logo
WIADOMOŚCI

Sony wprowadza 5 nowych projektorów laserowych

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

Stabilna jasność i żywe kolory zapewniane przez nowe panele 3LCD umożliwiają efektywną projekcję obrazu na duży ekran w dobrze oświetlonych pomieszczeniach małej i średniej wielkości


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-5-nowych-projektorow-laserowych,35444,artykul.html

Stoisko 1-N20, ISE, Amsterdam, 6 lutego 2018  r. Dział Sony Professional Solutions Europe powiększa ofertę swoich projektorów laserowych o pięć nowych modeli instalacyjnych. Dwa spośród nich — przeznaczony do dużych pomieszczeń VPL-FHZ120L oraz pomyślany do średnich klas VPL-FHZ90L — będą miały najwyższą jasność ze wszystkich projektorów instalacyjnych Sony: odpowiednio 12 i 9 tysięcy lumenów. Do sprzedaży trafią ponadto trzy kompaktowe projektory średniej klasy: VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) oraz VPL-FHZ58 (4200 lm). Obraz ze wszystkich modeli ma rozdzielczość WUXGA.

Większa jasność i łatwa obsługa

Modele VPL-FHZ120L i VPL-FHZ90L są wyposażone w nowo opracowane panele LCD o podwyższonej odporności na światło. W projektorze VPL-FHZ120L zastosowano ponadto optyczny moduł kompensujący, który zapewnia duży kontrast, stabilną jasność oraz wysoką jakość obrazu o żywej kolorystyce. Uzupełnieniem systemu optycznego 3LCD jest unikatowa technologia Sony Z-Phosphor z niebieskim laserem. Wykorzystanie takiego źródła światła pozwala uzyskać pełne widmo oraz ciągłość i klarowność kolorów RGB.

Projektor VPL-FHZ120L to idealne rozwiązanie do sal wykładowych, rozrywkowych i konferencyjnych, w których potrzebne są rozwiązania audiowizualne do obsługi występów na żywo i uroczystości. Dodatkową zaletę stanowi reprodukcja pełnej przestrzeni barw sRGB, istotna na wystawach, w muzeach i wszędzie tam, gdzie wymagane jest dokładne odwzorowanie kolorów.

Model VPL-FHZ90L znajdzie zastosowanie w klasach szkolnych i miejscach spotkań średniej wielkości. Idealnie sprawdzi się pomieszczeniach oświetlonych światłem dziennym lub intensywnym światłem sztucznym, w których problematyczna była instalacja sprzętu o mniejszej jasności. Urządzenie umożliwia stworzenie pełnego rozwiązania audiowizualnego gwarantującego wyraźny obraz nawet w warunkach oświetlenia dziennego. Dzięki temu uczestnicy prezentacji mogą zaglądać do własnych materiałów i robić notatki, a równocześnie spoglądać na wyświetlany obraz. Pomaga to utrzymać ich uwagę, a w przypadku placówek edukacyjnych poprawia wrażenia przy nauce.

— Zalety technologii laserowej stały się lepiej znane i bardziej cenione na rynku, przez co zauważalnie wzrósł popyt na projektory o dużej jasności umożliwiające wyświetlanie obrazu na dużym ekranie — mówi Robert Meakin, menedżer produktu na Europę w Sony Professional Solutions Europe. — Dzięki technologii łączącej niebieski laser z luminoforem firma Sony zawsze była liderem w tej dziedzinie, a nowe modele pozwolą nam na utrzymanie tej pozycji.

W obu modelach wprowadzono też nowe funkcje i rozwiązania. Należy do nich jeden z najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz pamięć 6 ustawień obiektywu, zwiększających funkcjonalność w różnych konfiguracjach. Kiedy do włączonego projektora nie jest doprowadzony sygnał wejściowy, funkcja wyświetlania materiałów HTML pozwala z kolei pokazywać logo firmy/szkoły oraz wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB.

Wydajny laser w niewielkiej obudowie

Trzy nowe modele WUXGA średniej klasy — VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) i VPL-FHZ58 (4200 lm) — są przeznaczone do użytku w małych i średnich pomieszczeniach.

Firma Sony obserwuje zwiększony popyt na niewielkich rozmiarów projektory z laserowym źródłem światła, które zaspokajają różnorodne potrzeby audiowizualne, a dodatkowo mieszczą się w najmniejszych nawet pomieszczeniach. Nowe modele spełniają oba te warunki i pozwalają korzystać ze wszystkich zalet projekcji laserowej: wyeliminowanej konieczności wymiany lamp, możliwości szybkiego przygotowania do pracy oraz stabilnej jasności przez długi czas.

— Sukces poprzednich modeli (FHZ57, FHZ60 i FHZ65) jasno pokazuje, że klienci chcą zoptymalizować wykorzystanie różnorodnych materiałów i potrzebują rozwiązania zapewniającego maksymalny efekt przy minimalnym poziomie przestojów, opóźnień i czasu poświęcanego na konfigurację — wyjaśnia Robert Meakin. — W nowych modelach zastosowano udoskonalone, odporniejsze na światło i trwalsze panele. Aby zwiększyć funkcjonalność, wprowadzono też funkcję automatycznej kalibracji kolorów.

Wszystkie nowe modele Sony współpracują z najnowszymi pakietami programowymi, jak Vision Exchange i TEOS Manage. Pozwoli to ich nabywcom tworzyć rozwiązania audiowizualne nowej generacji.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Główne cechy i funkcje:

  • Należący do najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz szereg oferowanych oddzielnie obiektywów dostosowanych do specyficznych warunków instalacji u klientów.
  • Pamięć 6 ustawień obiektywu umożliwiających zapis rozmiaru, położenia i proporcji obrazu (16:9, 4:3) w celu eliminacji ręcznego wyboru ustawień przy każdym użyciu
  • Nowe funkcje wyświetlania materiałów HTML pozwalające pokazywać logo firmy/szkoły, wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB. Umożliwiają one nabywcom efektywne wykorzystanie projektora, który nie jest aktualnie używany do prezentacji.
  • Funkcja automatycznej kalibracji kolorów pozwalająca zachować najlepszą jakość kolorów poprzez automatyczne kompensowanie zmian kolorystyki, które zwykle występują po długim okresie użytkowania
  • Jeden z najkrótszych na rynku czasów włączania i wyłączania: możliwość błyskawicznego rozpoczęcia prezentacji w pełnej jasności oraz ograniczone niemal do zera oczekiwanie na rozgrzanie/ostygnięcie


Cena projektorów nie jest jeszcze ustalona.

Źródło: Sony Professional Solutions Europe

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone