logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony świętuje 10-lecie pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatów α

  PR 17.10.2023, przeczytano 750 razy
ilustracja

Firma Sony świętuje 10-lecie obecności na rynku bezlusterkowych aparatów z serii α wyposażonych w pełnoklatkowe przetworniki obrazu. W ciągu tej dekady Sony wielokrotnie pokonywało ograniczenia w technologii fotograficznej, zmieniając branżę i dostarczając fotografom i autorom filmów najnowocześniejsze narzędzia pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-swietuje-10-lecie-pelnoklatkowych-bezlusterkowych-aparatow-%CE%B1,401756,artykul.html

Kalendarium:

• 2013: 16 października zostały ogłoszone pierwsze na świecie, rewolucyjne aparaty bezlusterkowe z pełnoklatkowymi przetwornikami obrazu, Sony α7 i α7R. Te pionierskie modele zapoczątkowały trwający do dziś rozwój pełnoklatkowych apararów serii α.

• 2014: W niespełna rok później Sony wprowadza wersję „S”, wyznaczającą nowe standardy działania w słabym oświetleniu przy wysokich ustawieniach czułości ISO i nagrywaniu filmów 4K.

• 2015: Aparat α7R II z przełomowym, wykonanym w technologii BSI, pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu o rozdzielczości 42,4 megapiksela po raz kolejny zmienia standardy fotografii.

• 2017: Aparat α9 daje możliwość cichego fotografowania z imponującą szybkością 20 klatek na sekundę, z ciągłością podglądu obrazu. Dzięki niemu fotografowie sportowi zyskują przewagę nad swoimi kolegami używającymi lustrzanek cyfrowych.

• 2020: Pojawia się α7C — najmniejszy i najlżejszy na świecie aparat pełnoklatkowy, łączący małe wymiary z imponującymi możliwościami.

• 2021: Aparat α1 — pierwszy na świecie pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy z 50,1-megapikselowym przetwornikiem obrazu i funkcją nagrywania filmów w rozdzielczości 8K — rozpoczyna nową erę w zastosowaniach profesjonalnych.

• 2022: Sony wprowadza aparat α7R V — pierwszy korpus α, w którego systemie AF znalazł się procesor wykorzystujący najnowocześniejszą technologię sztucznej inteligencji. Dzięki szczegółowym danym o kształtach i postawach ludzi radykalnie wzrosła dokładność rozpoznawania, które obecnie nie ogranicza się już do twarzy i oczu. Identyfikowane są ponadto różne inne obiekty, takie jak zwierzęta, pojazdy i owady.

Z okazji tego jubileuszu firma Sony stworzyła kolekcję najlepszych zdjęć, jakie w ciągu ostatniej dekady wykonano pełnoklatkowymi aparatami Sony α. Zapraszamy do obejrzenia ich w naszym interaktywnym albumie.

Dalsze informacje o systemie α można znaleźć pod adresem https://www.sony.pl/alphauniverse/

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764