logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industires rozwija zespół

  PR 02.10.2023, przeczytano 981 razy
ilustracja

Do agencji Space Cat Industries, specjalizującej się w komunikacji do Generacji Z, dołączają Justyna Zawadzka w roli Head of Influencer Marketing oraz Magdalena Marek-Terelak jako Creative Director. To kluczowe osoby, które wzmocnią kompetencje agencji znanej z działań short video na TikToku i rozszerzą je na inne platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industires-rozwija-zespol,401555,artykul.html

Od września do agencji dołączyła Justyna Zawadzka. W Space Cat Industries objęła stanowisko Head of Influencer Marketing i odpowiada za strategię, procesy i standardy współpracy z agencyjną siecią Twórców - Space Cat Network. Jej głównym zadaniem jest rozbudowa sieci, koordynowanie procesu współpracy z Twórcami oraz wspieranie zespołu Client Service.

Justyna przez ostatnie 7 lat związana była z LifeTube, największą w Polsce siecią zrzeszającą twórców internetowych. Tam, na stanowisku Group Influencer Managera kierowała kilkunastoosobowym zespołem monetyzującym treści na wszystkich platformach Social Media - od YouTube, przez TikTok, Instagram, Twitch czy platformy podcastowe. Ma na koncie setki zrealizowanych projektów - od klasycznych kampanii influencerskich, po działania ambasadorskie, tworzenie produktów czy wydawanie książek. Jest również wykładowczynią Instytutu Marki Online i Komunikacji w ramach pierwszej edycji programu rozwojowego "Akademia Influencer Managera".

Z początkiem października, szeregi agencji SpaceCat Industries zasiliła Magdalena Marek-Terelak. Objęła stanowisko Creative Director. Do jej głównych zadań w agencji SpaceCat Industries będzie należał nadzór nad projektami kreatywnymi, zarządzanie planami zdjęciowymi w autorskim modelu agencji TikTok Friendly Video Production oraz dalsze wzmocnienia kadrowe działu Kreacji. Jej doświadczenie w budowaniu platform komunikacyjnych i kampaniach 360, pozwoli również na rozszerzenie kompetencji agencji na działania wychodzące poza platformę TikTok. 

Przez 12 lat doświadczenie zbierała głównie w agencjach sieciowych, jak Isobar czy MSLGroup, z czego ostatnie 6 lat w agencji Havas Creative Group na stanowisko Associate Creative Director. Odpowiadała kreatywnie za projekty takich marek jak: CANAL+, OLX, Stock, Betclic, Polpharma czy Huawei. Zdobywczyni wielu nagród branżowych, zarówno polskich, jak i międzynarodowych: GoldenDrum, European Mixx Award, Effie, KTR i Innovation Award. 

Dla naszej agencji, razem z wejściem na pokład Justyny i Magdy, nadchodzi zupełnie nowy etap. Solidne wzmocnienie na polu Influencer Marketingu i rozbudowa naszej sieci Twórców umocni pozycję Space Cat Network na mapie agencji influencerskich. Natomiast wzmocnienie działu kreacji sprawi, że nasza oferta nabierze nowej jakości. Mimo, że jesteśmy stosunkowo niewielką agencją, to mamy ambitne cele, które z Justyną i Magdą na pokładzie, będziemy jeszcze skuteczniej realizować. - mówi Bart Woźniak, CEO i współzałożyciel agencji Space Cat Industries.

Źródło: Space Cat Industries

Dodatkowe informacje:

Agencja SpaceCat Industries działa od 2020 roku, specjalizując się w komunikacji do generacji Z, krótkich formatach video oraz działaniach na platformie TikTok. Obecnie współpracują z takimi markami jak: T-Mobile, InPost, New Balance. Ponadto, w ostatnim kwartale, agencja wygrała kluczowe przetargi na stałą obsługę marek na TikToku: OLX Polska oraz Maspex z profilem Uwielbiam.pl związanym z markami Łowicz, Lubella, Krakus, Kotlin i Włocławek. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Duże zmiany na rynku agencji PR
43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast...
Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych,...
Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.
Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764