logo
WIADOMOŚCI

Sony wprowadza 5 nowych projektorów laserowych

  PR 13.02.2018, przeczytano 240 razy
ilustracjastrzałka

Stabilna jasność i żywe kolory zapewniane przez nowe panele 3LCD umożliwiają efektywną projekcję obrazu na duży ekran w dobrze oświetlonych pomieszczeniach małej i średniej wielkości


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-5-nowych-projektorow-laserowych,35444,artykul.html

Stoisko 1-N20, ISE, Amsterdam, 6 lutego 2018  r. Dział Sony Professional Solutions Europe powiększa ofertę swoich projektorów laserowych o pięć nowych modeli instalacyjnych. Dwa spośród nich — przeznaczony do dużych pomieszczeń VPL-FHZ120L oraz pomyślany do średnich klas VPL-FHZ90L — będą miały najwyższą jasność ze wszystkich projektorów instalacyjnych Sony: odpowiednio 12 i 9 tysięcy lumenów. Do sprzedaży trafią ponadto trzy kompaktowe projektory średniej klasy: VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) oraz VPL-FHZ58 (4200 lm). Obraz ze wszystkich modeli ma rozdzielczość WUXGA.

Większa jasność i łatwa obsługa

Modele VPL-FHZ120L i VPL-FHZ90L są wyposażone w nowo opracowane panele LCD o podwyższonej odporności na światło. W projektorze VPL-FHZ120L zastosowano ponadto optyczny moduł kompensujący, który zapewnia duży kontrast, stabilną jasność oraz wysoką jakość obrazu o żywej kolorystyce. Uzupełnieniem systemu optycznego 3LCD jest unikatowa technologia Sony Z-Phosphor z niebieskim laserem. Wykorzystanie takiego źródła światła pozwala uzyskać pełne widmo oraz ciągłość i klarowność kolorów RGB.

Projektor VPL-FHZ120L to idealne rozwiązanie do sal wykładowych, rozrywkowych i konferencyjnych, w których potrzebne są rozwiązania audiowizualne do obsługi występów na żywo i uroczystości. Dodatkową zaletę stanowi reprodukcja pełnej przestrzeni barw sRGB, istotna na wystawach, w muzeach i wszędzie tam, gdzie wymagane jest dokładne odwzorowanie kolorów.

Model VPL-FHZ90L znajdzie zastosowanie w klasach szkolnych i miejscach spotkań średniej wielkości. Idealnie sprawdzi się pomieszczeniach oświetlonych światłem dziennym lub intensywnym światłem sztucznym, w których problematyczna była instalacja sprzętu o mniejszej jasności. Urządzenie umożliwia stworzenie pełnego rozwiązania audiowizualnego gwarantującego wyraźny obraz nawet w warunkach oświetlenia dziennego. Dzięki temu uczestnicy prezentacji mogą zaglądać do własnych materiałów i robić notatki, a równocześnie spoglądać na wyświetlany obraz. Pomaga to utrzymać ich uwagę, a w przypadku placówek edukacyjnych poprawia wrażenia przy nauce.

— Zalety technologii laserowej stały się lepiej znane i bardziej cenione na rynku, przez co zauważalnie wzrósł popyt na projektory o dużej jasności umożliwiające wyświetlanie obrazu na dużym ekranie — mówi Robert Meakin, menedżer produktu na Europę w Sony Professional Solutions Europe. — Dzięki technologii łączącej niebieski laser z luminoforem firma Sony zawsze była liderem w tej dziedzinie, a nowe modele pozwolą nam na utrzymanie tej pozycji.

W obu modelach wprowadzono też nowe funkcje i rozwiązania. Należy do nich jeden z najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz pamięć 6 ustawień obiektywu, zwiększających funkcjonalność w różnych konfiguracjach. Kiedy do włączonego projektora nie jest doprowadzony sygnał wejściowy, funkcja wyświetlania materiałów HTML pozwala z kolei pokazywać logo firmy/szkoły oraz wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB.

Wydajny laser w niewielkiej obudowie

Trzy nowe modele WUXGA średniej klasy — VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) i VPL-FHZ58 (4200 lm) — są przeznaczone do użytku w małych i średnich pomieszczeniach.

Firma Sony obserwuje zwiększony popyt na niewielkich rozmiarów projektory z laserowym źródłem światła, które zaspokajają różnorodne potrzeby audiowizualne, a dodatkowo mieszczą się w najmniejszych nawet pomieszczeniach. Nowe modele spełniają oba te warunki i pozwalają korzystać ze wszystkich zalet projekcji laserowej: wyeliminowanej konieczności wymiany lamp, możliwości szybkiego przygotowania do pracy oraz stabilnej jasności przez długi czas.

— Sukces poprzednich modeli (FHZ57, FHZ60 i FHZ65) jasno pokazuje, że klienci chcą zoptymalizować wykorzystanie różnorodnych materiałów i potrzebują rozwiązania zapewniającego maksymalny efekt przy minimalnym poziomie przestojów, opóźnień i czasu poświęcanego na konfigurację — wyjaśnia Robert Meakin. — W nowych modelach zastosowano udoskonalone, odporniejsze na światło i trwalsze panele. Aby zwiększyć funkcjonalność, wprowadzono też funkcję automatycznej kalibracji kolorów.

Wszystkie nowe modele Sony współpracują z najnowszymi pakietami programowymi, jak Vision Exchange i TEOS Manage. Pozwoli to ich nabywcom tworzyć rozwiązania audiowizualne nowej generacji.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Główne cechy i funkcje:

  • Należący do najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz szereg oferowanych oddzielnie obiektywów dostosowanych do specyficznych warunków instalacji u klientów.
  • Pamięć 6 ustawień obiektywu umożliwiających zapis rozmiaru, położenia i proporcji obrazu (16:9, 4:3) w celu eliminacji ręcznego wyboru ustawień przy każdym użyciu
  • Nowe funkcje wyświetlania materiałów HTML pozwalające pokazywać logo firmy/szkoły, wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB. Umożliwiają one nabywcom efektywne wykorzystanie projektora, który nie jest aktualnie używany do prezentacji.
  • Funkcja automatycznej kalibracji kolorów pozwalająca zachować najlepszą jakość kolorów poprzez automatyczne kompensowanie zmian kolorystyki, które zwykle występują po długim okresie użytkowania
  • Jeden z najkrótszych na rynku czasów włączania i wyłączania: możliwość błyskawicznego rozpoczęcia prezentacji w pełnej jasności oraz ograniczone niemal do zera oczekiwanie na rozgrzanie/ostygnięcie


Cena projektorów nie jest jeszcze ustalona.

Źródło: Sony Professional Solutions Europe

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone