logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sosy Łowicz królują na talerzach - szczególnie w kampanii internetowej

  PR 01.09.2013, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Kampania wizerunkowa pod hasłem „Sosy Łowicz królują na talerzach” potrwa do końca września. Akcja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sosy-lowicz-kroluja-na-talerzach---szczegolnie-w-kampanii-internetowej,19560,artykul.html

Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów, zbudowanie szerokiej świadomości marki Łowicz jako lidera rynku i podkreślenie jakości oferowanych przez markę sosów.

Komunikacja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych. W prasie różne wersje reklamy w formacie ½ strony pojawią się w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych, modowych, tygodnikach opinii oraz pismach o życiu gwiazd. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana będzie w ośmiu największych miastach Polski z wykorzystaniem nośników 6x3 i wielkoformatowych siatek w miejscach o dużym natężeniu ruchu – na billboardach oraz ramkach reklamowych w metrze, autobusach i tramwajach.

Istotnym elementem kampanii będą najaktywniejsze w historii Agros-Nova działania w Internecie. Reklamy display wyświetlane będą w szerokiej gamie stron internetowych – od największych portali horyzontalnych poprzez usługi Google po strony tematyczne i kulinarne.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764