logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sotiria: Sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

  PR 22.08.2017, przeczytano 632 razy
ilustracja

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest warszawska Neuron Agencja Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sotiria%3A-siec-agencji-pr-dla-klientow-z-branzy-bezpieczenstwa-it-i-fizycznego,33476,artykul.html

Inicjatorem sieci jest londyńska agencja Say Communications, która od ponad 12 lat obsługuje klientów z branży technologicznej w zakresie komunikacji B2B i B2C. Do stworzenia nowej struktury agencja wykorzystała doświadczenia i międzynarodowe kontakty zdobyte przy tworzeniu sieci Plexus PR.

Każda z dziesięciu agencji zaproszonych do sieci Sotiria musiała wykazać się doświadczeniem w obsłudze firm z branży nowych technologii i bezpieczeństwa IT. W portfolio agencji sieciowych można więc znaleźć największe światowe marki takie jak m.in. Trend Micro, G DATA Software, Genetec, Acronis, Kaspersky, EMC, ASG Technologies.

Sieć Sotiria stanowi platformę współpracy, dzięki której każda z agencji może oferować swoim klientom najwyższej jakości obsługę PR w 15 krajach na całym świecie. Obowiązuje zasada, że to klient wybiera, czy stroną umowy będzie lokalna agencja, czy woli podpisać umowę bezpośrednio z zagraniczną agencją i samodzielnie nadzorować jej pracę.

  • Więcej na temat sieci oraz odpowiedzi na często zadawane pytania można znaleźć na stronie http://sotiria.neuron.pl.

W Polsce regularnie mamy do czynienia ze spektakularnymi wyciekami danych i atakami cyberprzestępców, zarówno na podmioty biznesowe jak i administracyjne. Dlatego dziś wyzwaniem dla firm oferujących rozwiązania zabezpieczające nie jest już budowanie świadomości zagrożeń. Teraz konieczne jest budowanie rozpoznawalności oferowanych rozwiązań oraz przewagi konkurencyjnej dzięki sprawnej komunikacji, aż do generowania leadów sprzedażowych. Korzystając z międzynarodowego doświadczenia naszych partnerów możemy zaoferować naszym klientom nowe produkty, dzięki którym łatwiej osiągać te cele” - mówi Lidia Marcinkowska, partner w Neuron Agencji Public Relations”.

Kwestie bezpieczeństwa spędzają sen z powiek menedżerów na najwyższych szczeblach. Firmy i organizacje niekomercyjne będą inwestować i integrować coraz bardziej innowacyjne rozwiązania zabezpieczające. Dzięki naszemu doświadczeniu rozumiemy technologię i szczególne wymagania firm z branży bezpieczeństwa, co czyni naszą ofertę potrzebną i atrakcyjną. Dzięki obecności w wielu krajach możemy pomóc naszym klientom lokalnie i za granicą” – deklaruje Louise Stward-Muir, dyrektor zarządzająca Say Communications.

Źródło: Neuron Agencja Public Relations

Dodatkowe informacje:

Informacje o sieci Sotiria
Sotiria to międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR, oferująca wsparcie komunikacyjne firmom i organizacjom z branży bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego. Należy do niej 10 agencji PR, które oferują swoje usługi w 15 krajach Europy, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej. Siedziba sieci mieści się w Londynie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764