logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości

  PR 14.04.2015, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Sony poinformowało, że latem 2015 r. wprowadzi na rynek europejski projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-projektor-4k-do-wyswietlania-z-bardzo-malej-odleglosci,24549,artykul.html

Projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości (LSPX-W1S) jest pierwszym produktem z rodziny Sony Life Space UX, pomyślanej jako źródło nowych wrażeń dla użytkowników. Zgodnie z założeniami filozofii Life Space UX urządzenia z tej serii mają przekształcać przestrzeń mieszkalną w miejsce zapewniające pełniejsze doznania. Sony ma bogaty dorobek w dziedzinie projektowania i wzornictwa. Od blisko 70 lat jej produkty łączą nowoczesną technologię i znakomite wykonanie z wizjonerską konstrukcją i stylistyką.

Nagrodzone wzornictwo

Projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości łączy potencjał technologii Sony z eleganckim wyglądem. Jest prosty w użyciu i gwarantuje wspaniałe wrażenia. Po ustawieniu pod ścianą wyświetla obraz 4K Ultra HD (cztery razy wyraźniejszy niż Full HD) o przekątnej 147" i pozwala oglądać filmy oraz sport w wielkiej skali. Projektor, wyróżniony ostatnio nagrodami Red Dot Award (Product Design 2015, „Najlepszy z najlepszych”) oraz 2015 iF design award, zmienia nieużywaną ścianą w elektroniczne płótno, a przestrzeń mieszkalną w żywe, dynamicznie zmieniające się środowisko.

Pusta ściana staje się „oknem rozrywki” o wysokiej rozdzielczości — ekranem do projekcji filmów, galerią z ulubionymi dziełami sztuki czy nawet wirtualnym oknem na odległe miejsca — zapewniając w ten sposób fascynujące doznania wizualne. Źródłem światła w projektorze jest laser, który zapewnia wyjątkową jasność obrazu i wierność barw. W porównaniu z konwencjonalnymi lampami do projektorów laserowe źródło światła szybciej osiąga maksymalną jasność i ma nawet 10-krotnie większą trwałość. Stylowa, meblowa obudowa projektora pasuje do wystroju domowego wnętrza i pokazuje dbałość projektantów Sony o wzorowe połączenie funkcji z formą. Dzięki finezyjnie wykończonemu aluminium wnętrze pokoju staje się jeszcze bardziej luksusowe. Zintegrowane głośniki eliminują z widoku kable, a w ich obudowach przewidziano miejsce na inne domowe urządzenia elektroniczne. Po wyłączeniu urządzenie staje się eleganckim elementem umeblowania.

Łatwa instalacja i dopasowanie do każdego otoczenia

Projektor jest łatwy w instalacji i obsłudze. W odróżnieniu od konwencjonalnych projektorów, które wymagają odpowiedniego przygotowania miejsca do instalacji, można go ustawić na podłodze pod ścianą. Widzowie nie muszą się ponadto obawiać problemów z zasłanianiem wyświetlanego obrazu.

„Projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości jest źródłem zupełnie nowych wrażeń rozrywkowych, jakie zapewnić może tylko firma Sony — mówi menedżer produktu Thomas Issa. „Model ten ma w zamyśle eliminować tradycyjne ograniczenia i zapewniać spójne połączenie aranżacji domu z zaawansowaną technologią. Po wprowadzeniu go w Stanach Zjednoczonych i Japonii spotkaliśmy się z bardzo dużym zainteresowaniem i popytem ze strony klientów w Europie. Z przyjemnością oferujemy teraz ten przełomowy produkt klientom, którzy szukają innowacyjnego produktu o nowoczesnej stylistyce."

Klientom, którzy chcą połączyć pełne możliwości dostosowania urządzenia z zaletami laserowego źródła światła i technologii projekcji z bardzo małej odległości, Sony oferuje również projektor 4K SXRD VPL-GTZ1.

Projektor 4K do wyświetlania z bardzo małej odległości będzie na można oglądać podczas pokazów The Cinema by Tom Dixon na wystawie Milan Design Week, która odbędzie się w dniach 15–19 kwietnia 2015 r. Dodatkowe informacje można uzyskać, wchodząc na stronę http://www.sony.pl/pro/product/LSPX-W1S/ lub pisząc na adres lifespaceux@eu.sony.com.

Źródło: Sony

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764