logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sopro stawia na promocję swojego produktu z Codemedia

  PR 09.10.2018, przeczytano 370 razy

Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sopro-stawia-na-promocje-swojego-produktu-z-codemedia,379676,artykul.html

Sopro to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych przez profesjonalistów marek z branży chemii budowlanej. Producent oferuje szeroki asortyment produktów do prac glazurniczych, budowlanych, ogrodowych, renowacyjnych oraz izolacyjnych. Wśród nich znajduje się również aktualnie promowany produkt - nowoczesna zaprawa fugowa Sopro Saphir.

- Tworzyć produkty wygodne i proste w użyciu, gwarantujące wysoki stopień bezpieczeństwa, niekwestionowaną jakość i trwałość oraz zgodność z wszelkimi normami technicznymi i obowiązującymi przepisami ochrony środowiska – to wartości, które leżą u podstaw filozofii Sopro – mówi Piotr Kalinowski, Marketing Manager Sopro. - W zeszłym roku wprowadziliśmy do oferty nową fugę perłową Saphir–produkt, z wielu powodów, wyjątkowy. To rozwiązanie, które sprawdzi się w szerokim spektrum zastosowań, doskonale uzupełniając nawet najbardziej odważne projekty aranżacyjne. Dziś, ten flagowy produkt Sopro stał się bohaterem kampanii reklamowej, której celem jest nie tylko zwiększenie świadomości marki i samego produktu, ale również wsparcie sprzedażowe – dodaje.

Kampania prowadzona jest w internecie. Ma zapewnić efektywne dotarcie do zróżnicowanej grupy docelowej. Do końca września działania reklamowe obejmowały też radio i były realizowane m.in. w dwóch największych rozgłośniach radiowych w Polsce – RMF FM oraz Radiu Zet.

- Wnikliwe analizy rynku oraz znajomość oczekiwań naszego klienta pozwoliły na dobór odpowiednich mediów. Tym razem zdecydowaliśmy się na radio i internet, które umożliwiają dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona konsumentów. Są to istotne środki przekazu w promowaniu artykułów budowlanych, przeznaczonych zarówno dla specjalistów, jak i klientów indywidualnych – mówi Maciej Rzeżuchowski z Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764