logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SOS Wioski Dziecięce i Screen Network we wspólnej akcji w Warszawie

  PR 27.12.2021, przeczytano 405 razy
ilustracja

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomili niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna Stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie, natychmiast pojawiały się podziękowania w czasie rzeczywistym. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej pod hasłem: „Czy się spełni cud?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sos-wioski-dzieciece-i-screen-network-we-wspolnej-akcji-w-warszawie,394244,artykul.html

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na trudną sytuację systemu pieczy zastępczej w Polsce. Z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia, wynika, że w trakcie pandemii drastycznie wzrosła liczba dzieci, które powinny zostać przyjęte do pieczy zastępczej w trybie zabezpieczenia. W wielu powiatach w Polsce przepełniają się pogotowia rodzinne i rodziny zastępcze.

- Telefonów ze zgłoszeniami dotyczącymi przyjęcia małych dzieci do pieczy zastępczej jest coraz więcej. Niestety to są bardzo dramatyczne telefony, ponieważ tych miejsc po prostu nie ma – komentuje Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. I jak dodaje – Dzieci, które potrzebują pomocy, na miejsce w pieczy zastępczej czekają miesiącami w biologicznych domach.

Święta to dla wielu z nich najtrudniejsze chwile w roku, wypełnione smutkiem, samotnością i tęsknotą. W SOS Wioskach Dziecięcych opuszczone i osierocone dzieci odnajdują dom i opiekę. Dzięki codziennej trosce Rodziców SOS i wsparciu specjalistów odzyskują poczucie bezpieczeństwa i radość z dzieciństwa. Wiele z nich to właśnie tam ma okazję obchodzić pierwsze prawdziwe Święta.

By wsparcie Stowarzyszenia było możliwe niezbędna jest również pomoc darczyńców. Dlatego kolejnym celem kampanii jest zebranie środków na organizację Świąt Bożego Narodzenia dla opuszczonych i osieroconych dzieci oraz na utrzymanie rodzin SOS w przyszłym roku. Aby zachęcić przechodniów Warszawy do natychmiastowej darowizny, na ekranie LED wyświetlona została specjalna kreacja świąteczna z kodem QR.

ilustracjastrzałka

- W ramach akcji specjalnej nie tylko zwróciliśmy uwagę przechodniów na istotny problem, ale także stworzyliśmy możliwość osobistego zaangażowania się w akcję. Wykorzystaliśmy interaktywne możliwości Digital Out of Home – po zeskanowaniu kodu QR i dokonaniu wpłaty, darczyńcy od razu otrzymywali podziękowania za udzieloną pomoc. Ekrany wystąpiły w roli pośredników, ambasadorów dzieci, które otrzymały wsparcie i nie mogą podziękować osobiście. Natychmiastowa zmiana wyświetlanej kreacji, reakcji ekranu na działanie darczyńcy sprawiła, że dużo mocniej można było odczuć pomoc, której się udzieliło – mówi Damian Rezner – dyrektor operacyjny, członek zarządu Screen Network.

- Ogromnie się cieszymy, że mamy takiego partnera, jakim jest Screen Network. To już nasza kolejna wspólna akcja i jako Stowarzyszenie widzimy, jak ważna jest ta współpraca. Dzięki niej możemy wiele zdziałać i docierać do wielu ludzi, a co za tym idzie otwierać ich serca na pomoc potrzebującym dzieciom – komentuje Zeinab Hashmat ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

W ramach akcji uruchomiona została również specjalna strona dziecisos.org, na której można przekazać świąteczną darowiznę dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Wpłaty na piękne rodzinne święta dla podopiecznych Stowarzyszenia można dokonać również bezpośrednio na numer konta: 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683.

Dodatkowo akcja wspierana jest kampanią prowadzoną na ponad 20 tys. ekranów Digital OOH firmy Screen Network. Komunikaty wyświetlane na ekranach Screen Network każdego dnia docierają do ponad 6 milionów osób, trafiając do 6 na 10 Polaków przebywających poza domem. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Ogólnopolska kampania i towarzysząca jej świąteczna zbiórka prowadzone będą do końca grudnia 2021 roku. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland, a za produkcję Papaya Films.

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wakacje Olxclusive
Relaks w jacuzzi, mazurska sielanka, szum Bałtyku i widok na górskie szczyty. Właśnie w takich okolicznościach przyrody wypoczywa w tym roku znana i uwielbiana przez publiczność gwiazda, Joanna Krupa. Wszystko to w ramach najnowszej kampanii marki OLX.
Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome
Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.
Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację,  a także tworzenie i promowanie...
Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs w celu udoskonalenia oferty rozwiązań do Digital Signage
W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.
Canon Europe: dwa ważne transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego
Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764