logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza 20 nowych monitorów profesjonalnych Bravia

  PR 09.05.2019, przeczytano 1413 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony zaprezentowała nową gamę monitorów profesjonalnych BRAVIA. Tworzy ją 20 produktów, w tym, po raz pierwszy, model o rozdzielczości 8K. Wszystkie łączą wyjątkową jakość obrazu i wzornictwo z zaawansowanymi, profesjonalnymi rozwiązaniami, które spełniają potrzeby podmiotów komercyjnych i instytucji. Nowe modele zwiększają różnorodność oferty firmy Sony i umacniają jej pozycję lidera w dziedzinie innowacyjnych technologii wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-20-nowych-monitorow-profesjonalnych-bravia,382352,artykul.html

Wszystkie nowe monitory są wyposażone w tuner telewizyjny i przystosowane do nieprzerwanej pracy przez 18 godzin dziennie. Obsługują platformę Android 8.0*, która przyspiesza instalację plików APK zewnętrznych producentów i pozwala automatycznie uruchamiać aplikacje. Dla osób zarządzających systemami audiowizualnymi oznacza to możliwość lepszego dostosowania monitora do własnych potrzeb, szybszego przygotowania do pracy oraz wyboru aplikacji, która automatycznie uruchomi się w chwili włączenia monitora — na przykład w celu obsługi wideokonferencji. Do najważniejszych nowości należy również funkcja zdalnego, wymuszonego aktualizowania monitora, pozwalająca przesyłać nowe wersje wewnętrznego oprogramowania przez sieć IP. Platforma Android 8.0 zostanie też udostępniona użytkownikom obecnych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA z serii BZ: wydanie odpowiedniej aktualizacji oprogramowania nastąpi w tym roku.

— Nasze monitory profesjonalne BRAVIA zawsze są utożsamiane z wyjątkową jakością obrazu, nowoczesnym wzornictwem i nowatorskimi, profesjonalnymi rozwiązaniami, a oferta na ten rok nie stanowi tu wyjątku — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Nasza nowa oferta, obejmująca zarówno produkty entry-level, jak i modele wysokiej klasy, zapewnia wyjątkowo bogaty wybór monitorów do użytku w biurach, oświacie i handlu. Spełniają one indywidualne potrzeby i są dostosowane do różnych możliwości finansowych, dzięki czemu nasi klienci nie muszą rezygnować z jakości i funkcjonalności.

Nowe, flagowe modele Sony to:

  • ZG9: pierwszy monitor profesjonalny Sony BRAVIA o rozdzielczości 8K, będący przedstawicielem nowej generacji produktów do wyświetlania obrazu. Jest on dostępny w wersjach 85‑ i 98‑calowej. Wyróżnia się najwyższą możliwą jakością obrazu, na którą składają się wyjątkowe szczegóły, bogata kolorystyka i wysoki kontrast zapewniany przez technologię HDR. Za przetwarzanie obrazu w monitorach ZG9 odpowiada procesor X1 Ultimate, zaprojektowany specjalnie do obsługi sygnałów 4K i 8K. Układ ten pozwala na dynamiczne wzmacnianie kontrastu, a dzięki wbudowanym technologiom Super Bit Mapping HDR i Precision Colour Mapping umożliwia automatyczne wykrywanie (rozpoznawanie) setek obiektów i poprawę ich wyglądu.
  • XG80/XG85: monitory profesjonalne z serii XG8 łączą niezwykle wysoką jakość obrazu 4K HDR z zaawansowanymi rozwiązaniami profesjonalnymi: szybką konfiguracją w trybie Pro Mode, wybieraniem „jednym klawiszem” predefiniowanych ustawień do systemów signage i sal konferencyjnych oraz zgodnością z otwartymi interfejsami API. Monitory XG8 oferowane są w 6 wersjach rozmiarowych, od 43 do 85 cali.
  • AG8/9: niezwykłe, oparte na nowoczesnej technologii OLED monitory profesjonalne z serii AG8/9 zapewniają bardzo żywy i ostry obraz. Są także wyposażone w szereg profesjonalnych rozwiązań: inteligentny system automatyzujący, odtwarzacz multimediów i interfejs do sal konferencyjnych.

ilustracjastrzałka

Monitory BRAVIA można zintegrować z zaawansowanym systemem do zarządzania miejscem pracy TEOS Manage oraz z rozwiązaniem Digital Signage firmy TDM, pozwalającym szybko przygotowywać czy modyfikować materiały signage i przesyłać je do monitorów BRAVIA za pośrednictwem chmury. Flagowe modele zapewniają ponadto integrację z rozwiązaniem TEOS Connect, które stymuluje współpracę, pozwalając użytkownikom na bezproblemowe, równoczesne prezentowanie treści z własnych laptopów na monitorach profesjonalnych BRAVIA.

Monitory profesjonalne Sony BRAVIA nie mają sobie równych pod względem niewielkiego zużycia energii. Są więc nie tylko trwałe i ekologiczne: odznaczają się też najwyższymi możliwymi współczynnikami sprawności, co przekłada się na radykalną obniżkę kosztów eksploatacji bez pogorszenia funkcjonalności. Wszystkie modele są ponadto objęte 3-letnią gwarancją wraz z programem Advanced Replacement.

Nowe modele to:

Seria XG80

(4K, Android)

Seria XG85

(4K, Android)

Seria AG8

(OLED, Android)

Seria AG9

(OLED, Android)

FWD-43X80G/T

FWD-55X85G/T

FWD-55A8G/T

FWD-55A9G/T

FWD-49X80G/T

FWD-65X85G/T

FWD-65A8G/T

FWD-65A9G/T

 

FWD-75X85G/T

 

FWD-77A9G/T

 

FWD-85X85G/T

 

 

 

Seria ZG9

(8K, Android)

Seria XG7

(4K, bez Android)

Seria WE6

(HD Ready, bez Android)

Seria WG6

(FHD, bez Android)

FWD-85Z9G/T

FWD-43X70G/T

FWD-32WE615/T

FWD-43W66G/T

FWD-98Z9G/T

FWD-49X70G/T

 

FWD-50W66G/T

 

FWD-55X70G/T

 

 

 

FWD-65X70G/T

 

 

Źródło: Sony Professional

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764