logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sopro stawia na promocję swojego produktu z Codemedia

  PR 09.10.2018, przeczytano 361 razy

Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sopro-stawia-na-promocje-swojego-produktu-z-codemedia,379676,artykul.html

Sopro to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych przez profesjonalistów marek z branży chemii budowlanej. Producent oferuje szeroki asortyment produktów do prac glazurniczych, budowlanych, ogrodowych, renowacyjnych oraz izolacyjnych. Wśród nich znajduje się również aktualnie promowany produkt - nowoczesna zaprawa fugowa Sopro Saphir.

- Tworzyć produkty wygodne i proste w użyciu, gwarantujące wysoki stopień bezpieczeństwa, niekwestionowaną jakość i trwałość oraz zgodność z wszelkimi normami technicznymi i obowiązującymi przepisami ochrony środowiska – to wartości, które leżą u podstaw filozofii Sopro – mówi Piotr Kalinowski, Marketing Manager Sopro. - W zeszłym roku wprowadziliśmy do oferty nową fugę perłową Saphir–produkt, z wielu powodów, wyjątkowy. To rozwiązanie, które sprawdzi się w szerokim spektrum zastosowań, doskonale uzupełniając nawet najbardziej odważne projekty aranżacyjne. Dziś, ten flagowy produkt Sopro stał się bohaterem kampanii reklamowej, której celem jest nie tylko zwiększenie świadomości marki i samego produktu, ale również wsparcie sprzedażowe – dodaje.

Kampania prowadzona jest w internecie. Ma zapewnić efektywne dotarcie do zróżnicowanej grupy docelowej. Do końca września działania reklamowe obejmowały też radio i były realizowane m.in. w dwóch największych rozgłośniach radiowych w Polsce – RMF FM oraz Radiu Zet.

- Wnikliwe analizy rynku oraz znajomość oczekiwań naszego klienta pozwoliły na dobór odpowiednich mediów. Tym razem zdecydowaliśmy się na radio i internet, które umożliwiają dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona konsumentów. Są to istotne środki przekazu w promowaniu artykułów budowlanych, przeznaczonych zarówno dla specjalistów, jak i klientów indywidualnych – mówi Maciej Rzeżuchowski z Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764