logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku

  PR 04.04.2023, przeczytano 752 razy
ilustracja

W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soundly-by-platige-powieksza-zespol-o-nowego-realizatora-dzwieku,399524,artykul.html

Poszerzenie zespołu jest wynikiem rozwoju studia i pozyskaniem nowych zleceń na realizację telewizyjnych i radiowych projektów reklamowych. Onaszkiewicz będzie odpowiedzialny za obsługę nowych klientów.

Jacek Onaszkiewicz posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży. Przygotowywał m.in. materiały dźwiękowe dla takich marek jak: Play, Opel, Škoda, BMW, Aldi, OLX, PKO, BEKO, Lotto, Gazeta Wyborcza, Wedel, OTOMOTO, Whirlpool, Getin Bank. Pracował również przy produkcjach filmowych, zarówno dokumentalnych (PRO8L3M - Reality check - koncert, wyprodukowany dla CANAL+, „Wszystkie role Stanisława Barei", „Pod ciśnieniem”), fabularnych, serialach („Tak czy nie?”), jak i animacjach.

– Z muzyką jestem związany praktycznie od zawsze. Mam to szczęście, że zawodowo mogę zajmować się dokładnie tym, czym się pasjonuje. Praca w tak renomowanej firmie, jaką jest Platige, to wyzwanie i kolejny ważny krok w mojej karierze – mówi Jacek Onaszkiewicz, Sound Designer w Soundly by Platige.

Poza pracą w studiu Jacek Onaszkiweicz aktywnie zajmuje się muzyką. Jest liderem i jednym z założycieli legendarnej warszawskiej grupy Immanuel oraz inicjatorem KaCeZet & Fundamenty. W trakcie swojej kariery współpracował  z wieloma zespołami i artystami, takimi jak Armia, Izrael, Tomek Lipiński, Malec Reggae Rockers, Kasia Klich. W jego twórczym dorobku znajdują się także transmisje i koncerty na żywo dla Radia Jazz.

– Wbrew pozorom, w filmie czy reklamie obraz nie jest najważniejszym elementem. Przecież, to co słyszymy buduje emocje, potęguje doznania i sprawia, że chcemy nie tylko oglądać, ale i słuchać. Jacek to prawdziwy artysta, malarz brzmienia, który, dzięki ogromnemu doświadczeniu, jak mało kto potrafi opowiadać historię za pomocą ścieżki dźwiękowej. Jego szczerość, otwartość i uśmiech, budują atmosferę sprzyjającą projektom, których każdy chce słuchać – dodaje Sabina Pająk-Maciaś, Senior Sound Producer.

Soundly by Platige swoją ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, którzy działają nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Studio dźwiękowe miało możliwość współpracować z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots", a jedną z ostatnich realizacji była seria projektów reklamowych dla platformy inwestycyjnej XTB ze znanymi twarzami ze świata sportu - Joanną Jędrzejczyk, Connorem McGregorem, Ikerem Casillasem oraz Jiřím Procházką.       

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764