logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image

  PR 20.03.2023, przeczytano 781 razy

Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soundly-by-platige-%E2%80%93-nowa-jakosc-dzwieku-firmowana-przez-platige-image,399350,artykul.html

OD PLATIGE SOUND DO SOUNDLY by PLATIGE

Studio Platige Sound zostało założone w 2016 roku i obok kampanii reklamowych dla znanych polskich marek, jak T-Mobile, Carrefour, NC+ czy Łaciate, w swoim portfolio ma kreację dźwięku dla największych światowych producentów gier komputerowych, takich jak Deep Silver, Smilegate, Bloober Team czy Techland. Studio współpracowało także z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots”. Jedną z współprac rozpoczętych w 2022 przez studio jest realizacja dźwięku do pierwszego z serii projektów kampanii wizerunkowej firmy brokerskiej XTB.

– Miniony rok była dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Konsekwentnie realizowana strategia przyniosła wymierne efekty finansowe – 2022 r. był w 25-letniej historii Platige rekordowy. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa. Poszerzamy nasze horyzonty i stawiamy kolejny krok w biznesie. Wsłuchując się w oczekiwania rynku, zdecydowaliśmy się wykorzystać zbudowane doświadczenie w ramach Platige i dać naszemu studiu nie tylko nowy szyld, ale także poszerzyć jego ofertę i wzmocnić kompetencje w zespole- to naturalny kierunek rozwoju – powiedział Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.

JAKOŚĆ, DOŚWIADCZENIE, WYSOKIEJ KLASY SPECJALIŚCI

Soundly by Platige wchodzi w Grupę Platige, a to oznacza jakość, doświadczenie i najwyższe standardy działania. Studio ma na swoim koncie nagrody i nominacje takie jak Hollywood Music Award 2018 - muzyka Crossfire czy Złoty Miecz KTR 2019 Sound Design animacji Resident Evil Village. Za tymi wszystkimi sukcesami stoją ludzie - wysokiej klasy specjaliści.

Trzon zespołu studia od ponad 8 lat funkcjonującego w ramach Platige Image tworzą Sabina Pająk-Maciaś oraz Wojciech Chołaściński.

- W ciągu kilku lat naszej pracy dla Platige Image zrealizowaliśmy dźwięk dla wielu znanych i nagradzanych polskich kampanii reklamowych, takich jak „Serce i Rozum” (Orange) czy „Bonjour w Carrefour” z Napoleonem, w którego rolę wcielił się Jacek Braciak. Mamy także duże doświadczenie w sound designie do cinematików. Najbardziej znane realizacje to Dying Light dla Techlandu, czy nagradzany cinematic do gry Resident Evil Village – mówi Sabina Pająk-Maciaś.

POSZERZENIE OFERTY, WZMOCNIENIE KOMPETENCJI

Studio Soundly by Platige otrzymało nie tylko nowy szyld, ale także nową siedzibę. Została ona zaprojektowana tak, by gwarantować najwyższy komfort pracy realizatorom, a także klientom. Specjalnie uformowane ściany, wytłumione wysokiej klasy materiałami, zapewniają idealne warunki odsłuchowe i nagraniowe.

- Nasze studio posiada wysokiej jakości sprzęt, dostęp do olbrzymiej – także zagranicznej – bazy lektorsko-aktorskiej oraz doświadczenie w pracy z czołowymi kompozytorami. Dzięki połączeniu kompetencji oraz technologii, możemy zaoferować szeroki wachlarz usług, takich jak: sound design, kompozycje muzyczne, nagrania lektorskie i dubbingowe, sound branding oraz nadzór nad produkcjami dźwiękowymi – podkreśla Wojciech Chołaściński.

Oferta studia skierowana jest do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, działających zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764