcje, jak włączanie lub wyłączanie oraz regulowanie głośności dźwięku. Wraz z wprowadzeniem nowego, zintegrowanego pakietu digital signage, firmy, które zdecydują sięwdrożyć monitory BRAVIA będą miały dostęp do tej platformy.

"Z radością witamy firmę Telelogos w gronie ważnych partnerów. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy mogli dotrzeć do szerszego grona klientów i zaoferować im najwyższej klasy profesjonalne wyświetlacze", komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager w Sony Professional Displays and Solutions.

Oprogramowanie Telelogos będzie dostępne dla klientów Sony na monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K .

"Współpraca z Sony była bardzo oczekiwaną integracją", komentuje Martin Lynch, szef działań przedsprzedażowych w Telelogos, "obie firmy są zaangażowane w dostarczanie klientom najlepszych usług, a Sony z całego serca przyjęło wykorzystanie technologii SoC. Ponieważ SONY jest głównym graczem na rynku wyświetlaczy digital signage SoC, to partnerstwo było dla nas niezwykle ważne i jest logicznym krokiem naprzód".

Źródło: Sony Professional Displays & Solutions

Dodatkowe informacje:

Profesjonalne monitory i rozwiązania Sony
Sony Professional Displays & Solutions jest częścią Sony Corporation i istnieje po to, by pomagać klientom w realizacji ich wizji poprzez uwalnianie niesamowitej mocy obrazu. Dzięki zwycięskiemu połączeniu innowacyjnej technologii i wieloletniego doświadczenia, Sony współpracuje z firmami każdej wielkości i instytucjami edukacyjnymi w celu dostarczania klientom transformacyjnych rozwiązań. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu i zaufanej sieci uznanych partnerów technologicznych, szeroka oferta wiedzy, produktów i usług Sony zapewnia prawdziwą wartość dla firm oraz informuje, edukuje i inspiruje ich klientów.

Informacje o Telelogos
Telelogos jest wydawcą oprogramowania w dziedzinie Digital Signage i mobilności. Rozwiązania Telelogos pozwalają firmom i organizacjom na lepszą komunikację i interakcję z klientami i/lub pracownikami w ramach ich cyfrowej transformacji. Korporacje mogą zarządzać i wyświetlać treści za pomocą ekranów umieszczonych w dowolnym miejscu - punktach sprzedaży, centrach handlowych, przestrzeniach publicznych, holach recepcyjnych, lotniskach, dworcach, halach sklepowych, magazynach... -, zarządzać dostępnością i rezerwacją miejsc. -, zarządzać dostępnością i rezerwacją sal konferencyjnych za pośrednictwem urządzeń cyfrowych oraz zdalnie sterować flotą podłączonych urządzeń, zarówno mobilnych (smartfony, tablety), jak i stacjonarnych (terminale, POS).
Telelogos ma siedzibę główną w regionie EMEA z biurami biznesowymi w USA i Meksyku oraz ponad 2000 klientów i 500 000 licencji wdrożonych w ponad 50 krajach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764