logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sotiria: Sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

  PR 22.08.2017, przeczytano 633 razy
ilustracja

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest warszawska Neuron Agencja Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sotiria%3A-siec-agencji-pr-dla-klientow-z-branzy-bezpieczenstwa-it-i-fizycznego,33476,artykul.html

Inicjatorem sieci jest londyńska agencja Say Communications, która od ponad 12 lat obsługuje klientów z branży technologicznej w zakresie komunikacji B2B i B2C. Do stworzenia nowej struktury agencja wykorzystała doświadczenia i międzynarodowe kontakty zdobyte przy tworzeniu sieci Plexus PR.

Każda z dziesięciu agencji zaproszonych do sieci Sotiria musiała wykazać się doświadczeniem w obsłudze firm z branży nowych technologii i bezpieczeństwa IT. W portfolio agencji sieciowych można więc znaleźć największe światowe marki takie jak m.in. Trend Micro, G DATA Software, Genetec, Acronis, Kaspersky, EMC, ASG Technologies.

Sieć Sotiria stanowi platformę współpracy, dzięki której każda z agencji może oferować swoim klientom najwyższej jakości obsługę PR w 15 krajach na całym świecie. Obowiązuje zasada, że to klient wybiera, czy stroną umowy będzie lokalna agencja, czy woli podpisać umowę bezpośrednio z zagraniczną agencją i samodzielnie nadzorować jej pracę.

  • Więcej na temat sieci oraz odpowiedzi na często zadawane pytania można znaleźć na stronie http://sotiria.neuron.pl.

W Polsce regularnie mamy do czynienia ze spektakularnymi wyciekami danych i atakami cyberprzestępców, zarówno na podmioty biznesowe jak i administracyjne. Dlatego dziś wyzwaniem dla firm oferujących rozwiązania zabezpieczające nie jest już budowanie świadomości zagrożeń. Teraz konieczne jest budowanie rozpoznawalności oferowanych rozwiązań oraz przewagi konkurencyjnej dzięki sprawnej komunikacji, aż do generowania leadów sprzedażowych. Korzystając z międzynarodowego doświadczenia naszych partnerów możemy zaoferować naszym klientom nowe produkty, dzięki którym łatwiej osiągać te cele” - mówi Lidia Marcinkowska, partner w Neuron Agencji Public Relations”.

Kwestie bezpieczeństwa spędzają sen z powiek menedżerów na najwyższych szczeblach. Firmy i organizacje niekomercyjne będą inwestować i integrować coraz bardziej innowacyjne rozwiązania zabezpieczające. Dzięki naszemu doświadczeniu rozumiemy technologię i szczególne wymagania firm z branży bezpieczeństwa, co czyni naszą ofertę potrzebną i atrakcyjną. Dzięki obecności w wielu krajach możemy pomóc naszym klientom lokalnie i za granicą” – deklaruje Louise Stward-Muir, dyrektor zarządzająca Say Communications.

Źródło: Neuron Agencja Public Relations

Dodatkowe informacje:

Informacje o sieci Sotiria
Sotiria to międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR, oferująca wsparcie komunikacyjne firmom i organizacjom z branży bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego. Należy do niej 10 agencji PR, które oferują swoje usługi w 15 krajach Europy, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej. Siedziba sieci mieści się w Londynie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764