logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sosy włoskie i klasyczne w nowej kampanii Łowicz

  PR 11.02.2014, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

Już od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sosy-wloskie-i-klasyczne-w-nowej-kampanii-lowicz,20860,artykul.html

Rozpoczęta na początku lutego kampania reklamowa potrwa do 24 marca. Dwie odsłony reklamy – dla sosu słodko-kwaśnego i dla sosu basilico – pojawią się w kluczowych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej (m.in. Twój Styl, Uroda, Grazia, Viva, Wysokie Obcasy, Gala, Kuchnia i inne) oraz na największych portalach Internetowych i sprofilowanych serwisach tematycznych.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów oraz zbudowanie wizerunku sosów marki Łowicz, które ze względu na swój wyjątkowy smak są nr 1 na rynku sosów w Polsce.

Komunikowane są dwie linie sosów: sosy standardowe oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).

Warto dodać, że w ubiegłym roku sos Basilico zdobył prestiżową nagrodę Superior Taste Award, przyznawaną producentom żywności przez międzynarodowe jury za wybitny smak i najlepszą jakość produktów.

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (MAT ON 2013) osiągnął udziały na poziomie 28 proc. Marka jest liderem również w większości segmentów smakowych. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, gdzie niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to sos Łowicz (52% udziału w sprzedaży w sztukach na rynku TT excl discounters w MAT ON 2013, AN za Nielsen).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreację przygotowała agencja Brandplace.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764