logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza nową generację monitorów Bravia do swojej oferty profesjonalnej

  PR 07.06.2022, przeczytano 652 razy
ilustracja

Przeniesienie nadzwyczaj wysokiej jakości obrazów na wyższy poziom dzięki ekranom 4K, 8K, OLED i QD-OLED przeznaczonym do profesjonalnych instalacji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-nowa-generacje-monitorow-bravia-do-swojej-oferty-profesjonalnej,396182,artykul.html

Firma Sony kontynuując rozwój swojej wszechstronnej linii monitorów BRAVIA, wprowadza innowacje technologiczne w zakresie jakości 4K HDR, 8K HDR, OLED i QD-OLED. Monitory dostępne są w rozmiarach od 42” do 85” oraz przeznaczone do profesjonalnych zastosowań. Nowe modele: Z9K, A80K, 90K i 95K, X80K, 81K, 85K i 95K są wyposażone we wszystkie funkcje i technologie, których można oczekiwać od monitorów BRAVIA, dzięki czemu są doskonałym rozwiązaniem dla biur korporacyjnych, kampusów uniwersyteckich i sklepów detalicznych.

- Naszym celem jest dostarczanie naszym klientom najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań, a wraz z wprowadzeniem tych nowych modeli po raz kolejny dajemy naszym klientom szeroki wybór rozmiarów, jakości i cen, które odpowiadają ich potrzebom i wymaganiom – komentuje Damien Weissenburger, dyrektor firmy Professional Displays & Solutions Europe. - Nasza szeroka oferta monitorów BRAVIA to doskonałe rozwiązanie dla systemów komunikacji wizualnej, przeznaczone do efektywnej komunikacji z pracownikami, studentami i klientami.

W najnowszej linii:

  • Z9K 8K HDR – zapewnia wyjątkowe wrażenia wizualne dzięki doskonałym obrazom w jakości 8K HDR, łatwej obsłudze i najnowocześniejszej technologii wyposażonej w unikalny napęd XR Backlight Master Drive. Całość zasilana jest procesorem Cognitive Processor XR, co zapewnia żywe obrazy o wysokim kontraście. Model Z9K, dostępny w rozmiarach 75” i 85”, gwarantuje wyjątkowe efekty kontrastu. Zapewnia to ekran z serii Mini LED 8K i jego wyjątkowa technologia XR Backlight Master Drive. Dzięki tym parametrom otrzymujemy żywe obrazy o wysokiej ostrości, pełne drobnych szczegółów, bogatych kolorów i spektakularnego kontrastu.
  • A95K QD-OLED – poznaj zalety nowego panelu OLED (QD-OLED) z technologią XR Triluminous Max i jedynym w swoim rodzaju procesorem Cognitive Processor XR w modelu A95K, aby zobaczyć żywe, kontrastowe obrazy 4K. Dzięki milionom pojedynczych, samoświecących pikseli, dostrzeżesz więcej kolorów niż kiedykolwiek wcześniej, doświadczając zupełnie nowych wrażeń podczas oglądania. Elegancki, o minimalistycznej konstrukcji, model A95K, będzie dostępny w rozmiarach 55" i 65".
  • Modele Z9K i A95K będą wyposażone w BRAVIA CAM, nowo opracowaną oryginalną kamerę firmy Sony, która rozpoznaje miejsce, w którym siedzi użytkownik, i odpowiednio optymalizuje obraz i dźwięk. BRAVIA CAM oferuje także sterowanie gestami, czat wideo i wiele innych innowacyjnych, nowych rozwiązań.
  • A90K 4K OLED – dopełniając styl dźwiękiem, model A90K OLED 4K HDR może pochwalić się spektakularnym obrazem dzięki technologii XR Triluminous Pro w połączeniu z technologią Acoustic Surface Audio+ zapewniającą kinowy odbiór akustyczny dźwięku. Model dostępny w rozmiarach 42" lub 48".
  • A80K 4K OLED – nadaj imponujący wygląd swoim wizualizacjom Digital Signage dzięki stylizowanemu, w pełni funkcjonalnemu modelowi A80K z ekranem 55'', 65'' lub 77''. Ten model łącząc jasną, wspaniałą jakość obrazu OLED 4K z Cognitive Processor XR, stanowić będzie imponujący dodatek do każdego środowiska korporacyjnego, edukacyjnego lub handlowego.
  • X95K 4K Mini LED – to połączenie doskonałego obrazu i dźwięku z ekranem 4K HDR o przekątnej 65”, 75” lub 85” i wysokiej klasy płaskiej konstrukcji, która zapewnia skupienie uwagi każdej publiczności. Procesor Cognitive Processor XR przenosi obraz i dźwięk na zupełnie nowy poziom, wzmacniając kolory, kontrast, wyrazistość i ruch.
  • X80K, X81K & X85K 4K HDR – monitory te oferują bogate w kolory obrazy o wysokiej jakości i kontraście, 4K HDR dzięki technologii 4K X-Reality PRO. Model X80K jest dostępny w rozmiarach od 43'' do 65'', model X81K w rozmiarze 75'', a model X85K w rozmiarze 85" – to monitory, które zaspokoją potrzeby w każdej przestrzeni.

Zrównoważony rozwój w centrum uwagi firmy Sony

Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na jeszcze większe ekrany telewizyjne pojawia się także ryzyko większego zużycia zasobów i energii. Firma Sony angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, począwszy od procesu opracowywania produktów aż po sam odbiór obrazu, a jej globalny plan środowiskowy „Road to Zero” ma na celu stworzenie zrównoważonego społeczeństwa poprzez osiągnięcie zerowego śladu węglowego w całym cyklu życia produktów i działalności biznesowej do roku 2040. Mając na uwadze te cele, w monitorach BRAVIA zastosowano tworzywa sztuczne pochodzące w dużej mierze z recyklingu, w tym opracowany przez firmę Sony materiał SORPLAS. Dzięki zastosowaniu tworzywa SORPLAS zwiększono wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu bez uszczerbku dla konstrukcji i trwałości oraz zmniejszono ogólne zużycie pierwotnego tworzywa sztucznego nawet o 60%, co odpowiada około 140 000 000 płyt kompaktowych.

Nowe modele będą dostępne latem 2022 roku.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

Dodatkowe informacje:

* Oba słowa pochodzą z języka japońskiego. Kando oznacza emocje. Anshin ma różne znaczenia, takie jak spokój ducha, pewność, niezawodność i zaufanie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764