logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony rozszerza możliwości integracji wyświetlaczy Bravia

  PR 09.04.2024, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Sony Professional Displays & Solutions rozszerza ekosystem integracji z dostawcami CMS (Content Management System). Firma nawiązała współpracę z Telelogos, europejskim wydawcą oprogramowania odpowiedzialnym za rozwiązania dedykowane mobilności, digital signage i zarządzaniu przestrzenią roboczą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-rozszerza-mozliwosci-integracji-wyswietlaczy-bravia,403765,artykul.html

Rozwiązanie Digital Signage firmy Telelogos, Media4display, umożliwia łatwe zarządzanie treściami wyświetlanymi na monitorach w różnych sektorach, w tym w handlu detalicznym, korporacjach i środowiskach edukacyjnych. Wykorzystując możliwości układu SoC (System on Chip) Android zintegrowanego z monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K, Telelogos oferuje niezbędne funkcje do zarządzania treściami i aplikacjami, zapewniając bezpieczeństwo i umożliwiając zdalne sterowanie monitorami. Oprócz tego Telelogos proponuje oprogramowanie CLYD do zdalnego zarządzania sprzętem. To rozwiązanie programowe może monitorować urządzenia i pozwala użytkownikowi kontrolować takie funkcje, jak włączanie lub wyłączanie oraz regulowanie głośności dźwięku. Wraz z wprowadzeniem nowego, zintegrowanego pakietu digital signage, firmy, które zdecydują sięwdrożyć monitory BRAVIA będą miały dostęp do tej platformy.

"Z radością witamy firmę Telelogos w gronie ważnych partnerów. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy mogli dotrzeć do szerszego grona klientów i zaoferować im najwyższej klasy profesjonalne wyświetlacze", komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager w Sony Professional Displays and Solutions.

Oprogramowanie Telelogos będzie dostępne dla klientów Sony na monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K .

"Współpraca z Sony była bardzo oczekiwaną integracją", komentuje Martin Lynch, szef działań przedsprzedażowych w Telelogos, "obie firmy są zaangażowane w dostarczanie klientom najlepszych usług, a Sony z całego serca przyjęło wykorzystanie technologii SoC. Ponieważ SONY jest głównym graczem na rynku wyświetlaczy digital signage SoC, to partnerstwo było dla nas niezwykle ważne i jest logicznym krokiem naprzód".

Źródło: Sony Professional Displays & Solutions

Dodatkowe informacje:

Profesjonalne monitory i rozwiązania Sony
Sony Professional Displays & Solutions jest częścią Sony Corporation i istnieje po to, by pomagać klientom w realizacji ich wizji poprzez uwalnianie niesamowitej mocy obrazu. Dzięki zwycięskiemu połączeniu innowacyjnej technologii i wieloletniego doświadczenia, Sony współpracuje z firmami każdej wielkości i instytucjami edukacyjnymi w celu dostarczania klientom transformacyjnych rozwiązań. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu i zaufanej sieci uznanych partnerów technologicznych, szeroka oferta wiedzy, produktów i usług Sony zapewnia prawdziwą wartość dla firm oraz informuje, edukuje i inspiruje ich klientów.

Informacje o Telelogos
Telelogos jest wydawcą oprogramowania w dziedzinie Digital Signage i mobilności. Rozwiązania Telelogos pozwalają firmom i organizacjom na lepszą komunikację i interakcję z klientami i/lub pracownikami w ramach ich cyfrowej transformacji. Korporacje mogą zarządzać i wyświetlać treści za pomocą ekranów umieszczonych w dowolnym miejscu - punktach sprzedaży, centrach handlowych, przestrzeniach publicznych, holach recepcyjnych, lotniskach, dworcach, halach sklepowych, magazynach... -, zarządzać dostępnością i rezerwacją miejsc. -, zarządzać dostępnością i rezerwacją sal konferencyjnych za pośrednictwem urządzeń cyfrowych oraz zdalnie sterować flotą podłączonych urządzeń, zarówno mobilnych (smartfony, tablety), jak i stacjonarnych (terminale, POS).
Telelogos ma siedzibę główną w regionie EMEA z biurami biznesowymi w USA i Meksyku oraz ponad 2000 klientów i 500 000 licencji wdrożonych w ponad 50 krajach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764