logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: Instalacyjne projektory 12 000 lumenów już w Europie

  PR 20.09.2018, przeczytano 704 razy
ilustracja

Do Europy dotarły pierwsze egzemplarze najnowocześniejszych projektorów laserowych z oferty Sony Professional Solutions Europe. Nowy VPL-FHZ120L ma jasność 12 000 lm — najwyższą wśród wszystkich modeli Sony. Jest przeznaczony do dużych obiektów: sal konferencyjnych, widowiskowych i wykładowych, muzeów oraz innych dużych atrakcji turystycznych. W średnich i dużych pomieszczeniach znakomicie sprawdzi się natomiast model VPL-FHZ90L (9000 lm).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-instalacyjne-projektory-12-000-lumenow-juz-w-europie-,379408,artykul.html

Nowe modele są już dostępne w Europie, gdzie cieszą się znacznym zainteresowaniem: złożono już na nie około 100 zamówień. Rosnący popyt na projektory o dużej jasności do dużych obiektów sprawia, że klienci Sony z niecierpliwością wyczekują instalacji nowych modeli, by zaimponować gościom i widzom wyświetlanym obrazem.

Projektory VPL-FHZ120LVPL-FHZ90L są wyposażone w nowo opracowane panele LCD o podwyższonej odporności na światło. W modelu VPL-FHZ120L zastosowano ponadto optyczny moduł kompensujący, który zapewnia duży kontrast, stabilną jasność oraz wysoką jakość obrazu o żywej kolorystyce. Uzupełnieniem systemu optycznego 3LCD jest unikatowa technologia Sony Z-Phosphor z niebieskim laserem. Wykorzystanie takiego źródła światła pozwala uzyskać pełne widmo światła oraz ciągłość i klarowność kolorów RGB.

Sony od początku uważa technologię laserową za przyszłość projektorów instalacyjnych, a olbrzymie zainteresowanie naszymi nowymi modelami ogłoszonymi na tegorocznych targach Integrated Systems Europe (ISE) świadczy o tym, że nasi klienci również poszukują urządzeń łączących imponującą jasność i czystość obrazu z niemal zerowymi kosztami konserwacji — mówi Robert Meakin, menedżer produktu na Europę w Sony Professional Solutions Europe. — Współpraca z naszymi klientami utwierdza nas w przekonaniu, że Sony pozostanie pionierem w technologii projekcji.

ilustracjastrzałka

Ze względu na stabilną jasność oraz żywą kolorystykę zapewnianą przez nowe panele 3LCD modele VPL-FHZ120L i VPL-FHZ90L należą do najbardziej zaawansowanych technicznie projektorów dostępnych obecnie na rynku. Inne cechy:

  • Należący do najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz szereg oferowanych oddzielnie obiektywów dostosowanych do specyficznych warunków instalacji u klientów.
  • 6 pamięci ustawień obiektywu umożliwiających zapis rozmiaru, położenia i proporcji obrazu (16:9, 4:3) w celu eliminacji ręcznego wyboru ustawień przy każdym użyciu
  • Nowe funkcje wyświetlania materiałów HTML pozwalające pokazywać logo firmy/szkoły, wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB. Umożliwiają one nabywcom efektywne wykorzystanie projektora, który nie jest aktualnie używany do prezentacji.
  • Zgodność z najnowszymi rozwiązaniami Sony: systemem Vision Exchange do interaktywnej współpracy i aktywnej nauki oraz rodziną rozwiązań biurowych TEOS, tworzących miejsca pracy przyszłości.

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764