logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza 17 monitorów profesjonalnych Bravia nowej generacji

  PR 18.05.2020, przeczytano 1005 razy
ilustracjastrzałka
XH7

Firma Sony powiększyła obecną ofertę monitorów profesjonalnych BRAVIA o 17 modeli nowej generacji, wyposażonych w wyświetlacze 8K lub 4K i tuner telewizyjny. Cechuje je lepsza jakość obrazu, odświeżone wzornictwo, większa wydajność i bogatszy zestaw funkcji, znajdą więc zastosowanie w skalowalnych rozwiązaniach dla biznesu, edukacji i handlu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-17-monitorow-profesjonalnych-bravia-nowej-generacji,387046,artykul.html

Wszystkie nowe modele pracują szybciej, są wyposażone w technologię Apple AirPlay* i najnowszy procesor X1 Sony. Interfejs użytkownika zoptymalizowano do współpracy z systemem Android 9. Dzięki zwiększeniu jasności i kontrastu wyświetlany obraz ma jeszcze lepszą jakość. Z kolei odświeżona, elegancka stylistyka dobrze prezentuje się w każdej przestrzeni. Dla menedżerów systemów AV dodatkowymi zaletami będą lepsze zabezpieczenia oraz nowe elementy w menu trybu profesjonalnego, służącym do łatwego, szybkiego dostosowywania urządzenia.

— Nowa generacja monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA jest oparta na najnowszych rozwiązaniach funkcjonalnych i usługach, dzięki czemu nadal zapewnia klientom z sektora biznesu i edukacji najlepszą jakość obrazu, innowacyjne wzornictwo i profesjonalne usługi — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Sony Professional Solutions Europe. — Jesteśmy jednym z największych dostawców monitorów profesjonalnych, pragniemy więc, by nasze produkty były trwałe, zapewniały najwyższą jakość i bezpieczeństwo, a zarazem gwarantowały użytkownikowi prostotę i spokój ducha.

Wszystkie monitory profesjonalne BRAVIA są natywnie* zgodne z Sony TEOS: rozwiązaniami do zaawansowanego zarządzania miejscem pracy obejmującymi takie elementy, jak signage, wyświetlanie kopii ekranu, odnajdywanie drogi czy zarządzanie miejscami spotkań. Zapewniono także natywną zgodność z rozwiązaniami wielu partnerów, do których należą firmy Cisco, Crestron, Extron, Kramer, Logitech i Control4. Spośród innych funkcji warto wymienić odtwarzacz multimedialny, interfejs do sal spotkań* oraz dostęp do sklepu z aplikacjami na system Android*. Monitory Sony BRAVIA są standardowo objęte 3-letnią gwarancją PrimeSupport wraz z programem Advanced Replacement.

Oferta najnowszych modeli Sony obejmuje:

  • A8 — niezwykłe monitory OLED 4K z systemem Android 9, dostępne w wersjach z ekranami 55 i 65 cali i wyposażone w procesor X1 Ultimate, który zapewnia wyjątkową ostrość i szczegółowość obrazu. Pełny zestaw profesjonalnych rozwiązań Sony połączony z piękną, smukłą stylistyką jednolitej tafli. Rozpoczęcie sprzedaży w połowie maja.

ilustracjastrzałka

  • XH8 — średniej klasy monitory 4K HDR oferowane w wersjach 43 i 49 cali z krawędziowym podświetleniem LED oraz w wersjach 55, 65, 75 i 85 cali z bezpośrednim podświetleniem LED. Wyposażone w system Android 9 i procesor HDR Sony X1 przyspieszający przetwarzające i polepszający kolorystykę i czystość obrazu. 16 GB wewnętrznej pamięci masowej. Rozpoczęcie sprzedaży w połowie maja.

ilustracjastrzałka

  • XH7 — monitory entry-level 4K Linux dostępne w wersjach 43, 49, 55 i 65 cali z bezpośrednim podświetleniem LED. Wyposażone w 4 GB wewnętrznej pamięci masowej, 3 porty HDMI oraz odtwarzacz multimedialny.  Rozpoczęcie sprzedaży w połowie maja.
  • ZH8 — monitory 8K klasy premium z ekranem 75 lub 85 cali, wewnętrzną pamięcią masową 16 GB i obsługą systemu Android 9.0. Wyposażone w procesor X1 Ultimate wykrywający setki obiektów w celu poprawy jasności, szczegółowości i kolorystyki. Te pięknie wyglądające modele mają elegancką, harmonizującą z otoczeniem ramkę z aluminium. Rozpoczęcie sprzedaży w czerwcu.

ilustracjastrzałka

  • XH9 — innowacyjne monitory 4K z ekranami 55, 65 i 75 cali, bezpośrednim podświetleniem Full Array LED, obsługą systemu Android 9.0 i procesorem X1 Ultimate z technologią HDR (High Dynamic Range).

ilustracjastrzałka

Wyposażone w pełny zestaw profesjonalnych rozwiązań Sony: system do obsługi sal spotkań, funkcje do inteligentnej automatyzacji, odtwarzacz multimedialny i sklep z aplikacjami na system Android. Rozpoczęcie sprzedaży w czerwcu.

Źródło: Sony Professional Solutions

www.sony.pl

Dodatkowe informacje:

*Oprócz XH7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764