Kampania wizerunkowa pod hasłem „Sosy Łowicz królują na talerzach” potrwa do końca września. Akcja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych.
Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów, zbudowanie szerokiej świadomości marki Łowicz jako lidera rynku i podkreślenie jakości oferowanych przez markę sosów.
Komunikacja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych. W prasie różne wersje reklamy w formacie ½ strony pojawią się w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych, modowych, tygodnikach opinii oraz pismach o życiu gwiazd. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana będzie w ośmiu największych miastach Polski z wykorzystaniem nośników 6x3 i wielkoformatowych siatek w miejscach o dużym natężeniu ruchu – na billboardach oraz ramkach reklamowych w metrze, autobusach i tramwajach.
Istotnym elementem kampanii będą najaktywniejsze w historii Agros-Nova działania w Internecie. Reklamy display wyświetlane będą w szerokiej gamie stron internetowych – od największych portali horyzontalnych poprzez usługi Google po strony tematyczne i kulinarne.
Źródło: Agros-Nova