logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony uruchamia w Europie portal α Universe

  PR 13.07.2018, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-uruchamia-w-europie-portal-%CE%B1-universe,37241,artykul.html

Firma Sony poinformowała o uruchomieniu w Europie portalu Sony α Universe, pomyślanego jako serwis informacyjny dla coraz liczniejszych użytkowników aparatów Sony. Będzie on zawierał szereg własnych materiałów, takich jak:

  • Artykuły poświęcone ambasadorom Sony Imaging
  • Praktyczne poradniki przygotowane przez czołowych zawodowych fotografów i dotyczące wszystkich gatunków fotografii
  • Profile, biogramy i galerie zdjęć ambasadorów Sony Imaging
  • Powiadomienia o organizowanych przez Sony konkursach dla fotografów i filmowców
  • Informacje o lokalnych wydarzeniach, podczas których można wziąć do ręki i wypróbować najnowsze produkty Sony
  • Najnowsze wiadomości dotyczące technologii obrazu cyfrowego Sony

Na portalu Sony α Universe będą prezentowane sylwetki ambasadorów Sony Imaging oraz ich zainteresowania i pasje, które stanowią inspirację twórczą i zachętę do pracy. Obecnie Sony współpracuje w Polsce z pięcioma oficjalnymi ambasadorami:

  • Tomaszem Tomaszewskim, wybitnym polskim reportażystą pojawiającym się na łamach The New York Times, Time, Fortune, Vogue czy National Geographic,
  • Robertem Wolańskim, fotografem modowym i reklamowym, autorem wielu portretów światowej klasy gwiazd, który pracował z takimi projektantami jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, czy Paco Rabanne,
  • Markiem Arcimowiczem, z wykształcenia architektem, z pasji fotografem do zadań specjalnych, przy którego wsparciu powstawał program Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata”,
  • Tomaszem Markowskim, fotografem sportowym z ponad dwudziestoletnim stażem, który relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe na całym świecie – m.in. Igrzyska Olimpijskie, finały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej i dziesiątki zawodów pucharowych w skokach i biegach narciarskich,
  • Maciejem Suwałowskim, wybitnym fotografem ślubnym, pracującym na całym świecie i kilkukrotnie nagradzanym na scenie międzynarodowej.

Oprócz sylwetek ambasadorów, na portalu Sony α Universe będą publikowane obszerne artykuły i poradniki poświęcone wszystkim aspektom fotografii i sprzętu fotograficznego, które pozwolą czytelnikom rozwijać własny warsztat i poszerzać horyzonty twórcze.

— Przez ostatnich kilka lat firma Sony autentycznie zrewolucjonizowała możliwości wykonywania zdjęć — mówi Yann Salmon-Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w Sony Europe. — Uruchomienie europejskiego portalu Sony α Universe to kolejny element naszej strategii, zgodnie z którą staramy się pomagać naszym klientom w pełnym wykorzystaniu sprzętu Sony i jego możliwości. Chcemy prezentować różne techniki fotograficzne i zachęcać fotografów, by spróbowali czegoś nowego — z pomocą najlepszych specjalistów na świecie.

Nowo uruchomiony portal Sony α Universe, dostępny w Europie w 22 wersjach językowych, jest systematycznie wzbogacany kolejnymi materiałami. Użytkownicy zainteresowani informacjami z określonych dziedzin mogą zarejestrować się tutaj.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764