logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony VPL-HW20 - projektor HD dla domu

   20.09.2010, przeczytano 2932 razy
ilustracjastrzałka

Sony VPL-HW20 jest przeznaczony do zastosowań sięgających od kina domowego do gier komputerowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-vpl-hw20---projektor-hd-dla-domu,11316,artykul.html

Zastosowana w projektorze VPL-HW20 technologia Sony Advanced Iris 3 naśladować ma działanie oka ludzkiego, dynamicznie reagując na zmiany jasności sceny. Uzyskany w ten sposób kontrast sięgać ma 80 000:1. Jasność emitowanego światła wzrosła obecnie do 1300 ANSI lumenów.

Wykorzystanie paneli Sony SXRD o rozdzielczości 1920 x 1080 punktów każdy oznacza, że całkowita rozdzielczość projektora VPL-HW20 wynosić ma ponad 6,2 miliona pikseli. Sprzęt charakteryzować mają także małe odległości między pikselami.

Zastosowany w modelu VPL-HW20 obiektyw All Range Crisp Focus (ARC-F) pozwalać ma na ręczną regulację powiększenia do maksymalnie 1,6x oraz na korygowanie położenia obrazu w pionie i w poziomie. System cyfrowego przetwarzania sygnału obejmować ma osiem niezależnych stadiów optymalizacji obrazu w czasie rzeczywistym.

Źródło: Sony

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764