logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Space Cat Industries dołącza do firm członkowskich IAB Polska

  PR 03.02.2023, przeczytano 353 razy

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/space-cat-industries-dolacza-do-firm-czlonkowskich-iab-polska,398873,artykul.html

- Zakładając Space Cat Industries w 2020 roku byliśmy w pełni świadomymi jak duże zmiany zachodzą w świecie komunikacji digitalowej. Już wtedy było dla nas jasnym, że TikTok i krótkie formy wideo staną się dominującą formą konsumpcji contentu rozrywkowego, szczególnie wśród nowych i młodych użytkowników internetu. Przez ostatnie dwa lata wypracowaliśmy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom poruszanie się po nowych mediach i pozwalają na ciągłe eksplorowanie skutecznych możliwości tworzenia treści. Zarówno tych własnych na profilach biznesowych marek na TikToku, ale także contentu tworzonego przy współpracy z twórcami internetowymi, czy z wykorzystaniem obecnie szybko rozwijających się narzędzi AI. Dołączenie do IAB jest okazją do podzielenia się nabytą wiedzą i punktem widzenia młodego pokolenia na komunikację marek w internecie oraz szansą na wymianę doświadczeń z innymi członkami związku. Wspólnie z nimi chcemy kreować kierunki rozwoju komunikacji w mediach społecznościowych i influencer marketingu wykorzystując nowe trendy i narzędzia. – Bartosz Woźniak, Prezes Zarządu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764