logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony uruchamia w Europie portal α Universe

  PR 13.07.2018, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-uruchamia-w-europie-portal-%CE%B1-universe,37241,artykul.html

Firma Sony poinformowała o uruchomieniu w Europie portalu Sony α Universe, pomyślanego jako serwis informacyjny dla coraz liczniejszych użytkowników aparatów Sony. Będzie on zawierał szereg własnych materiałów, takich jak:

  • Artykuły poświęcone ambasadorom Sony Imaging
  • Praktyczne poradniki przygotowane przez czołowych zawodowych fotografów i dotyczące wszystkich gatunków fotografii
  • Profile, biogramy i galerie zdjęć ambasadorów Sony Imaging
  • Powiadomienia o organizowanych przez Sony konkursach dla fotografów i filmowców
  • Informacje o lokalnych wydarzeniach, podczas których można wziąć do ręki i wypróbować najnowsze produkty Sony
  • Najnowsze wiadomości dotyczące technologii obrazu cyfrowego Sony

Na portalu Sony α Universe będą prezentowane sylwetki ambasadorów Sony Imaging oraz ich zainteresowania i pasje, które stanowią inspirację twórczą i zachętę do pracy. Obecnie Sony współpracuje w Polsce z pięcioma oficjalnymi ambasadorami:

  • Tomaszem Tomaszewskim, wybitnym polskim reportażystą pojawiającym się na łamach The New York Times, Time, Fortune, Vogue czy National Geographic,
  • Robertem Wolańskim, fotografem modowym i reklamowym, autorem wielu portretów światowej klasy gwiazd, który pracował z takimi projektantami jak Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, czy Paco Rabanne,
  • Markiem Arcimowiczem, z wykształcenia architektem, z pasji fotografem do zadań specjalnych, przy którego wsparciu powstawał program Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata”,
  • Tomaszem Markowskim, fotografem sportowym z ponad dwudziestoletnim stażem, który relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe na całym świecie – m.in. Igrzyska Olimpijskie, finały Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej i dziesiątki zawodów pucharowych w skokach i biegach narciarskich,
  • Maciejem Suwałowskim, wybitnym fotografem ślubnym, pracującym na całym świecie i kilkukrotnie nagradzanym na scenie międzynarodowej.

Oprócz sylwetek ambasadorów, na portalu Sony α Universe będą publikowane obszerne artykuły i poradniki poświęcone wszystkim aspektom fotografii i sprzętu fotograficznego, które pozwolą czytelnikom rozwijać własny warsztat i poszerzać horyzonty twórcze.

— Przez ostatnich kilka lat firma Sony autentycznie zrewolucjonizowała możliwości wykonywania zdjęć — mówi Yann Salmon-Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w Sony Europe. — Uruchomienie europejskiego portalu Sony α Universe to kolejny element naszej strategii, zgodnie z którą staramy się pomagać naszym klientom w pełnym wykorzystaniu sprzętu Sony i jego możliwości. Chcemy prezentować różne techniki fotograficzne i zachęcać fotografów, by spróbowali czegoś nowego — z pomocą najlepszych specjalistów na świecie.

Nowo uruchomiony portal Sony α Universe, dostępny w Europie w 22 wersjach językowych, jest systematycznie wzbogacany kolejnymi materiałami. Użytkownicy zainteresowani informacjami z określonych dziedzin mogą zarejestrować się tutaj.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764