logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sopot: Dni Otwarte Druku Cyfrowego pod patronatem Xerox

  PR 17.10.2017, przeczytano 615 razy

DigiPress Sp. z o. o. zaprasza wszystkich zainteresowanych realizacją zleceń usług poligraficznych „od ręki”, nawet dla niewielkiej ilości egzemplarzy, z możliwością personalizacji wydruku, na Dni Otwarte Druku Cyfrowego pod patronatem XEROX, które odbędą się w Sopocie w dniach 26 – 27 października 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sopot%3A-dni-otwarte-druku-cyfrowego-pod-patronatem-xerox,34143,artykul.html

Zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne w dziedzinie druku cyfrowego XEROX oraz możliwości szerokiej gamy urządzeń introligatorskich AKONDA.

Organizator zapewnia możliwość wykonania testów na własnych pracach i papierach: wydruk GRATIS do 500 egzemplarzy w formacie 330x488 do gramatury 350 gsm lub do 100 egzemplarzy banera w formacie 330x660 do gramatury 250 gsm.

Źródło: DigiPress


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: DigiPress



DigiPress o sobie:

Firma DigiPress Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Partnerem Xerox Polska.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań do druku cyfrowego w drukarniach, oraz urządzeń biurowych w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Aktualnie zaczynamy swoją działalność na Allegro ze względu na pojawiające się w naszej ofercie również urządzenia używane głównie do druku poligraficznego. Są to maszyny pochodzące od naszych klientów. Kupując u nas urządzenie z autoryzowanego źródła i przy wybraniu umowy serwisowej otrzymują Państwo gwarancję sprawnego funkcjonowania urządzenia przez cały okres trwania umowy.

Umowa FSMA jest gwarantowana przez Xerox Polska.Zapewniamy wsparcie handlowe i serwisowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764