logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony udostępnia aktualizację oprogramowania aparatu α9

  PR 16.11.2018, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony opublikowała kolejną aktualizację wewnętrznego oprogramowania aparatu α9 (ILCE-9). Nowe uaktualnienie, opracowane pod wpływem sugestii i opinii obecnych użytkowników tego bezlusterkowego korpusu z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu, pozwala transmitować zapisywany i odtwarzany materiał zdjęciowy na serwery FTP. Nowo dodane funkcje zwiększą wydajność pracy zawodowych fotografów. Będą oni mogli natychmiast przesłać wykonane zdjęcia do swoich redakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-udostepnia-aktualizacje-oprogramowania-aparatu-%CE%B19,380171,artykul.html

Aktualizacja do wersji 4.00 pozwala użytkownikowi zdecydować, co chce przesłać: pojedyncze zdjęcie, fotografie objęte ochroną czy wszystkie niewysłane dotąd obrazy — odpowiedni filtr z łatwością wybiera się w samym aparacie. Do przycisku własnego można natomiast przypisać funkcję transmisji wyświetlanego zdjęcia lub automatycznego przesyłania wszystkich zapisywanych obrazów. Można ponadto określić format udostępnianych plików: RAW, JPEG lub RAW + JPEG.

Aparat α9 współpracował dotąd z trzema serwerami FTP; po zainstalowaniu uaktualnienia ich liczba wzrasta do dziewięciu. Użytkownik może konfigurować strukturę folderów na docelowym serwerze FTP i wybierać folder służący do zapisu. Może też wskazać miejsce, w które mają być przesyłane pliki z nośnika znajdującego się w określonym gnieździe. Oprócz tego nowe funkcje pozwalają odzwierciedlić konfigurację aparatu na serwerze.

Aktualizacja do wersji 4.00 jest już dostępna: można ją bezpłatnie pobrać z witryny pomocy technicznej Sony.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764