logo
WIADOMOŚCI

Sony wprowadza 5 nowych projektorów laserowych

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 134 razy
ilustracjastrzałka
Sony wprowadza 5 nowych projektorów laserowych

Stabilna jasność i żywe kolory zapewniane przez nowe panele 3LCD umożliwiają efektywną projekcję obrazu na duży ekran w dobrze oświetlonych pomieszczeniach małej i średniej wielkości


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-5-nowych-projektorow-laserowych,35444,artykul.html

Stoisko 1-N20, ISE, Amsterdam, 6 lutego 2018  r. Dział Sony Professional Solutions Europe powiększa ofertę swoich projektorów laserowych o pięć nowych modeli instalacyjnych. Dwa spośród nich — przeznaczony do dużych pomieszczeń VPL-FHZ120L oraz pomyślany do średnich klas VPL-FHZ90L — będą miały najwyższą jasność ze wszystkich projektorów instalacyjnych Sony: odpowiednio 12 i 9 tysięcy lumenów. Do sprzedaży trafią ponadto trzy kompaktowe projektory średniej klasy: VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) oraz VPL-FHZ58 (4200 lm). Obraz ze wszystkich modeli ma rozdzielczość WUXGA.

Większa jasność i łatwa obsługa

Modele VPL-FHZ120L i VPL-FHZ90L są wyposażone w nowo opracowane panele LCD o podwyższonej odporności na światło. W projektorze VPL-FHZ120L zastosowano ponadto optyczny moduł kompensujący, który zapewnia duży kontrast, stabilną jasność oraz wysoką jakość obrazu o żywej kolorystyce. Uzupełnieniem systemu optycznego 3LCD jest unikatowa technologia Sony Z-Phosphor z niebieskim laserem. Wykorzystanie takiego źródła światła pozwala uzyskać pełne widmo oraz ciągłość i klarowność kolorów RGB.

Projektor VPL-FHZ120L to idealne rozwiązanie do sal wykładowych, rozrywkowych i konferencyjnych, w których potrzebne są rozwiązania audiowizualne do obsługi występów na żywo i uroczystości. Dodatkową zaletę stanowi reprodukcja pełnej przestrzeni barw sRGB, istotna na wystawach, w muzeach i wszędzie tam, gdzie wymagane jest dokładne odwzorowanie kolorów.

Model VPL-FHZ90L znajdzie zastosowanie w klasach szkolnych i miejscach spotkań średniej wielkości. Idealnie sprawdzi się pomieszczeniach oświetlonych światłem dziennym lub intensywnym światłem sztucznym, w których problematyczna była instalacja sprzętu o mniejszej jasności. Urządzenie umożliwia stworzenie pełnego rozwiązania audiowizualnego gwarantującego wyraźny obraz nawet w warunkach oświetlenia dziennego. Dzięki temu uczestnicy prezentacji mogą zaglądać do własnych materiałów i robić notatki, a równocześnie spoglądać na wyświetlany obraz. Pomaga to utrzymać ich uwagę, a w przypadku placówek edukacyjnych poprawia wrażenia przy nauce.

— Zalety technologii laserowej stały się lepiej znane i bardziej cenione na rynku, przez co zauważalnie wzrósł popyt na projektory o dużej jasności umożliwiające wyświetlanie obrazu na dużym ekranie — mówi Robert Meakin, menedżer produktu na Europę w Sony Professional Solutions Europe. — Dzięki technologii łączącej niebieski laser z luminoforem firma Sony zawsze była liderem w tej dziedzinie, a nowe modele pozwolą nam na utrzymanie tej pozycji.

W obu modelach wprowadzono też nowe funkcje i rozwiązania. Należy do nich jeden z najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz pamięć 6 ustawień obiektywu, zwiększających funkcjonalność w różnych konfiguracjach. Kiedy do włączonego projektora nie jest doprowadzony sygnał wejściowy, funkcja wyświetlania materiałów HTML pozwala z kolei pokazywać logo firmy/szkoły oraz wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB.

Wydajny laser w niewielkiej obudowie

Trzy nowe modele WUXGA średniej klasy — VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) i VPL-FHZ58 (4200 lm) — są przeznaczone do użytku w małych i średnich pomieszczeniach.

Firma Sony obserwuje zwiększony popyt na niewielkich rozmiarów projektory z laserowym źródłem światła, które zaspokajają różnorodne potrzeby audiowizualne, a dodatkowo mieszczą się w najmniejszych nawet pomieszczeniach. Nowe modele spełniają oba te warunki i pozwalają korzystać ze wszystkich zalet projekcji laserowej: wyeliminowanej konieczności wymiany lamp, możliwości szybkiego przygotowania do pracy oraz stabilnej jasności przez długi czas.

— Sukces poprzednich modeli (FHZ57, FHZ60 i FHZ65) jasno pokazuje, że klienci chcą zoptymalizować wykorzystanie różnorodnych materiałów i potrzebują rozwiązania zapewniającego maksymalny efekt przy minimalnym poziomie przestojów, opóźnień i czasu poświęcanego na konfigurację — wyjaśnia Robert Meakin. — W nowych modelach zastosowano udoskonalone, odporniejsze na światło i trwalsze panele. Aby zwiększyć funkcjonalność, wprowadzono też funkcję automatycznej kalibracji kolorów.

Wszystkie nowe modele Sony współpracują z najnowszymi pakietami programowymi, jak Vision Exchange i TEOS Manage. Pozwoli to ich nabywcom tworzyć rozwiązania audiowizualne nowej generacji.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Główne cechy i funkcje:

  • Należący do najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz szereg oferowanych oddzielnie obiektywów dostosowanych do specyficznych warunków instalacji u klientów.
  • Pamięć 6 ustawień obiektywu umożliwiających zapis rozmiaru, położenia i proporcji obrazu (16:9, 4:3) w celu eliminacji ręcznego wyboru ustawień przy każdym użyciu
  • Nowe funkcje wyświetlania materiałów HTML pozwalające pokazywać logo firmy/szkoły, wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB. Umożliwiają one nabywcom efektywne wykorzystanie projektora, który nie jest aktualnie używany do prezentacji.
  • Funkcja automatycznej kalibracji kolorów pozwalająca zachować najlepszą jakość kolorów poprzez automatyczne kompensowanie zmian kolorystyki, które zwykle występują po długim okresie użytkowania
  • Jeden z najkrótszych na rynku czasów włączania i wyłączania: możliwość błyskawicznego rozpoczęcia prezentacji w pełnej jasności oraz ograniczone niemal do zera oczekiwanie na rozgrzanie/ostygnięcie


Cena projektorów nie jest jeszcze ustalona.

Źródło: Sony Professional Solutions Europe

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone