Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Sopro to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych przez profesjonalistów marek z branży chemii budowlanej. Producent oferuje szeroki asortyment produktów do prac glazurniczych, budowlanych, ogrodowych, renowacyjnych oraz izolacyjnych. Wśród nich znajduje się również aktualnie promowany produkt - nowoczesna zaprawa fugowa Sopro Saphir.
- Tworzyć produkty wygodne i proste w użyciu, gwarantujące wysoki stopień bezpieczeństwa, niekwestionowaną jakość i trwałość oraz zgodność z wszelkimi normami technicznymi i obowiązującymi przepisami ochrony środowiska – to wartości, które leżą u podstaw filozofii Sopro – mówi Piotr Kalinowski, Marketing Manager Sopro. - W zeszłym roku wprowadziliśmy do oferty nową fugę perłową Saphir–produkt, z wielu powodów, wyjątkowy. To rozwiązanie, które sprawdzi się w szerokim spektrum zastosowań, doskonale uzupełniając nawet najbardziej odważne projekty aranżacyjne. Dziś, ten flagowy produkt Sopro stał się bohaterem kampanii reklamowej, której celem jest nie tylko zwiększenie świadomości marki i samego produktu, ale również wsparcie sprzedażowe – dodaje.
Kampania prowadzona jest w internecie. Ma zapewnić efektywne dotarcie do zróżnicowanej grupy docelowej. Do końca września działania reklamowe obejmowały też radio i były realizowane m.in. w dwóch największych rozgłośniach radiowych w Polsce – RMF FM oraz Radiu Zet.
- Wnikliwe analizy rynku oraz znajomość oczekiwań naszego klienta pozwoliły na dobór odpowiednich mediów. Tym razem zdecydowaliśmy się na radio i internet, które umożliwiają dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona konsumentów. Są to istotne środki przekazu w promowaniu artykułów budowlanych, przeznaczonych zarówno dla specjalistów, jak i klientów indywidualnych – mówi Maciej Rzeżuchowski z Codemedia.
Źródło: Codemedia