logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza 20 nowych monitorów profesjonalnych Bravia

  PR 09.05.2019, przeczytano 1376 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony zaprezentowała nową gamę monitorów profesjonalnych BRAVIA. Tworzy ją 20 produktów, w tym, po raz pierwszy, model o rozdzielczości 8K. Wszystkie łączą wyjątkową jakość obrazu i wzornictwo z zaawansowanymi, profesjonalnymi rozwiązaniami, które spełniają potrzeby podmiotów komercyjnych i instytucji. Nowe modele zwiększają różnorodność oferty firmy Sony i umacniają jej pozycję lidera w dziedzinie innowacyjnych technologii wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-20-nowych-monitorow-profesjonalnych-bravia,382352,artykul.html

Wszystkie nowe monitory są wyposażone w tuner telewizyjny i przystosowane do nieprzerwanej pracy przez 18 godzin dziennie. Obsługują platformę Android 8.0*, która przyspiesza instalację plików APK zewnętrznych producentów i pozwala automatycznie uruchamiać aplikacje. Dla osób zarządzających systemami audiowizualnymi oznacza to możliwość lepszego dostosowania monitora do własnych potrzeb, szybszego przygotowania do pracy oraz wyboru aplikacji, która automatycznie uruchomi się w chwili włączenia monitora — na przykład w celu obsługi wideokonferencji. Do najważniejszych nowości należy również funkcja zdalnego, wymuszonego aktualizowania monitora, pozwalająca przesyłać nowe wersje wewnętrznego oprogramowania przez sieć IP. Platforma Android 8.0 zostanie też udostępniona użytkownikom obecnych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA z serii BZ: wydanie odpowiedniej aktualizacji oprogramowania nastąpi w tym roku.

— Nasze monitory profesjonalne BRAVIA zawsze są utożsamiane z wyjątkową jakością obrazu, nowoczesnym wzornictwem i nowatorskimi, profesjonalnymi rozwiązaniami, a oferta na ten rok nie stanowi tu wyjątku — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Nasza nowa oferta, obejmująca zarówno produkty entry-level, jak i modele wysokiej klasy, zapewnia wyjątkowo bogaty wybór monitorów do użytku w biurach, oświacie i handlu. Spełniają one indywidualne potrzeby i są dostosowane do różnych możliwości finansowych, dzięki czemu nasi klienci nie muszą rezygnować z jakości i funkcjonalności.

Nowe, flagowe modele Sony to:

  • ZG9: pierwszy monitor profesjonalny Sony BRAVIA o rozdzielczości 8K, będący przedstawicielem nowej generacji produktów do wyświetlania obrazu. Jest on dostępny w wersjach 85‑ i 98‑calowej. Wyróżnia się najwyższą możliwą jakością obrazu, na którą składają się wyjątkowe szczegóły, bogata kolorystyka i wysoki kontrast zapewniany przez technologię HDR. Za przetwarzanie obrazu w monitorach ZG9 odpowiada procesor X1 Ultimate, zaprojektowany specjalnie do obsługi sygnałów 4K i 8K. Układ ten pozwala na dynamiczne wzmacnianie kontrastu, a dzięki wbudowanym technologiom Super Bit Mapping HDR i Precision Colour Mapping umożliwia automatyczne wykrywanie (rozpoznawanie) setek obiektów i poprawę ich wyglądu.
  • XG80/XG85: monitory profesjonalne z serii XG8 łączą niezwykle wysoką jakość obrazu 4K HDR z zaawansowanymi rozwiązaniami profesjonalnymi: szybką konfiguracją w trybie Pro Mode, wybieraniem „jednym klawiszem” predefiniowanych ustawień do systemów signage i sal konferencyjnych oraz zgodnością z otwartymi interfejsami API. Monitory XG8 oferowane są w 6 wersjach rozmiarowych, od 43 do 85 cali.
  • AG8/9: niezwykłe, oparte na nowoczesnej technologii OLED monitory profesjonalne z serii AG8/9 zapewniają bardzo żywy i ostry obraz. Są także wyposażone w szereg profesjonalnych rozwiązań: inteligentny system automatyzujący, odtwarzacz multimediów i interfejs do sal konferencyjnych.

ilustracjastrzałka

Monitory BRAVIA można zintegrować z zaawansowanym systemem do zarządzania miejscem pracy TEOS Manage oraz z rozwiązaniem Digital Signage firmy TDM, pozwalającym szybko przygotowywać czy modyfikować materiały signage i przesyłać je do monitorów BRAVIA za pośrednictwem chmury. Flagowe modele zapewniają ponadto integrację z rozwiązaniem TEOS Connect, które stymuluje współpracę, pozwalając użytkownikom na bezproblemowe, równoczesne prezentowanie treści z własnych laptopów na monitorach profesjonalnych BRAVIA.

Monitory profesjonalne Sony BRAVIA nie mają sobie równych pod względem niewielkiego zużycia energii. Są więc nie tylko trwałe i ekologiczne: odznaczają się też najwyższymi możliwymi współczynnikami sprawności, co przekłada się na radykalną obniżkę kosztów eksploatacji bez pogorszenia funkcjonalności. Wszystkie modele są ponadto objęte 3-letnią gwarancją wraz z programem Advanced Replacement.

Nowe modele to:

Seria XG80

(4K, Android)

Seria XG85

(4K, Android)

Seria AG8

(OLED, Android)

Seria AG9

(OLED, Android)

FWD-43X80G/T

FWD-55X85G/T

FWD-55A8G/T

FWD-55A9G/T

FWD-49X80G/T

FWD-65X85G/T

FWD-65A8G/T

FWD-65A9G/T

 

FWD-75X85G/T

 

FWD-77A9G/T

 

FWD-85X85G/T

 

 

 

Seria ZG9

(8K, Android)

Seria XG7

(4K, bez Android)

Seria WE6

(HD Ready, bez Android)

Seria WG6

(FHD, bez Android)

FWD-85Z9G/T

FWD-43X70G/T

FWD-32WE615/T

FWD-43W66G/T

FWD-98Z9G/T

FWD-49X70G/T

 

FWD-50W66G/T

 

FWD-55X70G/T

 

 

 

FWD-65X70G/T

 

 

Źródło: Sony Professional

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764