logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza nową rodzinę monitorów profesjonalnych 4K Bravia

  PR 05.06.2018, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze modele łączą nadzwyczajną jakość obrazu 4K HDR z łatwą obsługą i praktycznymi funkcjami ułatwiającymi modernizację miejsc pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-nowa-rodzine-monitorow-profesjonalnych-4k-bravia,36762,artykul.html

Firma Sony wprowadziła do oferty na całym świecie sześć nowych monitorów profesjonalnych 4K BRAVIA z serii BZ35F. Te smukłe, energooszczędne urządzenia są pomyślane jako narzędzia modernizujące miejsca pracy. Wyróżniają się jeszcze większą jasnością — 620 cd/m²* — i pozwalają wyświetlać piękny, żywy obraz 4K HDR. Monitory są oparte na platformie Android TVTM i przystosowane do całodobowej pracy przez 7 dni w tygodniu**. Do ich zalet należy łatwa obsługa, uniwersalne rozwiązania do pracy w sieci oraz duże możliwości integracji. Nowe modele doskonale sprawdzą się w różnorodnych zastosowaniach biznesowych i edukacyjnych: salach spotkań, atrakcjach turystycznych, obiektach publicznych, placówkach handlowych, szkołach i uniwersytetach.

Nadzwyczajne obrazy 4K i zgodność z HDR

W nowych monitorach profesjonalnych Sony BRAVIA wykorzystano najnowsze technologie znane z telewizorów powszechnego użytku. Uzyskano dzięki nim optymalną jakość obrazu, pełną rozdzielczość 4K i zgodność z materiałami HDR.

Obraz 4K składa się z ponad 8 milionów pikseli i jest cztery razy bardziej szczegółowy od obrazów Full HD. Do zwiększenia jego wyrazistości, płynności przejść tonalnych i realizmu przyczynia się dodatkowo technologia przetwarzania Sony 4K X-Reality PRO. Duża jasność i dynamiczny kontrast tworzą doskonałe warunki do wyświetlania obrazu 4K HDR (High Dynamic Range — duży zakres dynamiczny), pozwalającego zobaczyć  dodatkowe szczegóły w światłach i cieniach.

Praktyczne rozwiązania dla biznesu

Nowe monitory zoptymalizowano do użytku w różnych zastosowaniach biznesowych i edukacyjnych. Ich ekrany mają od 43 do 85 cali***, a do sterowania można użyć łącza IP lub RS232. Wszystkie modele są zgodne z systemami TEOS, Crestron, AMX i Control4, uniwersalne w instalacji i objęte specjalną, trzyletnią gwarancją.

Zaawansowana platforma programowa oparta na systemie Android daje duże możliwości dostosowywania nowych monitorów profesjonalnych BRAVIA, nadzorowania ich pracy oraz integracji z innymi systemami sieciowymi. Tworzenie idealnych rozwiązań biurowych i edukacyjnych, w których podstawowe znaczenie odgrywa łatwa obsługa, ułatwia też udoskonalony, nowy procesor.

— Nowa rodzina monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA podtrzymuje tradycję doskonałej jakości obrazu i jest owocem dokładnego zrozumienia oczekiwań, jakie użytkownicy biznesowi mają w stosunku do monitorów — mówi Thomas Issa, menedżer produktu w Sony Professional Solutions Europe. — Projektanci i konstruktorzy przez cały czas kierowali się opiniami naszych klientów i dlatego nowe modele nie tylko znakomicie łączą formę z funkcją: są również całkowicie zgodne z pełną gamą rozwiązań Sony TEOS, które pomagają zmieniać miejsca pracy na lepsze.

Monitory profesjonalne BRAVIA są projektowane specjalnie dla profesjonalnych użytkowników  i mają szereg funkcji ułatwiających prowadzenie firmy:

  • Tryb profesjonalny (tryb Pro) pozwala dostosowywać ustawienia monitora do indywidualnych wymagań. Ułatwia instalację i zapewnia bezproblemowe działanie. Użytkownik może błyskawicznie wybrać ustawienie przeznaczone do wyświetlania materiałów Digital Signage lub do pracy w miejscu spotkań, a także zmienić szereg szczegółowych parametrów. Wybrane ustawienia można zapisać w pamięci USB i skopiować do innych monitorów.
  • System TEOS do zaawansowanych zastosowań biurowych — Monitory Sony BRAVIA są w pełni zgodne z rodziną rozwiązań TEOS. System TEOS Manage pozwala użytkownikom w prosty sposób tworzyć materiały i harmonogramy ich wyświetlania na poszczególnych ekranach, jak również scentralizować sterowanie całym systemem Digital Signage. Dzięki rozwiązaniu TEOS Connect użytkownicy laptopów mogą z łatwością wyświetlić kopię swojego ekranu — bez dodatkowych odbiorników ani innych urządzeń.
  • Obsługa otwartych interfejsów API: zgodność z różnymi interfejsami API (Application Programming Interface) oznacza dodatkowe możliwości zdalnego sterowania, monitorowania pracy i integracji z zewnętrznymi systemami. Ułatwia też integrację monitorów profesjonalnych BRAVIA z innymi rozwiązaniami profesjonalnymi.
  • Atrakcyjna stylistyka, łatwa integracja: dzięki eleganckiej, nowoczesnej stylistyce z wąską aluminiową ramką nowe monitory doskonale wyglądają w każdym otoczeniu biurowym, handlowym i edukacyjnym. Wrażenie elegancji i porządku wzmacnia dodatkowo wygodny system chowania przewodów. Monitory BRAVIA są zgodne ze standardem VESA i harmonizują z aranżacjami biur, obiektów handlowych czy placówek edukacyjnych.
  • Interaktywne funkcje dotykowe: po dodaniu opcjonalnej nakładki dotykowej — pojemnościowej lub na podczerwień — oraz odpowiednich akcesoriów i indywidualnego wykończenia monitor profesjonalny BRAVIA może zmienić się w interaktywny ekran dotykowy lub stanowisko informacyjne.

Źródło: Sony

Dodatkowe informacje:

*Oprócz modeli BRAVIA FW-43BZ35F i FW-49BZ35F, których jasność wynosi 505 cd/m2
**Oprócz modelu FW-85BZ35F, który nie jest przeznaczony do pracy przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu
***Oferujemy również monitor profesjonalny BRAVIA z ekranem 100 cali: należący do innej rodziny model FWD-100ZD9501

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764