logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony: Nakładki dotykowe do monitorów profesjonalnych Bravia

  PR 30.03.2018, przeczytano 621 razy
ilustracjastrzałka

12 smukłych, łatwych w montażu nakładek na monitory do użytku w biznesie i edukacji: współpraca z ekranami do 100", możliwość wyboru technologii podczerwonej lub pojemnościowej oraz dodatkowe osłony


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony%3A-nakladki-dotykowe-do-monitorow-profesjonalnych-bravia,36007,artykul.html

W interakcji z odbiorcą

Firma Sony wprowadza nową rodzinę nakładek dotykowych na monitory profesjonalne Sony BRAVIA.  Nakładki te — smukłe, łatwe do zainstalowania i niekłopotliwe w czyszczeniu — zmieniają monitor BRAVIA w duży wyświetlacz dotykowy do użytku w różnych środowiskach: od sal spotkań w biurach i klas szkolnych przez hole i recepcje po sklepy i muzea.

Monitory profesjonalne BRAVIA z funkcjami dotykowymi stają się źródłem nowych wrażeń podczas nauki w szkołach i na uczelniach. Sprzyjają współpracy w biurach i zapewniają lepsze wrażenia osobom odwiedzającym atrakcje turystyczne oraz klientom sklepów.

Ofertę nowych nakładek tworzy 12 modeli na ekrany od 43 do 100 cali. Wszystkie zostały zaprojektowane do współpracy z obecnymi monitorami profesjonalnymi BRAVIA, a ich możliwości w stosunku do ceny są większe niż w poprzedniej serii.

W siedmiu modelach nakładek (na ekrany 43/49/55/65/75/85/100") wykorzystano niezawodną technologię podczerwieni (IR). To sprawdzone, przystępne cenowo rozwiązanie zapewnia sprawne rozpoznawanie gestów oraz dokładne, szybkie reakcje na dotyk, niezależnie od panujących warunków oświetlenia.

Pozostałych pięć nakładek (na ekrany 43/49/55/65/75") bazuje na technologii pojemnościowej, znanej też z tabletów oraz smartfonów. Ich działanie polega na wykrywaniu zbliżenia palca lub rysika. Nakładki takie cechują się bardzo dużą szybkością reakcji, bezproblemowym rozpoznawaniem gestów oraz niezwykle smukłą konstrukcją bez obramowania.

Uniwersalność, niezawodność i łatwa instalacja

Wszystkie nowe nakładki obsługują 10 punktów dotyku. Znakomicie sprawdzają się przez to w punktach informacyjnych, klasach szkolnych oraz atrakcjach turystycznych: dzięki nim z interaktywnych funkcji ekranu może równocześnie korzystać kilka osób. Wytrzymała, przeciwodblaskowa powierzchnia nakładki jest łatwa do wyczyszczenia i zapewnia dobrą widzialność obrazu nawet w nasłonecznionym lub mocno oświetlonym pomieszczeniu. Dzięki bezproblemowej instalacji i łatwemu przygotowywaniu do pracy rozwiązanie z interaktywnym ekranem dotykowym może rozpocząć działanie w kilka minut. Zasilanie nakładek odbywa się bezpośrednio z monitora BRAVIA. Upraszcza to instalację, ponieważ nie są potrzebne dodatkowe przewody ani gniazdka zasilające.

Sony oferuje też atrakcyjne elementy wykańczające front ekranu, dzięki którym dotykowy monitor profesjonalny BRAVIA będzie pasować wyglądem do każdego otoczenia. Do wyboru jest wersja biała i wykończenie z naturalnego drewna. Można też zamówić dodatkowe akcesoria i wersje kolorystyczne — nawet jedną sztukę.

Niezawodne ramki dotykowe z nowej oferty łączą lepszy wygląd z zaawansowaną technologią, przez co ułatwiają przyciągnięcie i zaciekawienie klientów — mówi Thomas Issa, menedżer produktu w Sony Professional Solutions Europe. — Lista potencjalnych zastosowań naszych monitorów profesjonalnych BRAVIA z funkcjami dotykowymi w stanowiskach informacyjnych oraz rozwiązaniach Digital Signage jest bardzo długa i obejmuje szkoły, uczelnie, muzea, sale spotkań, biura, lobby hotelowe, handel detaliczny oraz atrakcje turystyczne. A obecnie wartość tych rozwiązań jest jeszcze większa niż dawniej.

Źródło: Sony

www.sony.pl/pro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764